quote:Op zondag 24 april 2011 11:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan had je je blote eieren maar uit de zon moeten houden
daar begrijp ik ook bar weinig van inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 11:33 schreef Sananda het volgende:
Weg met Mo....Keer op keer blijkt dat Monique een manipulatief (kind)vrouwtje is. Pruilen en huilen...dat is wat ze het beste doet. Ook het meest overigens. Als ze haar zin niet krijgt dan gaat ze in de slachtofferrol. Ook het lieve hondje Secredo wordt door haar niet altijd liefdevol behandeld als hij niet doet wat zij wil. Ik vraag me af hoe het kan dat niemand in het Huis der Geheimen dit door heeft. Ongelofelijk dat ze nog nooit op de stoel heeft gezeten! Het wordt tijd dat ze weg gaat.
als ze dat nou zouden uitzenden, maar nee, ik zit tegen die verlepte haardos van Jo aan te kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 11:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
niets op tv ?
het is hier bloedstollend spannend !
Mo s in de KvdW !
als je nog even wacht dan komt ze jankend die kamer uitquote:Op zondag 24 april 2011 11:35 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als ze dat nou zouden uitzenden, maar nee, ik zit tegen die verlepte haardos van Jo aan te kijken![]()
kga vandaag maar Friends kijken ofzo, ff dvdtjes afstoffen
Monique JANKEN? Welneeeeeeh....dat zou ze toch nooit doen?quote:Op zondag 24 april 2011 11:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
als je nog even wacht dan komt ze jankend die kamer uit
moet iedereen weer aan dr voeten komen liggen luisteren
PRACHTIGE tv gaan we krijgen
nou vooruit pruilend dan ?quote:Op zondag 24 april 2011 11:37 schreef Sananda het volgende:
[..]
Monique JANKEN? Welneeeeeeh....dat zou ze toch nooit doen?
ik weet het niet, daarom is het zo spannend wat er zometeen gaat gebeuren als ze de kamer uit komt !quote:
Ja....ik hou mijn hart vast...zou het dan nu ECHT gebeuren (trom geroffel). Wat zal iedereen dat lieve geblondeerde kleine schattige en onschuldige meisje gaan missen....quote:Op zondag 24 april 2011 11:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik weet het niet, daarom is het zo spannend wat er zometeen gaat gebeuren als ze de kamer uit komt !
ja echtquote:Op zondag 24 april 2011 11:39 schreef Sananda het volgende:
[..]
Ja....ik hou mijn hart vast...zou het dan nu ECHT gebeuren (trom geroffel). Wat zal iedereen dat lieve geblondeerde kleine schattige en onschuldige meisje gaan missen....
Nou ga eerst maar van een SL van een half uur uit, en dan hopelijk krijgen wij nog iets van de initiele reactie mee. Want wat je in de uitzending gaat zien is natuurlijk in 5 takes opgenomen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik weet het niet, daarom is het zo spannend wat er zometeen gaat gebeuren als ze de kamer uit komt !
draait nog een peuk voor de spanning
Hey das een mooie missie !quote:Op zondag 24 april 2011 11:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze kunnen die luilakken hier wel ff heen sturen, kunnen ze helpen straat- en terastegels sjouwen.
Is t zo'n dagje bij jullie, nou succes ermee. Ik ga vandaag bij mn schoonouders BBQen, veel beter plan met deze dagenquote:Op zondag 24 april 2011 11:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze kunnen die luilakken hier wel ff heen sturen, kunnen ze helpen straat- en terastegels sjouwen.
ja lekker dreigen met een proces, want er staat in regels maximaal 24 uur en daar hebben ze zich maar aan te houden anders schakelt ze Brammetje M. in en die gaat steeds maar wraken. Monique houdt ook wel van wraak.quote:Op zondag 24 april 2011 11:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
Duurt best lang in die KvdW. Het is vast niet
Mo: Ik wil weg Nuhuuu![]()
Stem: Oké
Die wordt nu vast overgehaald om toch te blijven, of ze probeert er een dealtje uit te slepen.
Dr staat zoveel in die regels waar nog niemand zich wat van aangetrokken heeftquote:Op zondag 24 april 2011 11:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja lekker dreigen met een proces, want er staat in regels maximaal 24 uur en daar hebben ze zich maar aan te houden anders schakelt ze Brammetje M. in en die gaat steeds maar wraken. Monique houdt ook wel van wraak.
Nee, als ze eruit is dan zou er minder vervuiling zijn....is het dan nog leuk om te kijken? Ja, ik zou me een stuk minder gaan ergeren. Lekker genieten van de humor van Karimpie en Geer...van kleine Secredo...Beterrrrrrrr.quote:Op zondag 24 april 2011 11:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja echt![]()
gaan we dan nog verder kijken ?
ik hou mijn hart vast voor wat komen gaat
ik heb het vermoeden met alle Faal acties die Nep5 heeft dat het contract wat ze hebben ondertekend WEL waterdicht isquote:Op zondag 24 april 2011 11:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja lekker dreigen met een proces, want er staat in regels maximaal 24 uur en daar hebben ze zich maar aan te houden anders schakelt ze Brammetje M. in en die gaat steeds maar wraken. Monique houdt ook wel van wraak.
dan hoop ik wel dat de stem ze voor eens en altijd uit bed jaagt !quote:Op zondag 24 april 2011 11:44 schreef Sananda het volgende:
[..]
Nee, als ze eruit is dan zou er minder vervuiling zijn....is het dan nog leuk om te kijken? Ja, ik zou me een stuk minder gaan ergeren. Lekker genieten van de humor van Karimpie en Geer...van kleine Secredo...Beterrrrrrrr.
Is waar.quote:Op zondag 24 april 2011 11:45 schreef Capaja het volgende:
[..]
dan hoop ik wel dat de stem ze voor eens en altijd uit bed jaagt !
ik vind geer en karim echt TOP, maar ook die 2 kunnen niet de hele dag voor vermaak zorgen
dus iedereen dat nest uit !
Daar ben ik niet zo bang voor. Die 2 waren hartstikke actief in t begin met zn 2en maar toen t gezeik van de rest begon gingen zij ook vluchtgedrag vertonen met uiltjes knappen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:45 schreef Capaja het volgende:
[..]
dan hoop ik wel dat de stem ze voor eens en altijd uit bed jaagt !
ik vind geer en karim echt TOP, maar ook die 2 kunnen niet de hele dag voor vermaak zorgen
dus iedereen dat nest uit !
Die lul moet er gewoon bij zeggen dat ze het niet mag van de baas. Ze houden die jankerd er gewoon inquote:Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Monique vraagt toch niet haar 24 uur aan. #sstnl
1 minute ago Favorite Retweet Reply
..
Kon het niet goed verstaan wat Mo zeiquote:Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Monique vraagt toch niet haar 24 uur aan. #sstnl
1 minute ago Favorite Retweet Reply
..
quote:Op zondag 24 april 2011 11:54 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Tenzij de stem weer een 'leuke' verrassing in petto heeft zoals vorige week
ja...dan krijgt ze een videoboodschap van maaik of jo,dat ze moet volhouden..dus ze blijft....quote:Op zondag 24 april 2011 11:54 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Tenzij de stem weer een 'leuke' verrassing in petto heeft zoals vorige week
of ze dwingen haar expres tot een exit wegens .....quote:Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die lul moet er gewoon bij zeggen dat ze het niet mag van de baas. Ze houden die jankerd er gewoon in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |