Oplossing 1: Ga een suikerspin scoren ergens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in een suikerspin
En ik weet niet wat ik morgen aan moet doen...
Redelijk. Het is bijna vakantie, dus er wordt een stormloop verwacht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:35 schreef Royco1 het volgende:
Zal er eens over nadenken Samzz.
Hebben jullie veel katten zitten?
Moet je me alleen bij de honden afdeling weghouden, anders wil ik ze allemaal meenemen.
Dat verdween toen jij zei dat AJax NOOIT kampioen zou wordenquote:
Ik zei dat die kans er in zat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat verdween toen jij zei dat AJax NOOIT kampioen zou worden
Speciaal voer omdat ze ziek zijn ofzo?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. Het is bijna vakantie, dus er wordt een stormloop verwacht.
We hebben vooral heel veel Europese Kortharen, de huis tuin en keuken katten die niemand wil. Vooral de dieren die op speciaal voer zitten wil niemand hebben
Potato potatoquote:
hebben jullie ook knaagdieren?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. Het is bijna vakantie, dus er wordt een stormloop verwacht.
We hebben vooral heel veel Europese Kortharen, de huis tuin en keuken katten die niemand wil. Vooral de dieren die op speciaal voer zitten wil niemand hebben
Nou, ziek is een groot woord natuurlijk. Nierproblemen, o.a. Dan krijgen ze urinary voer van Royal Canin en dat is gewoon duur voer. En mensen willen geen katten die medicijnen of speciaal voer nodig hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Speciaal voer omdat ze ziek zijn ofzo?
Er zijn vandaag twee goudhamstertjes binnengekomenquote:
Groot en stoer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ziek is een groot woord natuurlijk. Nierproblemen, o.a. Dan krijgen ze urinary voer van Royal Canin en dat is gewoon duur voer. En mensen willen geen katten die medicijnen of speciaal voer nodig hebben.
Neem Luna bijvoorbeeld, een hele grote, stoere mannenkat, bruin cypers met grote groene ogen. Ontzettend lief, aanhankelijk en speels. Niemand wil hem, want hij moet twee keer per dag medicijnen hebben en heeft speciaal voer.
ooohwquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn vandaag twee goudhamstertjes binnengekomen![]()
Mja, hij is echt heel tof. Een grote kat, hoog op de poten. Maar die medicijnen, die nekken hem. En het is zo'n leuke katquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Groot en stoer?
Ja dat past wel bij mij.
Een kuiken? Als in een levend kuiken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, hij is echt heel tof. Een grote kat, hoog op de poten. Maar die medicijnen, die nekken hem. En het is zo'n leuke kat
Je maakt hem heel blij met een kuiken eens per week, dat is echt geweldig om te zien
Dat hij hem dan opvreet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, hij is echt heel tof. Een grote kat, hoog op de poten. Maar die medicijnen, die nekken hem. En het is zo'n leuke kat
Je maakt hem heel blij met een kuiken eens per week, dat is echt geweldig om te zien
Nee, een dode. Maar dan zie je echt zijn jachtinstinct en zo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een kuiken? Als in een levend kuiken?
Wat kosten die medicijnen dan?
Dat hebben toch alle dieren?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een dode. Maar dan zie je echt zijn jachtinstinct en zo.
Ik heb geen idee. Het is meer dat het geven van de medicijnen niet zo makkelijk gaat. Hij heeft er een hekel aan.
Wat hebben alle dieren? Jachtinstinct of een hekel aan medicijnen?quote:
Dirty mind? Of dylectisch? Beide?quote:
Die zijn mooi jaquote:
Een hekel aan medicijnen, gewassen, etcquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat hebben alle dieren? Jachtinstinct of een hekel aan medicijnen?
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een hekel aan medicijnen, gewassen, etc
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een hamster gelanceerd.
Mijn hond zeurt zelfs om haar oorzalfspulquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een hekel aan medicijnen, gewassen, etc
Die hebben wij.quote:
Ze weet dat het helpt tegen de oorpijn. Slimme hondquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond zeurt zelfs om haar oorzalfspul![]()
Als ze last heeft van dr oor zit ze de hele tijd voor de koelkast, daar staat dat spul. Als ik het pak gaat ze al bij de bank zitten, legt dr kop braaf op mn schoot en kan zichtbaar niet wachten tot ik het spul in dr oor doe![]()
Zo cute
Was niet express.quote:
Mijn oom en tante hadden er een, die was aan komen lopen. Zo'n popje, bleef ook klein. Was een volwassen kittenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn mooi jaBlauwe kortharen
Die hebben zo'n lekker rond koppie!
Ja oké, dat had een meisje bij ons in de winkel ook een keer gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was niet express.
Hij beet me en in een reflex trok ik terug, waardoor de hamster gelanceerd werd.
Max vindt dat leuk. Raar beest. Ze rent echt naar binnen, springt meteen de behandeltafel op enzquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
Aww, mijn hondje was vroeger zo bang voor de dierenarts, helemaal de eerste keer na der sterilisatie. Moest ze daar die kamer binnen, plast ze eerst der hele blaas leeg.
Veel gehoord kwaaltje iddquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hadden er een, die was aan komen lopen. Zo'n popje, bleef ook klein. Was een volwassen kitten
Arme beestje is heel jong overleden, blaasgruis en uiteindelijk hielden haar nieren ermee op
whehehe, apart. Mijn kat vind het ook niet zo erg, maar daar zeggen ze ook altijd alleen maar hoe goed die eruit ziet voor zijn leeftijd en wat zijn tandjes nog mooi zijn en zijn vachtje mooi glanst.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max vindt dat leuk. Raar beest. Ze rent echt naar binnen, springt meteen de behandeltafel op enz![]()
Na haar sterilisatie bleef ze ook heel lief en stil liggen om de hechtingen eruit te laten halen.
Beestje spoort niet helemaal
Ik met mijn grote mond dacht dat hij mij niet zou bijten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, dat had een meisje bij ons in de winkel ook een keer gedaan
Breng je portemonnee maar mee dan.quote:
Mijn opa en oma hadden een hele grote stoere duitse herder.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
whehehe, apart. Mijn kat vind het ook niet zo erg, maar daar zeggen ze ook altijd alleen maar hoe goed die eruit ziet voor zijn leeftijd en wat zijn tandjes nog mooi zijn en zijn vachtje mooi glanst.
quote:
Vraag me niet waarom maar het eerste waar ik aan denk is Vodkaquote:
Leuke naam voor zo'n katquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar het eerste waar ik aan denk is Vodka
Ik aan pillenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar het eerste waar ik aan denk is Vodka
Heb je die al nodig dan?quote:
Zolang jij al mijn feyenoord spullen wil verbranden zie ik geen toekomst voor ons samenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je die al nodig dan?
Je kansen worden steeds kleiner zo he
Hij begint steeds beter bij Luna te passenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je die al nodig dan?
Je kansen worden steeds kleiner zo he
Dat ziet er dan wel schattig uitquote:
Ja maar we hebben spullen nodig voor het paasvuur natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang jij al mijn feyenoord spullen wil verbranden zie ik geen toekomst voor ons samen
Dan brengen we die ook meteen langsquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij begint steeds beter bij Luna te passenDie zit ook aan de pillen.
Later Samzzquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga de zon eens in
Later, lieve Singles![]()
Dan ga ik met je mee de zon inquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga de zon eens in
Later, lieve Singles![]()
Waarom nog 6min wachten?quote:
Ik ben de zon juist uit gevlucht, 26 graden in de volle zon zonder wind, is niks voor mijquote:
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom nog 6min wachten?Je zit in de trein ofso?
Niet helemaal. De tweede is gewoon te ver weg. En ik was eigenlijk wel van plan om zo een biertje te pakken ja. Lekker in de tuin met een boek/sudokuquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:42 schreef Barbusse het volgende:
Dood hier. Iedereen de TT aan het uitvoeren?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet helemaal. De tweede is gewoon te ver weg. En ik was eigenlijk wel van plan om zo een biertje te pakken ja. Lekker in de tuin met een boek/sudoku
Ai en ik neem aan dat de temperatuur daar op Malta ook wel goed is?quote:
Ja, een heerlijke 25+ graadjes met een lekker windjequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai en ik neem aan dat de temperatuur daar op Malta ook wel goed is?
Is het mooi paard-rij weer in Twente?quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het mooi paard-rij weer in Twente?
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIets te warm zelfs. Maar gelukkig waait het iets
Dat heb ik gedaanquote:
Lekker. Wat eet men op Malta eigenlijk? Veel vis zeker?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, een heerlijke 25+ graadjes met een lekker windjeMorgen ben ik wel vrij, gaan we ergens aan het strand eten
Nu ligt Opa weer in het ziekenhuis.. Gaat erg goed met al die oudjes..quote:
Ai, dat is minder.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nu ligt Opa weer in het ziekenhuis.. Gaat erg goed met al die oudjes..
Jup.. Ziet er nu op dit moment naar uit dat ik binnenkort weer een crematie heb..quote:
Damnquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup.. Ziet er nu op dit moment naar uit dat ik binnenkort weer een crematie heb..
Zo ernstig? Sterkte ermee danquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup.. Ziet er nu op dit moment naar uit dat ik binnenkort weer een crematie heb..
thnx.. maar ze hebben m nu in t ziekenhuis liggen voor bloedtransfusie.. dus je weet t nie..quote:
Veel heul lekkere vis jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker. Wat eet men op Malta eigenlijk? Veel vis zeker?
Whud...quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
Thnx..quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
Zo net even lekker gefietst![]()
Sterkte Evilmevrouw
* tijnbrein rent naakt door het topic Helpt dat?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gelijk doodstil hier.. mensen.. kom op.. breng fok tot leven
Het is al de hele dag doodstilquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gelijk doodstil hier.. mensen.. kom op.. breng fok tot leven
Hoe is t bij jou in de winkel eigenlijk?quote:
Ook doodstil.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe is t bij jou in de winkel eigenlijk?
Je hebt zeker geen terrasje achter je winkel waar je lekker in de zon kan zitten dan?quote:
Nee helaasquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen terrasje achter je winkel waar je lekker in de zon kan zitten dan?
Bummerquote:
Wel weer mensen aan t praten, maar nog niet over jouquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein rent naakt door het topic Helpt dat?
K ga morgen langs oma... daar eten.. zodat ma me naar huis kan brengen met mn was.. verder niks op de planning nog.. behalve dan dat ik vandaag echt mn woning op moet ruimen maar mezelf er echt niet toe kan zettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef PeuRac het volgende:
Sterkte GvsE, ga je nog wel wat leuks doen deze pasen?
We proberen het beeld te verdringenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel weer mensen aan t praten, maar nog niet over jou
Gewoon willekeurig een stukje gaan rijden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bummer![]()
Ik wil eigenlijk met de Triumph gaan rijden, maar heb geen idee waarheen en ben de boel maar aan t opruimen hiero. Moet ook gebeuren
Ja is het ook zeker, maar doelloos rondrijden kan ik niet echt meer, deed ik 5-6 jaar geleden nog wel, maar tegenwoordig moet ik wel een doel hebben (waarbij ik dan vervolgens wel rustig een omweg van een uur maak).quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon willekeurig een stukje gaan rijden.
Lekker man met dit weer gewoon een beetje cruisen in een Triumph.
Snap ikquote:
Dan rij je naar huis met een omweg van een uurquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja is het ook zeker, maar doelloos rondrijden kan ik niet echt meer, deed ik 5-6 jaar geleden nog wel, maar tegenwoordig moet ik wel een doel hebben (waarbij ik dan vervolgens wel rustig een omweg van een uur maak).
Dat kan ik me voorstellen, zit nu ook te fokken ipv op te ruimenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
K ga morgen langs oma... daar eten.. zodat ma me naar huis kan brengen met mn was.. verder niks op de planning nog.. behalve dan dat ik vandaag echt mn woning op moet ruimen maar mezelf er echt niet toe kan zetten
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het typtequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan rij je naar huis met een omweg van een uur
Ik heb nog niks gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, zit nu ook te fokken ipv op te ruimenHeb al wel t eea gedaan, maar nog niet voldoende.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het typte
Heb in de winkel ook nog wel dingen die gedaan kunnen worden, maar heb er totaal geen zin in.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaanben al zeker 3 uur thuis
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaanben al zeker 3 uur thuis
Volgens mij zitten we in t zelfde schuitjequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb in de winkel ook nog wel dingen die gedaan kunnen worden, maar heb er totaal geen zin in.
auto wassen ben ik maandag van planquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik heb in de trant van ontwijkend gedrag al: de auto door de wasstraat gereden, t gras gemaaid, (beide niet echt nodig), uitgebreid tijdschriften zitten lezen
gtst van donderdag gekeken, gtst van vrijdag gekeken, gebeld naar een vriendin, gebeld worden door mn moeder, een youtube afspeellijst bij elkaar klikken.. en roken.. veel rokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik heb in de trant van ontwijkend gedrag al: de auto door de wasstraat gereden, t gras gemaaid, (beide niet echt nodig), uitgebreid tijdschriften zitten lezen
Maandag zit ik op t terras en waarschijnlijk aan de BBQ, dus dan gaat er weinig gedaan worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:12 schreef smilez het volgende:
[..]
auto wassen ben ik maandag van planaangezien het dan 2de paasdag is en onze zaak dan ook dicht is!
ohh godquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja, en spelletjes spelen op spele.nl
ja.. k moet toch watquote:
ja opruimen en schoonmaken!quote:
kom net terug van het terras, zometeen weer terug!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maandag zit ik op t terras en waarschijnlijk aan de BBQ, dus dan gaat er weinig gedaan worden.
ja, maar dat doe ik waarschijnlijk vanavond, omdat ma morgen dus langskomt en t dan opgeruimd en schoon moet zijnquote:
pff stress! anders bakken in de zon?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat doe ik waarschijnlijk vanavond, omdat ma morgen dus langskomt en t dan opgeruimd en schoon moet zijn![]()
ik heb tijdsdruk nodig
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:20 schreef smilez het volgende:
[..]
pff stress! anders bakken in de zon?
1. ik heb het geduld niet om te bakken..quote:
Waarom deed ik het eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel weer mensen aan t praten, maar nog niet over jou
Omdat je dat graag wilde denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom deed ik het eigenlijk dan?
niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1. ik heb het geduld niet om te bakken..
2. ik heb de huid niet om te gaan bakken..
in slaap vallen isquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zonnen is ook niets voor mij. Na 5 minuten word ik al ongedurig en ga liggen draaien enzo
Hoeft niet.. je kan ook gooienquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:31 schreef smilez het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis
[..]
in slaap vallen is
Helaas.. Kane en Anouk buiquote:
Oh ja dat was hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat je dat graag wilde denk ik
de kans dat ik zo in slaap val is vrij klein. Als ik buiten ben dan ben ik liever bezig. Buiten zitten/liggen is niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:31 schreef smilez het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis
[..]
in slaap vallen is
Wel zo fijn voor onsquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat was hetnu heb ik toch maar wat aangetrokken ik voelde mij wat naakt
[..]
de kans dat ik zo in slaap val is vrij klein. Als ik buiten ben dan ben ik liever bezig. Buiten zitten/liggen is niet aan mij besteed
Tabeequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om af te gaan sluiten en naar huis te gaan
quote:
quote:
Neuh... dat doe ik alleen thuisquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Tsja jij zal niet zo snel naakt door het topic gaan lopen
Wat? Ik vat je gewoon even niet.. waarom een chapeauquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat? Ik vat je gewoon even niet.. waarom een chapeauop mijn tabee
?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen was de zon weg van mn balkon![]()
Uiteraard net als ik ingesmeerd en wel klaar zit om bruin (_! ) te worden
Wat woon jij pauper zegquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen was de zon weg van mn balkon![]()
Uiteraard net als ik ingesmeerd en wel klaar zit om bruin (_! ) te worden
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijtot 's avonds laat in de zon zitten
alcohol? drugs?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef smilez het volgende:
[..]nee laat maar, ben niet al te nuchter op het moment. fatsoenlijk typen is zelfs beetje lastig op het moment.. duurt lang voordat ik nederlands correcte zinnen kan typen en vandaar ook dat ik nu langdradig zit te zagen
![]()
Bijquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat woon jij pauper zeg![]()
Hier altijd een terras in de zon en altijd een uit de zon
Bijtot 's avonds laat in de zon zitten (overdag niet zoveel, maar dat boeit niet, dan zijn we er toch nooit).
NEE!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij![]()
Mijn god wat heb ik veel gemist hier zeg!!
Heb je een vriendin? Vertel?
En vooral vrolijke mensen door het weer en de liefdequote:
Nee hij heeft geen vriendin of nee hij mag niet vertellen?quote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen vriendin of nee hij mag niet vertellen?
Ja maar ja maar ja maar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatsteWe worden er echt mee doodgegooid, Vooral met dingen die we niet willen weten
Correct. In dit geval het weer. Zat heerlijk op een terras in het havengebied met m'n pa. Niets moeten, biertje en om je heen kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vooral vrolijke mensen door het weer en de liefde
Nee! Vertelquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar.
Ik wil het weten. Niemand verteld mij iets![]()
Wist je al dat ik van de week soort van date-achtig iets heb?
Ik zat lekker op het balkon en toen was de zon opeens wegquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Correct. In dit geval het weer. Zat heerlijk op een terras in het havengebied met m'n pa. Niets moeten, biertje en om je heen kijken.
Dan heb jij niet goed opgelet in het radio topicquote:
Ahaaa, dus toch welquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed opgelet in het radio topic
Ik vertel al een tijdje niks meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatsteWe worden er echt mee doodgegooid, Vooral met dingen die we niet willen weten
Vertel nu maar even wel heel beknopt dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vertel al een tijdje niks meerbuiten dan af en toe een post om wat uit te loken (wat meestal goed lukt
)
Wat dacht jij al?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef xFriendx het volgende:
En dat date en sekst maar....zonnestralen en de boel gaat los hoor![]()
Wie sekst er dan? Ik niet hoor!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef xFriendx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
Maar goed een korte samenvatting voor huppelDe pics ontbreken nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
Maar goed een korte samenvatting voor huppelPeu is gewoon keihard gecougardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Die zijn er nietquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie sekst er dan? Ik niet hoor!
En ik wil het ook geen date noemen. Krijg gewoon visite woensdag
Nou, r van 't topic?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel nu maar even wel heel beknopt dan.
Ik wil alles weten (behalve intieme details)
[..]
Wat dacht jij al?
Ik begon voordat het lekker weer begon te wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef xFriendx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nee ik zei soort van date-achtig ietsquote:
Ja welke R van het topicquote:
Je buurvrouw op de koffie of je moeder die langskomt is nog niet eens date-achtig te noemenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zei soort van date-achtig iets
[..]
Ja welke R van het topic
En iemand die vanuit de andere kant van het land hierheen komt voor de gezelligheid? Hoe noem je dat dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je buurvrouw op de koffie of je moeder die langskomt is nog niet eens date-achtig te noemen
Als het alleen voor de koffie is of om een boek te lenen is het gewoon visitequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En iemand die vanuit de andere kant van het land hierheen komt voor de gezelligheid? Hoe noem je dat dan?
Iemand die je door het matras dient te drukken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En iemand die vanuit de andere kant van het land hierheen komt voor de gezelligheid? Hoe noem je dat dan?
JoFu komt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rensjebreequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zei soort van date-achtig iets
[..]
Ja welke R van het topic
Nee en neequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het alleen voor de koffie is of om een boek te lenen is het gewoon visite
NEEEEEEEEEE mijn matras is net nieuwquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iemand die je door het matras dient te drukken.
Ja die jaquote:
Aaah, de romantiek van lente, de bloemetjes en bijtjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iemand die je door het matras dient te drukken.
Ja, wat is het wel dan?quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Stuur ik hem net een WA dat we over hem aan het roddelen zijn hierquote:
Ja geen idee dusquote:
Neuken kan ook heel gezellig zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, daar ga je vast wel achterkomen dus. Ik ga vast even het `I-told-you-so´-dansje oefenenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuur ik hem net een WA dat we over hem aan het roddelen zijn hier!
[..]
Ja geen idee dus
Dat weet ik, maar het is geen antwoord op mijn vraag, lekker dingquote:
Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat er geneukt gaat wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is geen antwoord op mijn vraag, lekker ding
Hou eens op!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat er geneukt gaat wordenGewoon, omdat ik dat voel aan m'n water.
Ik ga gewoon gelijk krijgen en je weet hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou eens op!!
Ik heb nu moeite met hem hier weghouden :")
Nu maar hopen dat het voor Huppel ook lekker neuken gaat worden, ipv alleen maar wham-bam, thank you ma´m.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat er geneukt gaat wordenGewoon, omdat ik dat voel aan m'n water.
hehe, "zo, zaad kwijtquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het voor Huppel ook lekker neuken gaat worden, ipv alleen maar wham-bam, thank you ma´m.
Hey yuks, lekker geshopt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
Hoi!voor Barbusse (je weet wel waarom)
En nu weer ongezellig doen beneden
Huppel gaat wel zo godsgruwelijk hard door het matras getrokken worden!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou eens op!!
Ik heb nu moeite met hem hier weghouden
Ik weet helemaal niksquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga gewoon gelijk krijgen en je weet het
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het voor Huppel ook lekker neuken gaat worden, ipv alleen maar wham-bam, thank you ma´m.
Thanks, erg lief van jequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
Hoi!voor Barbusse (je weet wel waarom)
En nu weer ongezellig doen beneden
Nee mn matras is net nieuw!! Die mag niet kapotquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huppel gaat wel zo godsgruwelijk hard door het matras getrokken worden!![]()
En van je hela-hola!
![]()
Ach, nadat jullie klaar zijn is het toch al bijna een waterbedquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee mn matras is net nieuw!! Die mag niet kapot
Nee, dat is Knetter al.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
Die gast is de snieuwe Spezza/Alexxxxx? Hij neukt alles wat los en vast zit?
En bedankt hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
Die gast is de snieuwe Spezza/Alexxxxx? Hij neukt alles wat los en vast zit?
Wil je weten hoeveel mensen ik op msn en pm spreek die gewoon bang van haar worden omdat ze zich zo opdringtquote:
Je verwart mij met Samzz schatquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, nadat jullie klaar zijn is het toch al bijna een waterbed
Wat is een knetter?quote:
Een knetterkrankjorum, user, heeft gedate met realzeus, is leuk afgelopenquote:
Wetende wie ze heeft gedaan, hoef ik haar nooit te zienquote:
Die heeft ze juist niet gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wetende wie ze heeft gedaan, hoef ik haar nooit te zien
niet persoonlijk, dit is wat ik begrijp van Samzz omschrijvingquote:
Omgquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je weten hoeveel mensen ik op msn en pm spreek die gewoon bang van haar worden omdat ze zich zo opdringt
Whuuud?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een knetterkrankjorum, user, heeft gedate met realzeus, is leuk afgelopen
ik doelde niet op RZquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft ze juist niet gedaan![]()
Dat is de grap
Van mijn omschrijving?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet persoonlijk, dit is wat ik begrijp van Samzz omschrijving
Hij kreeg 'm niet omhoog.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whuuud?![]()
Nu ben ik dus wel nieuwsgierig, vertel?
Hij kreeg hem niet omhoogquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whuuud?![]()
Nu ben ik dus wel nieuwsgierig, vertel?
Jofu?quote:
Ja maar komt niet echt complimenteus overquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet persoonlijk, dit is wat ik begrijp van Samzz omschrijving
Das alles? Was ze zo lelijk?quote:
HOI JIJ !!!!!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef Watertornado het volgende:
Wat gaat het weer eens vanouds hard hier.
@ Huppel:quote:
quote:
Wil je een foto?quote:
Lullig, maar shit happensquote:
ooh, dat is dus wel algemeen bekend?quote:[..]
Jofu?
Sorryquote:[..]
Ja maar komt niet echt complimenteus over
Ja dat ze daar geweest is weten we, volgens hun is er niks gebeurd. Geloof er niks van!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lullig, maar shit happens
[..]
ooh, dat is dus wel algemeen bekend?
[..]
Doe voor uw èn onze veiligheid maar eerst een omschrijving danquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je een foto?
Denk goed na voor je ja zeg! Kan schadelijk zijn voor toekomstige erecties
Ik ben Barbusse niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOI JIJ !!!!!!
Kusjekroel enz
Dat schijnt hip tegenwoordig ook in singles te horen
Pardon?quote:
Jofu verkondigde hier gesext te hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat ze daar geweest is weten we, volgens hun is er niks gebeurd. Geloof er niks van!
Ja, daarom. Ze hebben gewoon lekker geneukt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jofu verkondigde hier gesext te hebben
Misschien, maar niet zomaar bij iedereen. Ik heb smaak, goede smaak.quote:
Ja, ho. Hij beweerd geneukt te hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ze hebben gewoon lekker geneukt.
Nou ja, of het lekker was weet ik niet
Geen details please.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: So_Sureal_Baby zag haar op de cam in tinychat en opende spontaan een topic over zeekoeienquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe voor uw èn onze veiligheid maar eerst een omschrijving dan
Ik zei toch ook niet bij iedereen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien, maar niet zomaar bij iedereen. Ik heb smaak, goede smaak.
Ik denk dat het woord lekker op dit moment wel het sleutelwoord isquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus toch hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jofu verkondigde hier gesext te hebben
Ja. En ik ga er gewoon niet vanuit dat hij erover liegt en tel 1+1 opquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ho. Hij beweerd geneukt te hebben
Dat kind past in de breedte in haar man.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus toch he![]()
IK WIST HET!!
Nu heb ik een MI die gewoon te erg is
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus toch he![]()
IK WIST HET!!
Nu heb ik een MI die gewoon te erg is
In een synergie is 1+1>2quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En ik ga er gewoon niet vanuit dat hij erover liegt en tel 1+1 op
Wat 2 is, overigens.
Ja eet smakelijk hequote:
Jij ook nietquote:
Heeft het arme kind een wat ruwe huid?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: So_Sureal_Baby zag haar op de cam in tinychat en opende spontaan een topic over zeekoeien
RealZeusquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef xFriendx het volgende:
Iemand die NIET gesekst heeft met haar?
Uhm neequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft het arme kind een wat ruwe huid?
Dus ik heb nu geen magnetron gewonnen?quote:
Jofu met knetterquote:
ieuw...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu met knetter![]()
Soort van david de kabouter meets willy the killerwhale
Goede!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik heb nu geen magnetron gewonnen?
Ik deed het met liefde!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu met knetter![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu met knetter![]()
quote:
Hou opquote:
Och, WT is schattigquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook nietDie vage suggereerde het
Dude, ik zit op kantoor. Kon daar geen spoiler of 30 omheen getrokken worden?quote:
Wat netjes en ongepast voor dit topic zeg....quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik ben ook niet moeders mooiste dus ik hou wel op met die arme knetter belachelijk maken
Ja eng hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat netjes en ongepast voor dit topic zeg....
Maar jij hebt epische tieten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik ben ook niet moeders mooiste dus ik hou wel op met die arme knetter belachelijk maken
Spoilers in dat formaat kon ik niet zo snel vinden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, ik zit op kantoor. Kon daar geen spoiler of 30 omheen getrokken worden?
Dan moet je er ook niet op gaan zittenquote:
Ze zeggen het!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja eng he![]()
Ach ik moet vaak wel lachen om knetter hoor.
Tijdje terug probeerde ze me te beledigen door te zeggen: jouw verstand zit ook in je tieten zeker.
DAMN I MUST BE A FUCKING GENIUS THEN!
Dan doe je er maar wat langer overquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Spoilers in dat formaat kon ik niet zo snel vinden.
But, butquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet op gaan zitten
En dan beschuldigt hij mij van kusjekroel?quote:
Je bent het zwemmen alweer vergeten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik heb ze soort van gezien in Sexy en gewaagd
WT kusjekroelt niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan beschuldigt hij mij van kusjekroel?
Ja dat is toch geen beledigingquote:
Misschien als veel hersenen hebben slecht is... Maar neequote:
Nee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan beschuldigt hij mij van kusjekroel?
Ik moest toen ook wel hard lachenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als veel hersenen hebben slecht is... Maar nee
Patat en niksquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh oh, wat moet ik straks gaan eten! en erger nog.. gaan doen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |