Bedankt, weer wat geleerdquote:Op zondag 24 april 2011 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je moet in het oude topic klikken op 'open een nieuw deel', dan wordt er automatisch een reeksnummer ingevuld waardoor hij in de active topics komt.
Het is best dood hierquote:Op zondag 24 april 2011 00:25 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Zoooo, net heerlijk in de sauna geweest
Hier nog iets leuks gebeurd?Even in FMT kijken
Als jij al maar op 4 komt, kan ik het wel schudden met deze vraag.quote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef Sands het volgende:
De vraag van Flitspaal gaat wel even duren denk ik
Ik merk hetquote:
Ik ben benieuwd wie er nog meer kentquote:Op zondag 24 april 2011 00:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als jij al maar op 4 komt, kan ik het wel schudden met deze vraag.
En Sam hoeveel ken jij er?quote:Op zondag 24 april 2011 00:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh jee Flits is weer terug in vorm aan het komen voor moeilijke vragen stellen
3 die er al stonden?quote:Op zondag 24 april 2011 01:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wist er maar 3 en nu ik het antwoord heb gezien ken ik er alsnog maar 6
Dat zijn volgens mij ook de bekendstequote:
Dan wachten we maar op hemquote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien dat SaintOfKillers er 12 kan noemen
Ik heb niks gehad, is dat met opzet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik niet!
Vandaag ga ik alle FMT'ers een PM sturen
Nee, ik was het vergeten te doenquote:
als het zonnetje schijnt dan moet men opstaan en van de dag genietenquote:Op zondag 24 april 2011 09:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik was het vergeten te doen
Wat ben jij trouwens eng vroeg wakker op zondag![]()
Ik kan tegenwoordig niet meer uitslapenquote:Op zondag 24 april 2011 10:14 schreef Patch het volgende:
[..]
als het zonnetje schijnt dan moet men opstaan en van de dag genieten
... En niet achter een computer kruipenquote:Op zondag 24 april 2011 10:14 schreef Patch het volgende:
[..]
als het zonnetje schijnt dan moet men opstaan en van de dag genieten
Ik ga voetballenquote:Op zondag 24 april 2011 10:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
... En niet achter een computer kruipen![]()
Fijne paasdagen mensen, ik ga naar buiten
Hij is niet zo snel met meets organiserenquote:
Druk druk druuuuuuuukquote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is niet zo snel met meets organiseren
Ik reed langs je woonplaats vandaagquote:
En kwam je niet even hallo zeggenquote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik reed langs je woonplaats vandaag
*houdt schep en emmertje achter mijn rug*quote:
Ik heb gezwaaidquote:
quote:
Het is "is dit alles"quote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
*zingt* Is dat alles, woohoooohooooo
Ooohhhh, ik faal aan alle kantenquote:
Dan kom ik ook nietquote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Na vorige keer zijn we niet meer welkom.
Neeeeehhhh!quote:
Zorgen dat je die mannen ook uitnodigt dusquote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neeeeehhhh!![]()
Alleen voor jou wil ik namelijk een meet organiseren
Concurrentiequote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zorgen dat je die mannen ook uitnodigt dus
Pfffff... nog meer?quote:Op maandag 25 april 2011 00:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja dan zul je nog meer je best moeten doen!
Inddquote:Op maandag 25 april 2011 00:39 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Die meet gaat er nooit van komen vrees ik
quote:Op maandag 25 april 2011 00:40 schreef Sands het volgende:
[..]
InddFox vindt je blijkbaar de moeite niet waard
Jaloers waarschijnlijk.quote:
Jaja!quote:
Zijn vind mij niet de moeite waardquote:Op maandag 25 april 2011 00:40 schreef Sands het volgende:
[..]
InddFox vindt je blijkbaar de moeite niet waard
14?!?quote:Op maandag 25 april 2011 00:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb er liever een die jonger is dan ikzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |