Het is al de hele dag doodstilquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gelijk doodstil hier.. mensen.. kom op.. breng fok tot leven
Hoe is t bij jou in de winkel eigenlijk?quote:
Ook doodstil.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe is t bij jou in de winkel eigenlijk?
Je hebt zeker geen terrasje achter je winkel waar je lekker in de zon kan zitten dan?quote:
Nee helaasquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen terrasje achter je winkel waar je lekker in de zon kan zitten dan?
Bummerquote:
Wel weer mensen aan t praten, maar nog niet over jouquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein rent naakt door het topic Helpt dat?
K ga morgen langs oma... daar eten.. zodat ma me naar huis kan brengen met mn was.. verder niks op de planning nog.. behalve dan dat ik vandaag echt mn woning op moet ruimen maar mezelf er echt niet toe kan zettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef PeuRac het volgende:
Sterkte GvsE, ga je nog wel wat leuks doen deze pasen?
We proberen het beeld te verdringenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel weer mensen aan t praten, maar nog niet over jou
Gewoon willekeurig een stukje gaan rijden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bummer![]()
Ik wil eigenlijk met de Triumph gaan rijden, maar heb geen idee waarheen en ben de boel maar aan t opruimen hiero. Moet ook gebeuren
Ja is het ook zeker, maar doelloos rondrijden kan ik niet echt meer, deed ik 5-6 jaar geleden nog wel, maar tegenwoordig moet ik wel een doel hebben (waarbij ik dan vervolgens wel rustig een omweg van een uur maak).quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon willekeurig een stukje gaan rijden.
Lekker man met dit weer gewoon een beetje cruisen in een Triumph.
Snap ikquote:
Dan rij je naar huis met een omweg van een uurquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja is het ook zeker, maar doelloos rondrijden kan ik niet echt meer, deed ik 5-6 jaar geleden nog wel, maar tegenwoordig moet ik wel een doel hebben (waarbij ik dan vervolgens wel rustig een omweg van een uur maak).
Dat kan ik me voorstellen, zit nu ook te fokken ipv op te ruimenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
K ga morgen langs oma... daar eten.. zodat ma me naar huis kan brengen met mn was.. verder niks op de planning nog.. behalve dan dat ik vandaag echt mn woning op moet ruimen maar mezelf er echt niet toe kan zetten
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het typtequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan rij je naar huis met een omweg van een uur
Ik heb nog niks gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, zit nu ook te fokken ipv op te ruimenHeb al wel t eea gedaan, maar nog niet voldoende.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het typte
Heb in de winkel ook nog wel dingen die gedaan kunnen worden, maar heb er totaal geen zin in.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaanben al zeker 3 uur thuis
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaanben al zeker 3 uur thuis
Volgens mij zitten we in t zelfde schuitjequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb in de winkel ook nog wel dingen die gedaan kunnen worden, maar heb er totaal geen zin in.
auto wassen ben ik maandag van planquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik heb in de trant van ontwijkend gedrag al: de auto door de wasstraat gereden, t gras gemaaid, (beide niet echt nodig), uitgebreid tijdschriften zitten lezen
gtst van donderdag gekeken, gtst van vrijdag gekeken, gebeld naar een vriendin, gebeld worden door mn moeder, een youtube afspeellijst bij elkaar klikken.. en roken.. veel rokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik heb in de trant van ontwijkend gedrag al: de auto door de wasstraat gereden, t gras gemaaid, (beide niet echt nodig), uitgebreid tijdschriften zitten lezen
Maandag zit ik op t terras en waarschijnlijk aan de BBQ, dus dan gaat er weinig gedaan worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:12 schreef smilez het volgende:
[..]
auto wassen ben ik maandag van planaangezien het dan 2de paasdag is en onze zaak dan ook dicht is!
ohh godquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja, en spelletjes spelen op spele.nl
ja.. k moet toch watquote:
ja opruimen en schoonmaken!quote:
kom net terug van het terras, zometeen weer terug!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maandag zit ik op t terras en waarschijnlijk aan de BBQ, dus dan gaat er weinig gedaan worden.
ja, maar dat doe ik waarschijnlijk vanavond, omdat ma morgen dus langskomt en t dan opgeruimd en schoon moet zijnquote:
pff stress! anders bakken in de zon?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat doe ik waarschijnlijk vanavond, omdat ma morgen dus langskomt en t dan opgeruimd en schoon moet zijn![]()
ik heb tijdsdruk nodig
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:20 schreef smilez het volgende:
[..]
pff stress! anders bakken in de zon?
1. ik heb het geduld niet om te bakken..quote:
Waarom deed ik het eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel weer mensen aan t praten, maar nog niet over jou
Omdat je dat graag wilde denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom deed ik het eigenlijk dan?
niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1. ik heb het geduld niet om te bakken..
2. ik heb de huid niet om te gaan bakken..
in slaap vallen isquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zonnen is ook niets voor mij. Na 5 minuten word ik al ongedurig en ga liggen draaien enzo
Hoeft niet.. je kan ook gooienquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:31 schreef smilez het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis
[..]
in slaap vallen is
Helaas.. Kane en Anouk buiquote:
Oh ja dat was hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat je dat graag wilde denk ik
de kans dat ik zo in slaap val is vrij klein. Als ik buiten ben dan ben ik liever bezig. Buiten zitten/liggen is niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:31 schreef smilez het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis
[..]
in slaap vallen is
Wel zo fijn voor onsquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat was hetnu heb ik toch maar wat aangetrokken ik voelde mij wat naakt
[..]
de kans dat ik zo in slaap val is vrij klein. Als ik buiten ben dan ben ik liever bezig. Buiten zitten/liggen is niet aan mij besteed
Tabeequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om af te gaan sluiten en naar huis te gaan
quote:
quote:
Neuh... dat doe ik alleen thuisquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Tsja jij zal niet zo snel naakt door het topic gaan lopen
Wat? Ik vat je gewoon even niet.. waarom een chapeauquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat? Ik vat je gewoon even niet.. waarom een chapeauop mijn tabee
?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen was de zon weg van mn balkon![]()
Uiteraard net als ik ingesmeerd en wel klaar zit om bruin (_! ) te worden
Wat woon jij pauper zegquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen was de zon weg van mn balkon![]()
Uiteraard net als ik ingesmeerd en wel klaar zit om bruin (_! ) te worden
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijtot 's avonds laat in de zon zitten
alcohol? drugs?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef smilez het volgende:
[..]nee laat maar, ben niet al te nuchter op het moment. fatsoenlijk typen is zelfs beetje lastig op het moment.. duurt lang voordat ik nederlands correcte zinnen kan typen en vandaar ook dat ik nu langdradig zit te zagen
![]()
Bijquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat woon jij pauper zeg![]()
Hier altijd een terras in de zon en altijd een uit de zon
Bijtot 's avonds laat in de zon zitten (overdag niet zoveel, maar dat boeit niet, dan zijn we er toch nooit).
NEE!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij![]()
Mijn god wat heb ik veel gemist hier zeg!!
Heb je een vriendin? Vertel?
En vooral vrolijke mensen door het weer en de liefdequote:
Nee hij heeft geen vriendin of nee hij mag niet vertellen?quote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen vriendin of nee hij mag niet vertellen?
Ja maar ja maar ja maar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatsteWe worden er echt mee doodgegooid, Vooral met dingen die we niet willen weten
Correct. In dit geval het weer. Zat heerlijk op een terras in het havengebied met m'n pa. Niets moeten, biertje en om je heen kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vooral vrolijke mensen door het weer en de liefde
Nee! Vertelquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar.
Ik wil het weten. Niemand verteld mij iets![]()
Wist je al dat ik van de week soort van date-achtig iets heb?
Ik zat lekker op het balkon en toen was de zon opeens wegquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Correct. In dit geval het weer. Zat heerlijk op een terras in het havengebied met m'n pa. Niets moeten, biertje en om je heen kijken.
Dan heb jij niet goed opgelet in het radio topicquote:
Ahaaa, dus toch welquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed opgelet in het radio topic
Ik vertel al een tijdje niks meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatsteWe worden er echt mee doodgegooid, Vooral met dingen die we niet willen weten
Vertel nu maar even wel heel beknopt dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vertel al een tijdje niks meerbuiten dan af en toe een post om wat uit te loken (wat meestal goed lukt
)
Wat dacht jij al?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef xFriendx het volgende:
En dat date en sekst maar....zonnestralen en de boel gaat los hoor![]()
Wie sekst er dan? Ik niet hoor!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef xFriendx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
Maar goed een korte samenvatting voor huppelDe pics ontbreken nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
Maar goed een korte samenvatting voor huppelPeu is gewoon keihard gecougardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Die zijn er nietquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie sekst er dan? Ik niet hoor!
En ik wil het ook geen date noemen. Krijg gewoon visite woensdag
Nou, r van 't topic?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel nu maar even wel heel beknopt dan.
Ik wil alles weten (behalve intieme details)
[..]
Wat dacht jij al?
Ik begon voordat het lekker weer begon te wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:48 schreef xFriendx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nee ik zei soort van date-achtig ietsquote:
Ja welke R van het topicquote:
Je buurvrouw op de koffie of je moeder die langskomt is nog niet eens date-achtig te noemenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zei soort van date-achtig iets
[..]
Ja welke R van het topic
En iemand die vanuit de andere kant van het land hierheen komt voor de gezelligheid? Hoe noem je dat dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je buurvrouw op de koffie of je moeder die langskomt is nog niet eens date-achtig te noemen
Als het alleen voor de koffie is of om een boek te lenen is het gewoon visitequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En iemand die vanuit de andere kant van het land hierheen komt voor de gezelligheid? Hoe noem je dat dan?
Iemand die je door het matras dient te drukken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En iemand die vanuit de andere kant van het land hierheen komt voor de gezelligheid? Hoe noem je dat dan?
JoFu komt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rensjebreequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zei soort van date-achtig iets
[..]
Ja welke R van het topic
Nee en neequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het alleen voor de koffie is of om een boek te lenen is het gewoon visite
NEEEEEEEEEE mijn matras is net nieuwquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iemand die je door het matras dient te drukken.
Ja die jaquote:
Aaah, de romantiek van lente, de bloemetjes en bijtjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iemand die je door het matras dient te drukken.
Ja, wat is het wel dan?quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Stuur ik hem net een WA dat we over hem aan het roddelen zijn hierquote:
Ja geen idee dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |