Klinkt goed!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet helemaal. De tweede is gewoon te ver weg. En ik was eigenlijk wel van plan om zo een biertje te pakken ja. Lekker in de tuin met een boek/sudoku
Ai en ik neem aan dat de temperatuur daar op Malta ook wel goed is?quote:
Ja, een heerlijke 25+ graadjes met een lekker windjequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai en ik neem aan dat de temperatuur daar op Malta ook wel goed is?
Is het mooi paard-rij weer in Twente?quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het mooi paard-rij weer in Twente?
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIets te warm zelfs. Maar gelukkig waait het iets
Dat heb ik gedaanquote:
Lekker. Wat eet men op Malta eigenlijk? Veel vis zeker?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, een heerlijke 25+ graadjes met een lekker windjeMorgen ben ik wel vrij, gaan we ergens aan het strand eten
Nu ligt Opa weer in het ziekenhuis.. Gaat erg goed met al die oudjes..quote:
Ai, dat is minder.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nu ligt Opa weer in het ziekenhuis.. Gaat erg goed met al die oudjes..
Jup.. Ziet er nu op dit moment naar uit dat ik binnenkort weer een crematie heb..quote:
Damnquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup.. Ziet er nu op dit moment naar uit dat ik binnenkort weer een crematie heb..
Zo ernstig? Sterkte ermee danquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup.. Ziet er nu op dit moment naar uit dat ik binnenkort weer een crematie heb..
thnx.. maar ze hebben m nu in t ziekenhuis liggen voor bloedtransfusie.. dus je weet t nie..quote:
Veel heul lekkere vis jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker. Wat eet men op Malta eigenlijk? Veel vis zeker?
Whud...quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
Thnx..quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
Zo net even lekker gefietst![]()
Sterkte Evilmevrouw
* tijnbrein rent naakt door het topic Helpt dat?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gelijk doodstil hier.. mensen.. kom op.. breng fok tot leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |