quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:58 schreef The_Substitute het volgende:
Charlie Bartlett?
Anton Yelchin
Robert Downey Jr
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als Joseph Gordon Levitt er daar zo op uitziet sla ik mezelf voor me kop.
Het is 'mquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als Joseph Gordon Levitt er daar zo op uitziet sla ik mezelf voor me kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets recenter.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:
Uiteraard.quote:
Ik herinner me Josephs kapsel iets andersquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik had 'm toch enigzins van jouw verwacht.
Misschien was Sam wat verward door je "het is 'm... niet" post. Die snap ik ook niet zo namelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik had 'm toch enigzins van jouw verwacht.
[..]
Je paintskills nemen wel toe he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:38 schreef Doff het volgende:
[..]
Misschien was Sam wat verward door je "het is 'm... niet" post. Die snap ik ook niet zo namelijk.
[ afbeelding ]
Wie in welke film?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:38 schreef Doff het volgende:
Misschien was Sam wat verward door je "het is 'm... niet" post. Die snap ik ook niet zo namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed hè?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je paintskills nemen wel toe he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |