Neuken kan ook heel gezellig zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En iemand die vanuit de andere kant van het land hierheen komt voor de gezelligheid? Hoe noem je dat dan?
Nou, daar ga je vast wel achterkomen dus. Ik ga vast even het `I-told-you-so´-dansje oefenenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuur ik hem net een WA dat we over hem aan het roddelen zijn hier!
[..]
Ja geen idee dus
Dat weet ik, maar het is geen antwoord op mijn vraag, lekker dingquote:
Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat er geneukt gaat wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is geen antwoord op mijn vraag, lekker ding
Hou eens op!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat er geneukt gaat wordenGewoon, omdat ik dat voel aan m'n water.
Ik ga gewoon gelijk krijgen en je weet hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou eens op!!
Ik heb nu moeite met hem hier weghouden :")
Nu maar hopen dat het voor Huppel ook lekker neuken gaat worden, ipv alleen maar wham-bam, thank you ma´m.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat er geneukt gaat wordenGewoon, omdat ik dat voel aan m'n water.
hehe, "zo, zaad kwijtquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het voor Huppel ook lekker neuken gaat worden, ipv alleen maar wham-bam, thank you ma´m.
Hey yuks, lekker geshopt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
Hoi!voor Barbusse (je weet wel waarom)
En nu weer ongezellig doen beneden
Huppel gaat wel zo godsgruwelijk hard door het matras getrokken worden!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou eens op!!
Ik heb nu moeite met hem hier weghouden
Ik weet helemaal niksquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga gewoon gelijk krijgen en je weet het
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het voor Huppel ook lekker neuken gaat worden, ipv alleen maar wham-bam, thank you ma´m.
Thanks, erg lief van jequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
Hoi!voor Barbusse (je weet wel waarom)
En nu weer ongezellig doen beneden
Nee mn matras is net nieuw!! Die mag niet kapotquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huppel gaat wel zo godsgruwelijk hard door het matras getrokken worden!![]()
En van je hela-hola!
![]()
Ach, nadat jullie klaar zijn is het toch al bijna een waterbedquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee mn matras is net nieuw!! Die mag niet kapot
Nee, dat is Knetter al.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
Die gast is de snieuwe Spezza/Alexxxxx? Hij neukt alles wat los en vast zit?
En bedankt hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
Die gast is de snieuwe Spezza/Alexxxxx? Hij neukt alles wat los en vast zit?
Wil je weten hoeveel mensen ik op msn en pm spreek die gewoon bang van haar worden omdat ze zich zo opdringtquote:
Je verwart mij met Samzz schatquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, nadat jullie klaar zijn is het toch al bijna een waterbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |