Maandag zit ik op t terras en waarschijnlijk aan de BBQ, dus dan gaat er weinig gedaan worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:12 schreef smilez het volgende:
[..]
auto wassen ben ik maandag van planaangezien het dan 2de paasdag is en onze zaak dan ook dicht is!
ohh godquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja, en spelletjes spelen op spele.nl
ja.. k moet toch watquote:
ja opruimen en schoonmaken!quote:
kom net terug van het terras, zometeen weer terug!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maandag zit ik op t terras en waarschijnlijk aan de BBQ, dus dan gaat er weinig gedaan worden.
ja, maar dat doe ik waarschijnlijk vanavond, omdat ma morgen dus langskomt en t dan opgeruimd en schoon moet zijnquote:
pff stress! anders bakken in de zon?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat doe ik waarschijnlijk vanavond, omdat ma morgen dus langskomt en t dan opgeruimd en schoon moet zijn![]()
ik heb tijdsdruk nodig
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:20 schreef smilez het volgende:
[..]
pff stress! anders bakken in de zon?
1. ik heb het geduld niet om te bakken..quote:
Waarom deed ik het eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel weer mensen aan t praten, maar nog niet over jou
Omdat je dat graag wilde denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom deed ik het eigenlijk dan?
niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1. ik heb het geduld niet om te bakken..
2. ik heb de huid niet om te gaan bakken..
in slaap vallen isquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zonnen is ook niets voor mij. Na 5 minuten word ik al ongedurig en ga liggen draaien enzo
Hoeft niet.. je kan ook gooienquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:31 schreef smilez het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis
[..]
in slaap vallen is
Helaas.. Kane en Anouk buiquote:
Oh ja dat was hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat je dat graag wilde denk ik
de kans dat ik zo in slaap val is vrij klein. Als ik buiten ben dan ben ik liever bezig. Buiten zitten/liggen is niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:31 schreef smilez het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis
[..]
in slaap vallen is
Wel zo fijn voor onsquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat was hetnu heb ik toch maar wat aangetrokken ik voelde mij wat naakt
[..]
de kans dat ik zo in slaap val is vrij klein. Als ik buiten ben dan ben ik liever bezig. Buiten zitten/liggen is niet aan mij besteed
Tabeequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om af te gaan sluiten en naar huis te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |