Mijn broertje wel. Ik leen regelmatig zijn auto. Lachen man, vanaf de passagiers stoel autorijden, en dat mensen omkijken omdat er geen bestuurder achter het stuur zitquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Huh? Nee ik ben geen rij-instructeur thank god.
Vrouwen veroorzaken meer blikschade, mannen dodelijke ongelukkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrouwen veroorzaken wel minder ongelukken in het algemeen toch?
[..]
Dat ben ik inderdaad nog niet echt, maar ik ben moed aan het verzamelen en dan ga ik lessen volgen en dan lukt het vast
Voor het eerste of het tweede?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:09 schreef FireFox1 het volgende:
Vrouwen veroorzaken meer blikschade, mannen dodelijke ongelukken
Ik ken een uitstekende rij-instructeur voor je
Niet dat ik weet. Volgens mij zijn Hornage en ik aangewezen om een meet te organiseren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:08 schreef Robby87 het volgende:
Er waren toch al wat data voorstellen gedaan toch?
Lees eens terug ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Volgens mij zijn Hornage en ik aangewezen om een meet te organiseren.
Ben wel nieuwsgierig wie de personen zijn op FMT. Ik ben sowieso van nature altijd erg nieuwsgierig
Voor beide. Ik ben regelmatig op het circuit te vindenquote:
Waar? Wanneer?quote:
Stalker pro +1quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
hoi schatjehoe was je dag?
Vorige topic heb ik een begin gemaakt omdat het niet opschootquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
hoi schatjehoe was je dag?
Zoiets heet interesse tonenquote:
Jaja, i'm working on thatquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vorige topic heb ik een begin gemaakt omdat het niet opschoot
Druk druk druk
Ok ok, ik zal de dames op FMT niet meer lastig vallen, ok?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Jup "overdreven" interesse is wat een stalker doet
Nee! Mijn grootste bron van vermaak, wat doe je?!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok ok, ik zal de dames op FMT niet meer lastig vallen, ok?
Vermaak? Dat is niet de bedoeling!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee! Mijn grootste bron van vermaak, wat doe je?!
quote:
Teruggestuurdquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Teruggestuurd![]()
Ik wil Tomb.... oh wacht, ik mag van Sands niet meer over de dames van FMT zeggen
Je weet toch helemaal niet hoe ze eruit ziet. Of doe jij daar niet zo moeilijk over?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Teruggestuurd![]()
Ik wil Tomb.... oh wacht, ik mag van Sands niet meer over de dames van FMT zeggen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet hoe ze eruit ziet. Of doe jij daar niet zo moeilijk over?
Geen flauw ideequote:
met de originele doos hoop ik? Zonder doos is ze namelijk veel minder waard.quote:
Nahquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die heeft namelijk ook een heel leuk karakter!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]Oh ik had dus toch wel de goede acteur herkend kom ik nu achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dat hebben meer vrouwen toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef tombolafan het volgende:
Het stomme is dat ik best een lastig karakter heb
Voor Foxy ben je niet de gemakkelijkste iig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie een matchquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef tombolafan het volgende:
Thank god!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Voor Foxy ben je niet de gemakkelijkste iig.
Allemaal. Komt ws omat wij mannen er een snars van snappenquote:
Maar jij heb toch een vrouwtje thuis?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Allemaal. Komt ws omat wij mannen er een snars van snappen
Ja. Ook niet de makkelijkste.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar jij heb toch een vrouwtje thuis?
Leukquote:
3-6quote:
Oh wat leuk, mooie datum ookquote:
Ik hoop het ook voor je. Altijd maar de vraag in Nederland natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:10 schreef DragonFodder het volgende:
Hopen dat het mooi weer wordt, dan kunnen we buiten trouwen
Is nu wel afgelopen. Er komt een Sands vraag aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Gillingham het volgende:
Hoe lang kunnen we het binnen-tien-seconden-de-vraag-beantwoorden volhouden jongens?
Komen weer een paar kinderfilms aan ben ik bang...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Gillingham het volgende:
Hoe lang kunnen we het binnen-tien-seconden-de-vraag-beantwoorden volhouden jongens?
Ik heb goed karmaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Altijd maar de vraag in Nederland natuurlijk.
Of films van toen opa kind was.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Komen weer een paar kinderfilms aan ben ik bang...
Of van toen tante constant zong.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Of films van toen opa kind was.
Leuk man, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja. Ook niet de makkelijkste.![]()
(ik moet dit heel zacht typen want ze zit naast me)
Maar binnenkort
O-oh...quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuk man, gefeliciteerd!
*jaloers is*
Ik weet waar we onze meet gaan houden!
Ja, zelfs met mooi weer valt je trouwerij zo in 't water.quote:
The horror!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, zelfs met mooi weer valt je trouwerij zo in 't water.
Hé, waar is die karma ineens gebleven?quote:
Ja, kijk maar uit dat ik niet een poging doe je aanstaande te versierenquote:
Die heeft inderdaad ook een hartslag..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, kijk maar uit dat ik niet een poging doe je aanstaande te versieren
Alsof ze oog zou hebben voor iemand anders dan haar bruidegomquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, kijk maar uit dat ik niet een poging doe je aanstaande te versieren
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad ook een hartslag..
Dat vraag ik me oook af!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hé, waar is die karma ineens gebleven?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad ook een hartslag..
Dat hoop ik wel ja!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alsof ze oog zou hebben voor iemand anders dan haar bruidegom
Dan heeft ze mij nog niet gezienquote:
Easy contest. Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben.quote:
Maar jou filmkennis is groter. Oh, en je kan beter rappen dan ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Easy contest. Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben.
En ik ben erg grappig van dichtbijquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar jou filmkennis is groter. Oh, en je kan beter rappen dan ik
Niet zo negatief doe, je zal er nog altijd beter uitzien dan die Sands.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Easy contest. Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben.
Absoluut!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet zo negatief doe, je zal er nog altijd beter uitzien dan die Sands.
Ik ben ook in technicolorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Absoluut!sowieso ben ik wel in full technicolor
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Absoluut!sowieso ben ik wel in full technicolor
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben ook in technicolorAlleen dan eerder in mini technicolor...met mijn 1.72m
1.72.... Mijn tv is nog groter!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben ook in technicolorAlleen dan eerder in mini technicolor...met mijn 1.72m
Mijn vader is de grootste bij ons in de familie met 1.78m...ja we zijn allemaal dwergenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je bent maar 2 cm groter dan ik!
Foto?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet zo negatief doe, je zal er nog altijd beter uitzien dan die Sands.
Shortyquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je bent maar 2 cm groter dan ik!
quote:
Ik heb hier nog een scream masker voor je liggenquote:
Ik 1,86.quote:
Ik ben de grootste thuis (stiefvader is nog kleinerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn vader is de grootste bij ons in de familie met 1.78m...ja we zijn allemaal dwergen
Lekker negatief ben je over jezelf zegquote:
Dat hoort bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lekker negatief ben je over jezelf zeg
Ik ben ook verreweg de langste van de familie. De meeste meten tussen de 1.60 en 1.75quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben de grootste thuis (stiefvader is nog kleiner)
1,70 is toch niet zo heel klein?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben de grootste thuis (stiefvader is nog kleiner)
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef DragonFodder het volgende:
Sands, kom op! Je ziet er verrekte goed uit voor een ezel, en je weet het!
Kan ik op grond van je vragen natuurlijk niet ontkennenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat hoort bij mijIk sta er om bekend dat ik ongeluk met me meebreng
We zijn wel breedgebouwd in onze familie jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef DragonFodder het volgende:
Ik denk trouwens dat de Sandman er in het echt ongeveer zo uitziet:
[ afbeelding ]
Wie noemt zijn ezel nou Francis? Dat dóe je toch niet?quote:
Ja die is ook 22.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef DragonFodder het volgende:
Ik denk trouwens dat de Sandman er in het echt ongeveer zo uitziet:
[ afbeelding ]
Dan hou ik nu op met klieren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:22 schreef Sands het volgende:
[..]
We zijn wel breedgebouwd in onze familie ja
Zij zijn zebra's?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de minste hoor vergeleken met mijn broertje en vader
Maar die zullen vast mijn kant niet kiezen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de minste hoor vergeleken met mijn broertje en vader
Het kan trouwens nooit iets worden tussen ons als jij zo lang bent; heb net een nieuw huis en de douche hangt bij een schuin dak dus laaaaaaaagquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben ook verreweg de langste van de familie. De meeste meten tussen de 1.60 en 1.75Ik was op mijn 13e al langer dan mijn vader
Melkboer verhaal heb ik al zo vaak gehoord
Dan hebben ze inderdaad een streepje voor..quote:
Dan kom je bij mij wonenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het kan trouwens nooit iets worden tussen ons als jij zo lang bent; heb net een nieuw huis en de douche hangt bij een schuin dak dus laaaaaaaag
Je ziet het toch te zwart-wit allemaal...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan hebben ze inderdaad een streepje voor..
ik vond het zelf wél grappig!![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je ziet het toch te zwart-wit allemaal...
Ik wil niet weg uit mijn dorpquote:
Je doet er ook alles aan om uit mijn handen te blijvenquote:
Hoho, er is nog geen straatverbod!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je doet er ook alles aan om uit mijn handen te blijven
Liefde moet wederzijds, dus i give upquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:45 schreef DragonFodder het volgende:
H
[..]
Hoho, er is nog geen straatverbod!
And the rest will follow!quote:
watjequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Liefde moet wederzijds, dus i give up
Don't tease mequote:
Opening! OPENING!quote:
Je geniet hier van hequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef DragonFodder het volgende:
Man, dit is zoveel beter dan een standaard romcom!
Ik bedoel het goed hoor, ik gun je alle gelukquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je geniet hier van he
Jij bent tenminste al helemaal gesetteld en zulks
Trouwen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed hoor, ik gun je alle geluk
quote:
Ik dacht het al meteen bij de eerste foto, gezien de setting, maar ik had het niet gepost omdat ik dacht dat DiCaprio een langer kapsel had. Maar de quote van Ewan was een weggevertjequote:
Ik niet!quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:38 schreef Patch het volgende:
de meet die er toch niet komt.... zie het somber in
Graag gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik dacht het al meteen bij de eerste foto, gezien de setting, maar ik had het niet gepost omdat ik dacht dat DiCaprio een langer kapsel had. Maar de quote van Ewan was een weggevertje
Oh op die manierquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:17 schreef Patch het volgende:
Santa was warm... wat is dan de filmtitel, stelletje hoogbegaafden
Ik zal je niet teleur stellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
Oh, en je mag weer een uitgebreide kutvraag verzinnen. Het is de dubbele punten topic!
Daar twijfel ik niet aanquote:
Ik ben nog te lang bezig met de ene dus ik pak even een tussendoortje...die ook nog het Sands Vraag gehalte krijgt....alleen ik kan de videofile niet vinden...staat ergens op mijn hdsquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
Dat wordt echt een kneiter van een vraag denk ik!
Een Sands Vraag Gehaltequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben nog te lang bezig met de ene dus ik pak even een tussendoortje...die ook nog het Sands Vraag gehalte krijgt....alleen ik kan de videofile niet vinden...staat ergens op mijn hds
Jullie roepen toch altijd alquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een Sands Vraag Gehalte![]()
Die houden we erin
looolquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
Ik meld mij bij deze af voor vanavond.
Salute
Voorspeldquote:
Ja, dat viel mij ook op. Had ik een bepaalde tag moeten toevoegen aan de titel toen ik hem aanmaakte?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Vreemd, het nieuwe topic kwam niet in MyAt.
Ik niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef Sands het volgende:
Volgens mij is er niemand online die de acteurs kent
Musicals..uuh Disneyquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
Sands waar komt jouw voorliefde van musicals en best wel oude films uit voort?
Die oude films gaan er bij mij niet zo snel in helaasquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Musicals..uuh Disney
Oude films tja uhm geen idee eigenlijkIt just happend
Want ik ben juist opgegroeid met Jean Claude van Damme, Steven Seagal, Bruce Lee, Chuck Norris etc.Mijn vader had/heeft altijd alleen dat soort films in de kast
En de afgelopen 10 jaar ongeveer door mijn stiefvader met veel horror en allemaal blockbusters.
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
Vincent Price... van Michael Jackson Thriller?
Je moet in het oude topic klikken op 'open een nieuw deel', dan wordt er automatisch een reeksnummer ingevuld waardoor hij in de active topics komt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook op. Had ik een bepaalde tag moeten toevoegen aan de titel toen ik hem aanmaakte?
Bedankt, weer wat geleerdquote:Op zondag 24 april 2011 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je moet in het oude topic klikken op 'open een nieuw deel', dan wordt er automatisch een reeksnummer ingevuld waardoor hij in de active topics komt.
Het is best dood hierquote:Op zondag 24 april 2011 00:25 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Zoooo, net heerlijk in de sauna geweest
Hier nog iets leuks gebeurd?Even in FMT kijken
Als jij al maar op 4 komt, kan ik het wel schudden met deze vraag.quote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef Sands het volgende:
De vraag van Flitspaal gaat wel even duren denk ik
Ik merk hetquote:
Ik ben benieuwd wie er nog meer kentquote:Op zondag 24 april 2011 00:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als jij al maar op 4 komt, kan ik het wel schudden met deze vraag.
En Sam hoeveel ken jij er?quote:Op zondag 24 april 2011 00:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh jee Flits is weer terug in vorm aan het komen voor moeilijke vragen stellen
3 die er al stonden?quote:Op zondag 24 april 2011 01:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wist er maar 3 en nu ik het antwoord heb gezien ken ik er alsnog maar 6
Dat zijn volgens mij ook de bekendstequote:
Dan wachten we maar op hemquote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien dat SaintOfKillers er 12 kan noemen
Ik heb niks gehad, is dat met opzet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik niet!
Vandaag ga ik alle FMT'ers een PM sturen
Nee, ik was het vergeten te doenquote:
als het zonnetje schijnt dan moet men opstaan en van de dag genietenquote:Op zondag 24 april 2011 09:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik was het vergeten te doen
Wat ben jij trouwens eng vroeg wakker op zondag![]()
Ik kan tegenwoordig niet meer uitslapenquote:Op zondag 24 april 2011 10:14 schreef Patch het volgende:
[..]
als het zonnetje schijnt dan moet men opstaan en van de dag genieten
... En niet achter een computer kruipenquote:Op zondag 24 april 2011 10:14 schreef Patch het volgende:
[..]
als het zonnetje schijnt dan moet men opstaan en van de dag genieten
Ik ga voetballenquote:Op zondag 24 april 2011 10:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
... En niet achter een computer kruipen![]()
Fijne paasdagen mensen, ik ga naar buiten
Hij is niet zo snel met meets organiserenquote:
Druk druk druuuuuuuukquote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is niet zo snel met meets organiseren
Ik reed langs je woonplaats vandaagquote:
En kwam je niet even hallo zeggenquote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik reed langs je woonplaats vandaag
*houdt schep en emmertje achter mijn rug*quote:
Ik heb gezwaaidquote:
quote:
Het is "is dit alles"quote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
*zingt* Is dat alles, woohoooohooooo
Ooohhhh, ik faal aan alle kantenquote:
Dan kom ik ook nietquote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Na vorige keer zijn we niet meer welkom.
Neeeeehhhh!quote:
Zorgen dat je die mannen ook uitnodigt dusquote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neeeeehhhh!![]()
Alleen voor jou wil ik namelijk een meet organiseren
Concurrentiequote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zorgen dat je die mannen ook uitnodigt dus
Pfffff... nog meer?quote:Op maandag 25 april 2011 00:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja dan zul je nog meer je best moeten doen!
Inddquote:Op maandag 25 april 2011 00:39 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Die meet gaat er nooit van komen vrees ik
quote:Op maandag 25 april 2011 00:40 schreef Sands het volgende:
[..]
InddFox vindt je blijkbaar de moeite niet waard
Jaloers waarschijnlijk.quote:
Jaja!quote:
Zijn vind mij niet de moeite waardquote:Op maandag 25 april 2011 00:40 schreef Sands het volgende:
[..]
InddFox vindt je blijkbaar de moeite niet waard
14?!?quote:Op maandag 25 april 2011 00:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb er liever een die jonger is dan ikzelf
quote:
En verder weet ik niksquote:
Dat was (en is) voor mij ook de reden om die film eens te willen zien.quote:Op maandag 25 april 2011 18:27 schreef Doff het volgende:
Gisteren Tron: Legacy gezien [...] en vooral een erg vette soundtrack van Daft Punk.
Daft Punk maken over het algemeen relaxte muziek, muziek die wellicht nog wel meer tot z'n recht komt als soundtrack.quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Daft Punk?
Pas op, ik vind de soundtrack van die film ook één van de beste elementen, maar ik vind het geen reden om de film te gaan zien.
Daft Punkquote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daft Punk maken over het algemeen relaxte muziek, muziek die wellicht nog wel meer tot z'n recht komt als soundtrack.
Ik was niet echt van plan Tron: Legacy te gaan kijken, maar wilde 'm ook niet koste wat het kost vermijden. Toen ik erachter kwam dat Daft Punk de muziek verzorgden was ik voldoende geïnteresseerd. Ofzoiets...
Nice!quote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daft Punk![]()
Hier kwam hun muziek ook goed tot hun recht:
[ afbeelding ]
En ik was er bij![]()
![]()
Tron: Legacy is volgens mij echt zo'n geek filmMijn vriendje vond het iig een geweldige film hahaha
Nee, de Arènes in Nimes (Frankrijk)quote:
Ik weet eigenlijk niet hoeveel mensen er waren.. Volgens wikipedia passen er 25000 mensen inquote:Op maandag 25 april 2011 20:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nice!
Daar zullen niet zo veel mensen ingepast hebben, wel?
Ah, in elk geval mooi plekje voor Daft Punk-concertquote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, de Arènes in Nimes (Frankrijk)
[..]
Oh...ik weet zeker dat je er eentje kentquote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kan je niet helpen, ken ze allemaal niet.
Huh wat heb ik gedaan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Doff het volgende:
Ach, jij met je 'inkoppen'. Daarmee heb je mij in elk geval gediskwalificeerd.
[..]
Ah, in elk geval mooi plekje voor Daft Punk-concert
Voor nagenoeg elk concert lijkt me.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Doff het volgende:
[..]
Ah, in elk geval mooi plekje voor Daft Punk-concert
Ja, datquote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Voor nagenoeg elk concert lijkt me.
Ik dacht die R zal het wel erg duidelijk maken, maar dat duurde toch nog langer dan ik dachtquote:Op maandag 25 april 2011 21:17 schreef Doff het volgende:
Ik heb Rebecca twee keer gezien, maar kan me - met name van dat eerste plaatje - niets herinneren. Dat tweede zal wel Rebecca's oude kamer zijn.
Ik moest er door die 'R' direct aan denken. Toch bleef ik zitten met het feit dat Hitchcock nooit een oscar heeft gewonnen voor beste regie en dacht dat (zeker in die tijd) oscars voor beste film bijna altijd samen gingen met oscars voor beste regie.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht die R zal het wel erg duidelijk maken, maar dat duurde toch nog langer dan ik dacht
quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh vraag verkeerd gelezen, ik dacht 1 film
Ik kwam niet op de naam, maar ik heb hem nuquote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Dit is het dubbele punten topic he.
En dan nog, geen De Niro film?
Dat verklaart een hele hoop...quote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef Doff het volgende:
Die Pfeiffer nam ik over. Ik heb Aviator nog nooit gezien.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef Doff het volgende:
Leuke film hoor!quote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef Doff het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuke film hoor!
Maar wie met die Pfeiffer aankwam...
Niet echt een typische Doff-film, denk ik. Hoewel ie 'm best zal kunnen waarderen, denk ik...quote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuke film hoor!
Maar wie met die Pfeiffer aankwam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Wat lezen?quote:Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef Gillingham het volgende:
Ik ga even wat lezen ofzo...
Succes met de dubbele punten.
Wat heb ik nou weer misdaan?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 21:52 schreef Doff het volgende:
Alhoewel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw boek. Kurt Vonnegut's Slaughter-House Five.quote:What's it going to be then, eh?
Hoe was Slaughter-House Four?quote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Nieuw boek. Kurt Vonnegut's Slaughter-House Five.
Als je zo tegen meisjes praat blijf je vrijgezelquote:
Ik ga nu De Tweede Wereldoorlog: De opkomst van Hitler en het nationaal socialisme lezen deel I (van 8)quote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Nieuw boek. Kurt Vonnegut's Slaughter-House Five.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je zo tegen meisjes praat blijf je vrijgezel![]()
Dat lot heb ik allang geaccepteerdquote:Op maandag 25 april 2011 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je zo tegen meisjes praat blijf je vrijgezel![]()
Je moet me de laatste tijd echt hebben héquote:
Bestaat niet, maar dat wist je vast.quote:
Voor je plezier neem ik aan? Je zult er wel even zoet mee zijn lijkt. Succes!quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga nu De Tweede Wereldoorlog: De opkomst van Hitler en het nationaal socialisme lezen deel I (van 8)
Oh dat wordt wat danquote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef Sands het volgende:
Ik begin me nu af te vragen wtf ik aan het maken ben
Hoe gek het ook klinkt, voor mijn plezier ja. Ik hoop ooit nog af te studeren als 2e wereld oorlog kennerquote:Op maandag 25 april 2011 22:21 schreef Gillingham het volgende:
Voor je plezier neem ik aan? Je zult er wel even zoet mee zijn lijkt. Succes!
Voor mij of de anderenquote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef Sands het volgende:
Ik denk dat hij nog steeds veel te makkelijk is...
Laat maar!!quote:
Ah ik wist dat die baard nep was!!quote:
Wel meerquote:Op maandag 25 april 2011 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah ik wist dat die baard nep was!!
Dat klinkt niet zo gek voor een historicus.quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt, voor mijn plezier ja.
Maar jij zocht toch de overeenkomst tussen alle films? Of niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:30 schreef Dopekoe het volgende:
Zit weer veel vaart in vandaag
Ik had volgens mij iig de achternaam van een hepburn goed
Nee hoor, met 2 zwart wit plaatjes gaat me dat sowieso niet lukken dus ik gokte op die zwart wit vrouwquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar jij zocht toch de overeenkomst tussen alle films? Of niet?
Do your thingquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef hornage het volgende:
Maar dus, geen Flitspaal?
Doorstartertje dan maar?
Bedoel je head above water?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:22 schreef picodealion het volgende:
Godverdegodver waarom vergeet ik altijd hoe die film met Harvey Keitel en Cameron Diaz heet,.
Ik heb nog een hintje voor die optie toegevoegd in het topic.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:14 schreef Dopekoe het volgende:
Crap, ik weet totaal geen film met Freeman en Hanks er allebei in....
En dat zal dan natuurlijk net de film zijn die nodig is....
Maar in die link zit geen expendables dus er moet er nog 1 zijn...
Volgens mij heb ik hemquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb nog een hintje voor die optie toegevoegd in het topic.
Ik vind hem zelf eigenlijk ook iets moeilijker dan verwacht. Toen ik de limiet op zes had gezet, was ik nog bezig om er zelf een te bedenken
Tsssquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gelukkig kost het je niet de puntjes
Ligt eraan hoe je het woord Alien gebruiktquote:
Ik ken geen film van Joseph waar ik hem vervelend vindquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef picodealion het volgende:
Vinden jullie Gordon-Levitt trouwens ook zo vervelend geworden? Eigenlijk exact hetzelfde als bij Gyllenhaal, 1 geweldige arthouse/cultfilm en daarna gewoon hollywood kutzooi.
Wel vervelend in 3rd rock from the sunquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ken geen film van Joseph waar ik hem vervelend vind
Idd, zo goed was die ook weer niet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
wtf... heeft they live hoger dan een 7?
Precies een 7 zelfsquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
wtf... heeft they live hoger dan een 7?
Gyllenhaal heeft na Donnie Darko o.a. Brokeback Mountain, Jarhead en Zodiac gedaan. Dat is absoluut geen hollywood kutzooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef picodealion het volgende:
Vinden jullie Gordon-Levitt trouwens ook zo vervelend geworden? Eigenlijk exact hetzelfde als bij Gyllenhaal, 1 geweldige arthouse/cultfilm en daarna gewoon hollywood kutzooi.
Jij bent vervelendquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef picodealion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |