Vraag me niet waarom maar het eerste waar ik aan denk is Vodkaquote:
Leuke naam voor zo'n katquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar het eerste waar ik aan denk is Vodka
Ik aan pillenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar het eerste waar ik aan denk is Vodka
Heb je die al nodig dan?quote:
Zolang jij al mijn feyenoord spullen wil verbranden zie ik geen toekomst voor ons samenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je die al nodig dan?
Je kansen worden steeds kleiner zo he
Hij begint steeds beter bij Luna te passenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je die al nodig dan?
Je kansen worden steeds kleiner zo he
Dat ziet er dan wel schattig uitquote:
Ja maar we hebben spullen nodig voor het paasvuur natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang jij al mijn feyenoord spullen wil verbranden zie ik geen toekomst voor ons samen
Dan brengen we die ook meteen langsquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij begint steeds beter bij Luna te passenDie zit ook aan de pillen.
Later Samzzquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga de zon eens in
Later, lieve Singles![]()
Dan ga ik met je mee de zon inquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga de zon eens in
Later, lieve Singles![]()
Waarom nog 6min wachten?quote:
Ik ben de zon juist uit gevlucht, 26 graden in de volle zon zonder wind, is niks voor mijquote:
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom nog 6min wachten?Je zit in de trein ofso?
Niet helemaal. De tweede is gewoon te ver weg. En ik was eigenlijk wel van plan om zo een biertje te pakken ja. Lekker in de tuin met een boek/sudokuquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:42 schreef Barbusse het volgende:
Dood hier. Iedereen de TT aan het uitvoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |