Neuken kan ook heel gezellig zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En iemand die vanuit de andere kant van het land hierheen komt voor de gezelligheid? Hoe noem je dat dan?
Nou, daar ga je vast wel achterkomen dus. Ik ga vast even het `I-told-you-so´-dansje oefenenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuur ik hem net een WA dat we over hem aan het roddelen zijn hier!
[..]
Ja geen idee dus
Dat weet ik, maar het is geen antwoord op mijn vraag, lekker dingquote:
Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat er geneukt gaat wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is geen antwoord op mijn vraag, lekker ding
Hou eens op!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat er geneukt gaat wordenGewoon, omdat ik dat voel aan m'n water.
Ik ga gewoon gelijk krijgen en je weet hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou eens op!!
Ik heb nu moeite met hem hier weghouden :")
Nu maar hopen dat het voor Huppel ook lekker neuken gaat worden, ipv alleen maar wham-bam, thank you ma´m.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat er geneukt gaat wordenGewoon, omdat ik dat voel aan m'n water.
hehe, "zo, zaad kwijtquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het voor Huppel ook lekker neuken gaat worden, ipv alleen maar wham-bam, thank you ma´m.
Hey yuks, lekker geshopt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
Hoi!voor Barbusse (je weet wel waarom)
En nu weer ongezellig doen beneden
Huppel gaat wel zo godsgruwelijk hard door het matras getrokken worden!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou eens op!!
Ik heb nu moeite met hem hier weghouden
Ik weet helemaal niksquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga gewoon gelijk krijgen en je weet het
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het voor Huppel ook lekker neuken gaat worden, ipv alleen maar wham-bam, thank you ma´m.
Thanks, erg lief van jequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
Hoi!voor Barbusse (je weet wel waarom)
En nu weer ongezellig doen beneden
Nee mn matras is net nieuw!! Die mag niet kapotquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huppel gaat wel zo godsgruwelijk hard door het matras getrokken worden!![]()
En van je hela-hola!
![]()
Ach, nadat jullie klaar zijn is het toch al bijna een waterbedquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee mn matras is net nieuw!! Die mag niet kapot
Nee, dat is Knetter al.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
Die gast is de snieuwe Spezza/Alexxxxx? Hij neukt alles wat los en vast zit?
En bedankt hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
Die gast is de snieuwe Spezza/Alexxxxx? Hij neukt alles wat los en vast zit?
Wil je weten hoeveel mensen ik op msn en pm spreek die gewoon bang van haar worden omdat ze zich zo opdringtquote:
Je verwart mij met Samzz schatquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, nadat jullie klaar zijn is het toch al bijna een waterbed
Wat is een knetter?quote:
Een knetterkrankjorum, user, heeft gedate met realzeus, is leuk afgelopenquote:
Wetende wie ze heeft gedaan, hoef ik haar nooit te zienquote:
Die heeft ze juist niet gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wetende wie ze heeft gedaan, hoef ik haar nooit te zien
niet persoonlijk, dit is wat ik begrijp van Samzz omschrijvingquote:
Omgquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je weten hoeveel mensen ik op msn en pm spreek die gewoon bang van haar worden omdat ze zich zo opdringt
Whuuud?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een knetterkrankjorum, user, heeft gedate met realzeus, is leuk afgelopen
ik doelde niet op RZquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft ze juist niet gedaan![]()
Dat is de grap
Van mijn omschrijving?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet persoonlijk, dit is wat ik begrijp van Samzz omschrijving
Hij kreeg 'm niet omhoog.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whuuud?![]()
Nu ben ik dus wel nieuwsgierig, vertel?
Hij kreeg hem niet omhoogquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whuuud?![]()
Nu ben ik dus wel nieuwsgierig, vertel?
Jofu?quote:
Ja maar komt niet echt complimenteus overquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet persoonlijk, dit is wat ik begrijp van Samzz omschrijving
Das alles? Was ze zo lelijk?quote:
HOI JIJ !!!!!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef Watertornado het volgende:
Wat gaat het weer eens vanouds hard hier.
@ Huppel:quote:
quote:
Wil je een foto?quote:
Lullig, maar shit happensquote:
ooh, dat is dus wel algemeen bekend?quote:[..]
Jofu?
Sorryquote:[..]
Ja maar komt niet echt complimenteus over
Ja dat ze daar geweest is weten we, volgens hun is er niks gebeurd. Geloof er niks van!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lullig, maar shit happens
[..]
ooh, dat is dus wel algemeen bekend?
[..]
Doe voor uw èn onze veiligheid maar eerst een omschrijving danquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je een foto?
Denk goed na voor je ja zeg! Kan schadelijk zijn voor toekomstige erecties
Ik ben Barbusse niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOI JIJ !!!!!!
Kusjekroel enz
Dat schijnt hip tegenwoordig ook in singles te horen
Pardon?quote:
Jofu verkondigde hier gesext te hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat ze daar geweest is weten we, volgens hun is er niks gebeurd. Geloof er niks van!
Ja, daarom. Ze hebben gewoon lekker geneukt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jofu verkondigde hier gesext te hebben
Misschien, maar niet zomaar bij iedereen. Ik heb smaak, goede smaak.quote:
Ja, ho. Hij beweerd geneukt te hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ze hebben gewoon lekker geneukt.
Nou ja, of het lekker was weet ik niet
Geen details please.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: So_Sureal_Baby zag haar op de cam in tinychat en opende spontaan een topic over zeekoeienquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe voor uw èn onze veiligheid maar eerst een omschrijving dan
Ik zei toch ook niet bij iedereen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien, maar niet zomaar bij iedereen. Ik heb smaak, goede smaak.
Ik denk dat het woord lekker op dit moment wel het sleutelwoord isquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus toch hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jofu verkondigde hier gesext te hebben
Ja. En ik ga er gewoon niet vanuit dat hij erover liegt en tel 1+1 opquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ho. Hij beweerd geneukt te hebben
Dat kind past in de breedte in haar man.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus toch he![]()
IK WIST HET!!
Nu heb ik een MI die gewoon te erg is
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus toch he![]()
IK WIST HET!!
Nu heb ik een MI die gewoon te erg is
In een synergie is 1+1>2quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En ik ga er gewoon niet vanuit dat hij erover liegt en tel 1+1 op
Wat 2 is, overigens.
Ja eet smakelijk hequote:
Jij ook nietquote:
Heeft het arme kind een wat ruwe huid?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: So_Sureal_Baby zag haar op de cam in tinychat en opende spontaan een topic over zeekoeien
RealZeusquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef xFriendx het volgende:
Iemand die NIET gesekst heeft met haar?
Uhm neequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft het arme kind een wat ruwe huid?
Dus ik heb nu geen magnetron gewonnen?quote:
Jofu met knetterquote:
ieuw...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu met knetter![]()
Soort van david de kabouter meets willy the killerwhale
Goede!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik heb nu geen magnetron gewonnen?
Ik deed het met liefde!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu met knetter![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu met knetter![]()
quote:
Hou opquote:
Och, WT is schattigquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook nietDie vage suggereerde het
Dude, ik zit op kantoor. Kon daar geen spoiler of 30 omheen getrokken worden?quote:
Wat netjes en ongepast voor dit topic zeg....quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik ben ook niet moeders mooiste dus ik hou wel op met die arme knetter belachelijk maken
Ja eng hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat netjes en ongepast voor dit topic zeg....
Maar jij hebt epische tieten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik ben ook niet moeders mooiste dus ik hou wel op met die arme knetter belachelijk maken
Spoilers in dat formaat kon ik niet zo snel vinden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, ik zit op kantoor. Kon daar geen spoiler of 30 omheen getrokken worden?
Dan moet je er ook niet op gaan zittenquote:
Ze zeggen het!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja eng he![]()
Ach ik moet vaak wel lachen om knetter hoor.
Tijdje terug probeerde ze me te beledigen door te zeggen: jouw verstand zit ook in je tieten zeker.
DAMN I MUST BE A FUCKING GENIUS THEN!
Dan doe je er maar wat langer overquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Spoilers in dat formaat kon ik niet zo snel vinden.
But, butquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet op gaan zitten
En dan beschuldigt hij mij van kusjekroel?quote:
Je bent het zwemmen alweer vergeten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik heb ze soort van gezien in Sexy en gewaagd
WT kusjekroelt niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan beschuldigt hij mij van kusjekroel?
Ja dat is toch geen beledigingquote:
Misschien als veel hersenen hebben slecht is... Maar neequote:
Nee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan beschuldigt hij mij van kusjekroel?
Ik moest toen ook wel hard lachenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als veel hersenen hebben slecht is... Maar nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |