quote:
En verder weet ik niksquote:
Dat was (en is) voor mij ook de reden om die film eens te willen zien.quote:Op maandag 25 april 2011 18:27 schreef Doff het volgende:
Gisteren Tron: Legacy gezien [...] en vooral een erg vette soundtrack van Daft Punk.
Daft Punk maken over het algemeen relaxte muziek, muziek die wellicht nog wel meer tot z'n recht komt als soundtrack.quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Daft Punk?
Pas op, ik vind de soundtrack van die film ook één van de beste elementen, maar ik vind het geen reden om de film te gaan zien.
Daft Punkquote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daft Punk maken over het algemeen relaxte muziek, muziek die wellicht nog wel meer tot z'n recht komt als soundtrack.
Ik was niet echt van plan Tron: Legacy te gaan kijken, maar wilde 'm ook niet koste wat het kost vermijden. Toen ik erachter kwam dat Daft Punk de muziek verzorgden was ik voldoende geïnteresseerd. Ofzoiets...
Nice!quote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daft Punk![]()
Hier kwam hun muziek ook goed tot hun recht:
[ afbeelding ]
En ik was er bij![]()
![]()
Tron: Legacy is volgens mij echt zo'n geek filmMijn vriendje vond het iig een geweldige film hahaha
Nee, de Arènes in Nimes (Frankrijk)quote:
Ik weet eigenlijk niet hoeveel mensen er waren.. Volgens wikipedia passen er 25000 mensen inquote:Op maandag 25 april 2011 20:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nice!
Daar zullen niet zo veel mensen ingepast hebben, wel?
Ah, in elk geval mooi plekje voor Daft Punk-concertquote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, de Arènes in Nimes (Frankrijk)
[..]
Oh...ik weet zeker dat je er eentje kentquote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kan je niet helpen, ken ze allemaal niet.
Huh wat heb ik gedaan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Doff het volgende:
Ach, jij met je 'inkoppen'. Daarmee heb je mij in elk geval gediskwalificeerd.
[..]
Ah, in elk geval mooi plekje voor Daft Punk-concert
Voor nagenoeg elk concert lijkt me.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Doff het volgende:
[..]
Ah, in elk geval mooi plekje voor Daft Punk-concert
Ja, datquote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Voor nagenoeg elk concert lijkt me.
Ik dacht die R zal het wel erg duidelijk maken, maar dat duurde toch nog langer dan ik dachtquote:Op maandag 25 april 2011 21:17 schreef Doff het volgende:
Ik heb Rebecca twee keer gezien, maar kan me - met name van dat eerste plaatje - niets herinneren. Dat tweede zal wel Rebecca's oude kamer zijn.
Ik moest er door die 'R' direct aan denken. Toch bleef ik zitten met het feit dat Hitchcock nooit een oscar heeft gewonnen voor beste regie en dacht dat (zeker in die tijd) oscars voor beste film bijna altijd samen gingen met oscars voor beste regie.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht die R zal het wel erg duidelijk maken, maar dat duurde toch nog langer dan ik dacht
quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh vraag verkeerd gelezen, ik dacht 1 film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |