Ik 1,86.quote:
Ik ben de grootste thuis (stiefvader is nog kleinerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn vader is de grootste bij ons in de familie met 1.78m...ja we zijn allemaal dwergen
Lekker negatief ben je over jezelf zegquote:
Dat hoort bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lekker negatief ben je over jezelf zeg
Ik ben ook verreweg de langste van de familie. De meeste meten tussen de 1.60 en 1.75quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben de grootste thuis (stiefvader is nog kleiner)
1,70 is toch niet zo heel klein?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben de grootste thuis (stiefvader is nog kleiner)
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef DragonFodder het volgende:
Sands, kom op! Je ziet er verrekte goed uit voor een ezel, en je weet het!
Kan ik op grond van je vragen natuurlijk niet ontkennenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat hoort bij mijIk sta er om bekend dat ik ongeluk met me meebreng
We zijn wel breedgebouwd in onze familie jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef DragonFodder het volgende:
Ik denk trouwens dat de Sandman er in het echt ongeveer zo uitziet:
[ afbeelding ]
Wie noemt zijn ezel nou Francis? Dat dóe je toch niet?quote:
Ja die is ook 22.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef DragonFodder het volgende:
Ik denk trouwens dat de Sandman er in het echt ongeveer zo uitziet:
[ afbeelding ]
Dan hou ik nu op met klieren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:22 schreef Sands het volgende:
[..]
We zijn wel breedgebouwd in onze familie ja
Zij zijn zebra's?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de minste hoor vergeleken met mijn broertje en vader
Maar die zullen vast mijn kant niet kiezen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de minste hoor vergeleken met mijn broertje en vader
Het kan trouwens nooit iets worden tussen ons als jij zo lang bent; heb net een nieuw huis en de douche hangt bij een schuin dak dus laaaaaaaagquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben ook verreweg de langste van de familie. De meeste meten tussen de 1.60 en 1.75Ik was op mijn 13e al langer dan mijn vader
Melkboer verhaal heb ik al zo vaak gehoord
Dan hebben ze inderdaad een streepje voor..quote:
Dan kom je bij mij wonenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het kan trouwens nooit iets worden tussen ons als jij zo lang bent; heb net een nieuw huis en de douche hangt bij een schuin dak dus laaaaaaaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |