Mijn broertje wel. Ik leen regelmatig zijn auto. Lachen man, vanaf de passagiers stoel autorijden, en dat mensen omkijken omdat er geen bestuurder achter het stuur zitquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Huh? Nee ik ben geen rij-instructeur thank god.
Vrouwen veroorzaken meer blikschade, mannen dodelijke ongelukkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrouwen veroorzaken wel minder ongelukken in het algemeen toch?
[..]
Dat ben ik inderdaad nog niet echt, maar ik ben moed aan het verzamelen en dan ga ik lessen volgen en dan lukt het vast
Voor het eerste of het tweede?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:09 schreef FireFox1 het volgende:
Vrouwen veroorzaken meer blikschade, mannen dodelijke ongelukken
Ik ken een uitstekende rij-instructeur voor je
Niet dat ik weet. Volgens mij zijn Hornage en ik aangewezen om een meet te organiseren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:08 schreef Robby87 het volgende:
Er waren toch al wat data voorstellen gedaan toch?
Lees eens terug ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Volgens mij zijn Hornage en ik aangewezen om een meet te organiseren.
Ben wel nieuwsgierig wie de personen zijn op FMT. Ik ben sowieso van nature altijd erg nieuwsgierig
Voor beide. Ik ben regelmatig op het circuit te vindenquote:
Waar? Wanneer?quote:
Stalker pro +1quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
hoi schatjehoe was je dag?
Vorige topic heb ik een begin gemaakt omdat het niet opschootquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
hoi schatjehoe was je dag?
Zoiets heet interesse tonenquote:
Jaja, i'm working on thatquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vorige topic heb ik een begin gemaakt omdat het niet opschoot
Druk druk druk
Ok ok, ik zal de dames op FMT niet meer lastig vallen, ok?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Jup "overdreven" interesse is wat een stalker doet
Nee! Mijn grootste bron van vermaak, wat doe je?!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok ok, ik zal de dames op FMT niet meer lastig vallen, ok?
Vermaak? Dat is niet de bedoeling!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee! Mijn grootste bron van vermaak, wat doe je?!
quote:
Teruggestuurdquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Teruggestuurd![]()
Ik wil Tomb.... oh wacht, ik mag van Sands niet meer over de dames van FMT zeggen
Je weet toch helemaal niet hoe ze eruit ziet. Of doe jij daar niet zo moeilijk over?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Teruggestuurd![]()
Ik wil Tomb.... oh wacht, ik mag van Sands niet meer over de dames van FMT zeggen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet hoe ze eruit ziet. Of doe jij daar niet zo moeilijk over?
Geen flauw ideequote:
met de originele doos hoop ik? Zonder doos is ze namelijk veel minder waard.quote:
Nahquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die heeft namelijk ook een heel leuk karakter!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]Oh ik had dus toch wel de goede acteur herkend kom ik nu achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dat hebben meer vrouwen toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef tombolafan het volgende:
Het stomme is dat ik best een lastig karakter heb
Voor Foxy ben je niet de gemakkelijkste iig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie een matchquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef tombolafan het volgende:
Thank god!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Voor Foxy ben je niet de gemakkelijkste iig.
Allemaal. Komt ws omat wij mannen er een snars van snappenquote:
Maar jij heb toch een vrouwtje thuis?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Allemaal. Komt ws omat wij mannen er een snars van snappen
Ja. Ook niet de makkelijkste.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar jij heb toch een vrouwtje thuis?
Leukquote:
3-6quote:
Oh wat leuk, mooie datum ookquote:
Ik hoop het ook voor je. Altijd maar de vraag in Nederland natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:10 schreef DragonFodder het volgende:
Hopen dat het mooi weer wordt, dan kunnen we buiten trouwen
Is nu wel afgelopen. Er komt een Sands vraag aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Gillingham het volgende:
Hoe lang kunnen we het binnen-tien-seconden-de-vraag-beantwoorden volhouden jongens?
Komen weer een paar kinderfilms aan ben ik bang...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Gillingham het volgende:
Hoe lang kunnen we het binnen-tien-seconden-de-vraag-beantwoorden volhouden jongens?
Ik heb goed karmaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Altijd maar de vraag in Nederland natuurlijk.
Of films van toen opa kind was.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Komen weer een paar kinderfilms aan ben ik bang...
Of van toen tante constant zong.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Of films van toen opa kind was.
Leuk man, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja. Ook niet de makkelijkste.![]()
(ik moet dit heel zacht typen want ze zit naast me)
Maar binnenkort
O-oh...quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuk man, gefeliciteerd!
*jaloers is*
Ik weet waar we onze meet gaan houden!
Ja, zelfs met mooi weer valt je trouwerij zo in 't water.quote:
The horror!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, zelfs met mooi weer valt je trouwerij zo in 't water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |