Och, WT is schattigquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook nietDie vage suggereerde het
Dude, ik zit op kantoor. Kon daar geen spoiler of 30 omheen getrokken worden?quote:
Wat netjes en ongepast voor dit topic zeg....quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik ben ook niet moeders mooiste dus ik hou wel op met die arme knetter belachelijk maken
Ja eng hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat netjes en ongepast voor dit topic zeg....
Maar jij hebt epische tieten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik ben ook niet moeders mooiste dus ik hou wel op met die arme knetter belachelijk maken
Spoilers in dat formaat kon ik niet zo snel vinden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, ik zit op kantoor. Kon daar geen spoiler of 30 omheen getrokken worden?
Dan moet je er ook niet op gaan zittenquote:
Ze zeggen het!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja eng he![]()
Ach ik moet vaak wel lachen om knetter hoor.
Tijdje terug probeerde ze me te beledigen door te zeggen: jouw verstand zit ook in je tieten zeker.
DAMN I MUST BE A FUCKING GENIUS THEN!
Dan doe je er maar wat langer overquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Spoilers in dat formaat kon ik niet zo snel vinden.
But, butquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet op gaan zitten
En dan beschuldigt hij mij van kusjekroel?quote:
Je bent het zwemmen alweer vergeten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik heb ze soort van gezien in Sexy en gewaagd
WT kusjekroelt niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan beschuldigt hij mij van kusjekroel?
Ja dat is toch geen beledigingquote:
Misschien als veel hersenen hebben slecht is... Maar neequote:
Nee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan beschuldigt hij mij van kusjekroel?
Ik moest toen ook wel hard lachenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als veel hersenen hebben slecht is... Maar nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |