ja en af en toe een zinnetjequote:Op zondag 24 april 2011 11:52 schreef 38half het volgende:
Klopt het dat ik de hele tijd het geluid hoor van en ophalende neus, gesnotter, zeg maar?
Gerard heeft gister al tegen haar gezegd dat hij haar nomineert.quote:Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef koffieleutjuh het volgende:
ik hoop wel dat ze er morgen allemaal nomineren en geen medelijden hebben
Dat is het ergelijke aan types zoals Mo, ze is niet alleen zelfdestructief, maar ook hinderlijk voor anderen en de totale sfeer in het huis.quote:Op zondag 24 april 2011 11:55 schreef danaqui het volgende:
Lekker gezelig zo voor de andere bewoners, zou mooi zijn als 1 van hun is hun mond open trekken tegen Mo
Goeie analyse en helemaal mee eens, hoewel Gerard Sharon uiteraard ook wel zelf binnengehaald heeftm toen hij alleen Alex nog maar had. Hoewel ik echt wel geloof dat de goeie band die ze nu hebben echt is.quote:Op zondag 24 april 2011 11:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor. Die 2 waren hartstikke actief in t begin met zn 2en maar toen t gezeik van de rest begon gingen zij ook vluchtgedrag vertonen met uiltjes knappen.
Denk dat als dat depri grafstemming gedoe eindelijk opgerot is als in Jo en Mo, dat deze mannen nog voor leuke gesprekken en dwaze acties gaan zorgen. Zij zien het ook echt al enige echt als spel.
Zag gister tijdens die "roulette" die stadsplattegrond weer op de achtergrond, moest wel lachen, hoe lang hebben ze er met zn 2en niet over zitten brainstormen met Cherry Street. Het is echt zo zonde dat maar een paar personen dit programma zo verziekt hebben: Mo, Jo en Sofia. Alleen maar doemdenkers en zanikers. De rest zijn meelopers van dit stel geweest, ik reken Servio ook als meeloper, samen met Flip, Laura en Guido. Maik en Alex zaten in het web van de bitches, anders waren die nog wel te pruimen geweest denk ik. Alleen Gerard en Karim en Sharon een beetje waren de relaxte en leuke bewoners.
En daardoor Jo en Flip...quote:Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die lul moet er gewoon bij zeggen dat ze het niet mag van de baas. Ze houden die jankerd er gewoon in
had ze wel de laatste keer en heeft dat geer zelf vertelt toenquote:Op zondag 24 april 2011 11:56 schreef shomila het volgende:
[..]
Gerard heeft gister al tegen haar gezegd dat hij haar nomineert.
Hij zei 1 omdat je er nog nooit gezeten hebt, 2 omdat je mij hebt genomineeerd.
Volgens mij zei Mo toen dat ze hem niet genomineerd had, maar dat weet ik niet zeker .
wie niet ondertussen oja de stem niet want die houd haar erin pfffffffffff ga eruit dan gaat die grafstemming ook misschien over !!!!quote:
Ze doet al 4 weken over haar keuze, walgelijk mens, iedereen trekt ze mee in die negatieve sleur van d'r..quote:Op zondag 24 april 2011 12:00 schreef shomila het volgende:
Gaat Mo nu de hele tijd de sfeer verzieken.
Donderop zeg maak een keus blijven of gaan, maar niet de hele dag met zo een saggo bek zitten.
Was het maar een dag, het is ondertussen al een week.quote:Op zondag 24 april 2011 12:00 schreef shomila het volgende:
Gaat Mo nu de hele tijd de sfeer verzieken.
Donderop zeg maak een keus blijven of gaan, maar niet de hele dag met zo een saggo bek zitten.
dat Joanna langs komt en uit haar tere panterhuidje springt. Bussie komt zo.....quote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Toverheks het volgende:
waar zitten die flip en Monique op te wachten??? de tram komt daar niet langs hoor!!!
Wie zich laat meetrekken is zelf een slapjanus.quote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze doet al 4 weken over haar keuze, walgelijk mens, iedereen trekt ze mee in die negatieve sleur van d'r..
En Flipse heeft het met zijn goede bedoelingen nog steeds niet door
'k Vind dat t tijd wordt dat Flip die Jo eens links laat liggenquote:Op zondag 24 april 2011 12:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie zich laat meetrekken is zelf een slapjanus.
Ja 'heel Nederland' , dat wij ze toevallig zouden herkennen, maar de rest van NL heeft bij God geen idee wie die malloten zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 12:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
Of ze nu gaat, of blijft, laat ze ophouden met zeiken en de sfeer verzieken.
Mo voelt zich schuldig tegenover de anderen. Laat ze dan ophouden met aandacht trekken en wat meer rekening houden met anderen.![]()
![]()
![]()
En weer over wat "heel Nederland" denkt...
Daar heeft ie de ballen niet voor.quote:Op zondag 24 april 2011 12:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
'k Vind dat t tijd wordt dat Flip die Jo eens links laat liggen
leukquote:Op zondag 24 april 2011 12:04 schreef Barb_ het volgende:
De zussen van Karim waren gisteren te vinden op Paaspop :-)
+1quote:Op zondag 24 april 2011 12:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat ze die jankmuil niet nomineren![]()
Laat haar maar een flinke meid zijn en vrijwillig opstappen.
Ben er ook bang voor, btje jammerquote:Op zondag 24 april 2011 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar heeft ie de ballen niet voor.
Tuurlijk niet, alles draait om haarquote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
jo vraagt niet eens meer aan mo hoe het gegaan is
kijk dan nietquote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo vindt het moeilijk om Flip en Jo samen te zien.
Dat valt haar niet eens kwalijk te nemen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
jo vraagt niet eens meer aan mo hoe het gegaan is
Achterlijk wijf maar wel leggen krikken terwijl het net uit was tussen Jo en Dennis.quote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo vindt het moeilijk om Flip en Jo samen te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |