nee geef er ook groot gelijkquote:Op zondag 24 april 2011 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat valt haar niet eens kwalijk te nemen.
Nou, dat denk ik niet hoor. Ik denk, dat ze er juist wijs aandoet om de confrontatie niet meer aan te gaan. Negeren is de beste manier om iemand weg te krijgen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alles draait om haar
Wat een zeikwijf! Toen Jo en Flip nog geen setje waren lag Mo te pas en te onpas te kloten met Maik, toen hoorde je haar ook niet, ja, kreunen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo vindt het moeilijk om Flip en Jo samen te zien.
Inderdaad en geer mist fenneke ook en lau mss wel Alexquote:Op zondag 24 april 2011 12:07 schreef shomila het volgende:
[..]
Achterlijk wijf maar wel leggen krikken terwijl het net uit was tussen Jo en Dennis.
quote:Op zondag 24 april 2011 12:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat een zeikwijf! Toen Jo en Flip nog geen setje waren lag Mo te pas en te onpas te kloten met Maik, toen hoorde je haar ook niet, ja, kreunen.
Wat ,toen was het heel normaal dat de andere bewoners ff 10 minuten op de rode bank moesten wachten tot Maik zijn zwellichaampje had ingebracht.quote:Op zondag 24 april 2011 12:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat een zeikwijf! Toen Jo en Flip nog geen setje waren lag Mo te pas en te onpas te kloten met Maik, toen hoorde je haar ook niet, ja, kreunen.
Mooi, mag ze donderdag ook met een groot percentageverschil oprotten.quote:Op zondag 24 april 2011 12:15 schreef bixs het volgende:
[..]
ze mist laura dus doe ze haar maar eens na![]()
heeeele maaaal meeeee neeensquote:Op zondag 24 april 2011 12:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mooi, mag ze donderdag ook met een groot percentageverschil oprotten.
ze mist Paaskindje Ian, Pasen wordt bij de Verweijenfamilie, groter gevierd dan Kerst, zei Jo aan het ontbijt.quote:Op zondag 24 april 2011 12:15 schreef bixs het volgende:
[..]
ze mist laura dus doe ze haar maar eens na![]()
Karim kwam toen de slaapkamer in en vroeg of ze lagen te neuken.quote:Op zondag 24 april 2011 12:15 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Wat ,toen was het heel normaal dat de andere bewoners ff 10 minuten op de rode bank moesten wachten tot Maik zijn zwellichaampje had ingebracht.
Eigenlijk niet vreemd....als mo nu gaat dan gaat dit ten koste van nog een andere bewoner donderdagquote:Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef 38half het volgende:
fuck!! ze moet meer tijd nemen zegt de stem!!
en ja hoor, volgens blijft mo tot donderdag, ze is overgehaald dat ze meer tijd moet nemenen ja hoor, volgens blijft mo tot donderdag, ze is overgehaald dat ze meer tijd moet nemen
Aldus Twitter.
Volgens mij kwam hij gewoon kijken of ze al klaar waren. was trouwens mooi momentje.quote:Op zondag 24 april 2011 12:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Karim kwam toen de slaapkamer in en vroeg of ze lagen te neuken.
"Nee hoor" , was het antwoord van Mo. Maik had zijn harde plassertje er nog in zitten
Dan had ze lekker bij de familie Verweijen moeten blijven!quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze mist Paaskindje Ian, Pasen wordt bij de Verweijenfamilie, groter gevierd dan Kerst, zei Jo aan het ontbijt.
Omdat er dan een of 2 personen zijn die het hele programma om een nominatie hadden gevraagd.quote:Op zondag 24 april 2011 12:21 schreef danaqui het volgende:
Vind het jammer dat ze de regel van BB niet aanhouden, vragen om een nominatie is GEEN exit
quote:Op zondag 24 april 2011 12:13 schreef skunkyxxl het volgende:
Mo is gewoon een spastisch gedrocht, in zowel haar denken en bewegingen. de bewegingen die ze maakt zijn ook gewoon heel spastisch. ik denk dat als mo tot het einde in sst blijft zitten dat dat een gewoon een wrak is, ze volgens mij geheel op van de zenuwen. Ze wil winnen, ze wil bij Maik zijn, ze wil maik controleren.ze wil niks missen in het huis. kortom ze is een zenuw en haar bewegingen worden steeds spastischer.
Dat dus !quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef skunkyxxl het volgende:
Emo gaat eigenlijks gewoon over lijken om in het spel te blijven,lekker de snol uithangen veul neuken op tv. en lekker janken als het haar niet uitkomt .alleen maar bezig om aandacht te vragen.
En verrassend genoeg komt ze dr steeds mee weg.nog geen 1x genomineerd. nou als ik in die hut zat had haar al 10 x genomineerd of desnoods was ik een soort terror jaap daar geworden om haar die toko uit te krijgen.
Misschien kunnen we ons opgeven voor de volgende SST ? Lijkt me wel wat....quote:Op zondag 24 april 2011 12:23 schreef trollie67 het volgende:
hey lieve fokkers
mooie paasdagen voor jullie gewenst...het is super weer en volgens mij heeft iedereen lekkere dingen in huis...![]()
zat net ff de streams te kijken...pfff..wat zou ik blij zijn in dat weer met zo een pool en zo een mooi hondje...tijd om boeken te lezen,best luxe boodschappen...zouden wij net zo lamledig zijn als ze ons internet en tv af pakken???
niet gek..de kruisiging he??in die familie draait het blijkbaar om mishandelingen...alles goed met je hondje met die hitte margriet??quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze mist Paaskindje Ian, Pasen wordt bij de Verweijenfamilie, groter gevierd dan Kerst, zei Jo aan het ontbijt.
Die komt er echt niet hoor na dit debacle.quote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ons opgeven voor de volgende SST ? Lijkt me wel wat....
Niet?.. SST met fok?? Wordt een knaller...quote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die komt er echt niet hoor na dit debacle.
never nooit..ik zou mijn lieve man..ratjes en katten missen..en mijn werk zeker ookquote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ons opgeven voor de volgende SST ? Lijkt me wel wat....
Dat zou mooie tv wezen, ik zie het geheel voor me Mo met door gesneden polsen in de pool,water mooi wijnrood....hmmm alles voor de winst zeg maarquote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze heeft het scheermesje al in de aanslag
Als ik er zat had ik haar met kop en kont de pool ingedouwd.... Ophouden met zeiken...je verpest mijn hele dag troel!quote:Op zondag 24 april 2011 12:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
mo heeft wel door dat ze niet bij jo hoeft te gaan liggen voor een knuffel
en maar zuchten van jo hoor je het dan niet hoe zwaar ik het heb
sl zal ze hem gepakt hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze heeft het scheermesje al in de aanslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |