Ik vertel al een tijdje niks meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatsteWe worden er echt mee doodgegooid, Vooral met dingen die we niet willen weten
Vertel nu maar even wel heel beknopt dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vertel al een tijdje niks meerbuiten dan af en toe een post om wat uit te loken (wat meestal goed lukt
)
Wat dacht jij al?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef xFriendx het volgende:
En dat date en sekst maar....zonnestralen en de boel gaat los hoor![]()
Wie sekst er dan? Ik niet hoor!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef xFriendx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
Maar goed een korte samenvatting voor huppelDe pics ontbreken nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
Maar goed een korte samenvatting voor huppelPeu is gewoon keihard gecougardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Die zijn er nietquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie sekst er dan? Ik niet hoor!
En ik wil het ook geen date noemen. Krijg gewoon visite woensdag
Nou, r van 't topic?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel nu maar even wel heel beknopt dan.
Ik wil alles weten (behalve intieme details)
[..]
Wat dacht jij al?
Ik begon voordat het lekker weer begon te wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef xFriendx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nee ik zei soort van date-achtig ietsquote:
Ja welke R van het topicquote:
Je buurvrouw op de koffie of je moeder die langskomt is nog niet eens date-achtig te noemenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zei soort van date-achtig iets
[..]
Ja welke R van het topic
En iemand die vanuit de andere kant van het land hierheen komt voor de gezelligheid? Hoe noem je dat dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je buurvrouw op de koffie of je moeder die langskomt is nog niet eens date-achtig te noemen
Als het alleen voor de koffie is of om een boek te lenen is het gewoon visitequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En iemand die vanuit de andere kant van het land hierheen komt voor de gezelligheid? Hoe noem je dat dan?
Iemand die je door het matras dient te drukken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En iemand die vanuit de andere kant van het land hierheen komt voor de gezelligheid? Hoe noem je dat dan?
JoFu komt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rensjebreequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zei soort van date-achtig iets
[..]
Ja welke R van het topic
Nee en neequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het alleen voor de koffie is of om een boek te lenen is het gewoon visite
NEEEEEEEEEE mijn matras is net nieuwquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iemand die je door het matras dient te drukken.
Ja die jaquote:
Aaah, de romantiek van lente, de bloemetjes en bijtjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iemand die je door het matras dient te drukken.
Ja, wat is het wel dan?quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Stuur ik hem net een WA dat we over hem aan het roddelen zijn hierquote:
Ja geen idee dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |