Ik zal je niet teleur stellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
Oh, en je mag weer een uitgebreide kutvraag verzinnen. Het is de dubbele punten topic!
Daar twijfel ik niet aanquote:
Ik ben nog te lang bezig met de ene dus ik pak even een tussendoortje...die ook nog het Sands Vraag gehalte krijgt....alleen ik kan de videofile niet vinden...staat ergens op mijn hdsquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
Dat wordt echt een kneiter van een vraag denk ik!
Een Sands Vraag Gehaltequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben nog te lang bezig met de ene dus ik pak even een tussendoortje...die ook nog het Sands Vraag gehalte krijgt....alleen ik kan de videofile niet vinden...staat ergens op mijn hds
Jullie roepen toch altijd alquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een Sands Vraag Gehalte![]()
Die houden we erin
looolquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
Ik meld mij bij deze af voor vanavond.
Salute
Voorspeldquote:
Ja, dat viel mij ook op. Had ik een bepaalde tag moeten toevoegen aan de titel toen ik hem aanmaakte?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Vreemd, het nieuwe topic kwam niet in MyAt.
Ik niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef Sands het volgende:
Volgens mij is er niemand online die de acteurs kent
Musicals..uuh Disneyquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
Sands waar komt jouw voorliefde van musicals en best wel oude films uit voort?
Die oude films gaan er bij mij niet zo snel in helaasquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Musicals..uuh Disney
Oude films tja uhm geen idee eigenlijkIt just happend
Want ik ben juist opgegroeid met Jean Claude van Damme, Steven Seagal, Bruce Lee, Chuck Norris etc.Mijn vader had/heeft altijd alleen dat soort films in de kast
En de afgelopen 10 jaar ongeveer door mijn stiefvader met veel horror en allemaal blockbusters.
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
Vincent Price... van Michael Jackson Thriller?
Je moet in het oude topic klikken op 'open een nieuw deel', dan wordt er automatisch een reeksnummer ingevuld waardoor hij in de active topics komt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook op. Had ik een bepaalde tag moeten toevoegen aan de titel toen ik hem aanmaakte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |