Lekker hè, het blokkeren van vrij verkeer van personen? Zo liberaal ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact, bovendien zijn we nu een halve eeuw later nog steeds aan het steggelen met de sociaal democraten over importbruiden. Dat het kwartje nu nog niet gevallen is zeg._!
Waarom?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iets concreter dan deze sneue retoriek kan toch ook wel?
[..]
Er waren wel concrete voorstellen indertijd?
Ik ben dan ook zeker niet liberaal.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lekker hè, het blokkeren van vrij verkeer van personen? Zo liberaal ook.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, wacht, dus de financiele crisis is ook de oorzaak van de PvdA aangezien zij op dat moment in de coalitie zaten met het CDA? Immers, links regeerde ten tijde van de economische crisis begin jaren '80 en toen gaven zij gastarbeiders ruim baan om zich permanent in Nederland te vestigen.
Aha ze waren dus aan het roeptoeteren zonder alternatieven te bieden? heb je daar wat voorbeelden van dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom?
Politieke standpunten worden zovaak geuit zonder concreet voorstel.
Nee, ben aan het eten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha ze waren dus aan het roeptoeteren zonder alternatieven te bieden? heb je daar wat voorbeelden van dan?
Mooi. Het blokkeren van vrij verkeer van personen is namelijk behoorlijk hypocriet als tegelijkertijd wel vrij verkeer van kapitaal en vrijhandel worden bepleit.quote:
1 jaar Van Agt II - CDA, PvdA, D66quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef du_ke het volgende:
[..]Vier jaar Den Uyl de grote schuld van alles
Het innen van belasting is mutatis mutandis ook behoorlijk hypocriet als tegelijkertijd wel vrij verkeer van kapitaal en vrijhandel worden bepleit. Uitkeringen zijn hypocriet, gastarbeiders betaald in Nederland laten zitten terwijl ze geen arbeid leveren noch langer te gast zijn is hypocriet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi. Het blokkeren van vrij verkeer van personen is namelijk behoorlijk hypocriet als tegelijkertijd wel vrij verkeer van kapitaal en vrijhandel worden bepleit.
Die mag je me toch even uitleggen eerlijk gezegd. Bij de ene zie ik de protectionisme/vrij verkeer van vrijhandel tegenspraak, belasting/vrijhandel zie ik deze toch minder. Belastingen zijn namelijk, voor zover mijn economische kennis strekt, niet per definitie een vorm van protectionisme.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het innen van belasting is mutatis mutandis ook behoorlijk hypocriet als tegelijkertijd wel vrij verkeer van kapitaal en vrijhandel worden bepleit.
Uitkeringen zijn toch wel degelijk een vorm van protectionisme?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die mag je me toch even uitleggen eerlijk gezegd. Bij de ene zie ik de protectionisme/vrij verkeer van vrijhandel tegenspraak, belasting/vrijhandel zie ik deze toch minder. Belastingen zijn namelijk, voor zover mijn economische kennis strekt, niet per definitie een vorm van protectionisme.
Dat gedeelte citeerde ik dan ook expres niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitkeringen zijn toch wel degelijk een vorm van protectionisme?
Ligt er aan welke belastingen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat gedeelte citeerde ik dan ook expres niet.Het ging mij om de belastingen.
Belastingen zijn geen deel van de vrije markt omdat ze middels dwang tot stand zijn gekomen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat gedeelte citeerde ik dan ook expres niet.Het ging mij om de belastingen.
Oh god, we gaan weer op de "quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Belastingen zijn geen deel van de vrije markt omdat ze middels dwang tot stand zijn gekomen.
Als iets belast of gedwongen wordt is het niet langer vrij en de reden daarachter is protectionisme, anders liet men het wel aan de marktwerking over, maar bang als men is voor de schadelijke gevolgen int men belasting om te herverdelen.
Zag vandaag een mooie slogan op een kentekenplaat van een pauper-bak voor me:quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:34 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh god, we gaan weer op de "belasting is diefstal en is hetzelfde als de mafia
" toer.
Ik wacht dan ook op jouw: "bezit is diefstal! kapitalisme is kut" reactie, want die zijn elke keer weer zo ontzettend onvoorspelbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:34 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
" toer.
Ik weet hoe ik mijn publiek kan vermakenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:35 schreef dotCommunism het volgende:
Ah, en weer loze oneliners posten! Die hadden we inderdaad alweer een paar dagen gemist!
Voor jouquote:
Frédéric Bastiat is een heldquote:
Niet helemaal. Nu vereenzelvig je het belasten met protectionisme, terwijl belastingen ook net zo goed betaald worden om andere zaken in stand te houden (de zogenaamde enforcement of law and public order, protection of property enzovoort). Herverdeling (redistribution) is maar één van de functies.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als iets belast of gedwongen wordt is het niet langer vrij en de reden daarachter is protectionisme, anders liet men het wel aan de marktwerking over, maar bang als men is voor de schadelijke gevolgen int men belasting om te herverdelen.
Wat ben je ook een elitaire mongool, maar inderdaad, klinkt wel leukquote:
Sinds wanneer is in hemelsnaam de Radetzkymarsch elitair.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ben je ook een elitaire mongool, maar inderdaad, klinkt wel leuk
quote:
Onze gedachten zijn eender.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer is in hemelsnaam de Radetzkymarsch elitair.
Die muziek klinkt anders aardig pompeus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer is in hemelsnaam de Radetzkymarsch elitair.
De huidige generatie kan geen kwaliteit meer waarderen.quote:
Ja, mensen, blehquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef Dutchnative het volgende:
![]()
Nooit meer naar het zwembad.
Die kussende paren in de stroomversnelling, klierende knullen en vervelende en ruziezoekende ouders. Ik kom er niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De huidige generatie kan geen kwaliteit meer waarderen.
Het heet dan ook een "mars".quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die muziek klinkt anders aardig pompeus.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, mensen, blehJa, dat is toch irritant of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ennio is mijn muzikale held.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De huidige generatie kan geen kwaliteit meer waarderen.
The Good, the Bad and the...?quote:
Emmentalerquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:58 schreef Reya het volgende:
De voorafgaande woorden roepen een drang in mij op, Purcell te luisteren, ondertussen Emmentaler etende.
Die heb ik nog.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
The Good, the Bad and the...?
Dat was pas een bazen UI van je.
quote:
Gaaf, vakwerkquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:00 schreef betyar het volgende:
Vervelend om een vak te hebben geleerd op MBO niveau. Echt kut werk heb je dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaaf, vakwerk
Snel weer je ava veranderd halve hongare?
Wat een bagger van de bovenste plank.quote:
Voor een gat maken in een kast heb ik heulegaar geen opleiding nodig hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:00 schreef betyar het volgende:
Vervelend om een vak te hebben geleerd op MBO niveau. Echt kut werk heb je dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zou er ook moeten zijn voor het plaatsen van jouw posts.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een bagger van de bovenste plank.
Er zou een taakstraf moeten staan op dergelijke wansmaak.
Die is er al, het is geen gemakkelijke taak verheven te zijn, een non-stop bezigheid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die zou er ook moeten zijn voor het plaatsen van jouw posts.
Ze wilden een type deur maar die heb ik afgeraden, omdat het een deur was met een plakroede. zo'n goedkope deur van 200 euro dat past niet in dat minikasteeltje van ze, ze zijn nu hard aan het denken wat voor deur ze willen want een beetje deur die ze eigenlijk willen betaal je zo 500 euri voor, excl. beslag..quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Voor een gat maken in een kast heb ik heulegaar geen opleiding nodig hoor.
Doe je ook klussen in de omgeving van Arnhem? Want een goeie vriend van mij heeft een klusbedrijf en timmert aardig aan de weg, maar kasten maken kan ie niet, misschien kan ie je wat klussen toespelen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze wilden een type deur maar die heb ik afgeraden, omdat het een deur was met een plakroede. zo'n goedkope deur van 200 euro dat past niet in dat minikasteeltje van ze, ze zijn nu hard aan het denken wat voor deur ze willen want een beetje deur die ze eigenlijk willen betaal je zo 500 euri voor, excl. beslag..
Ow gawd, ik fix het wel weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:12 schreef sigme het volgende:
Wat is dit nou weer voor een reeks gepruts?
'k Heb nou al in dit topic gepost dus ik heb dit exemplaar in elk geval weer in de lijst.quote:
Arnhem is wel ver weg hoor. Daar haal ik af en toe mijn hout bij de AF als ik het hier niet in de buurt kan krijgen. en dan tussenstop bij Baptist. Dat kost me altijd een klein vermogen daar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe je ook klussen in de omgeving van Arnhem? Want een goeie vriend van mij heeft een klusbedrijf en timmert aardig aan de weg, maar kasten maken kan ie niet, misschien kan ie je wat klussen toespelen?
Waar moet ik terug??quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef Dutchnative het volgende:
Betyar, moet jij niet ook terug ivm met Kamp's plannen
Je dakramen?quote:
Kamp wil toch Oost-Europeanen terugsturenquote:
Welke nationaliteit moet ik dan inleveren? Ooh wacht ik kan geen hongaars paspoort krijgen omdat ik vrijwillig in dienst heb gezeten hier, dat was onder Kamp's bewind.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Kamp wil toch Oost-Europeanen terugsturen
Wanneer ben je uit Hongarije vertrokken als ik vragen magquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Welke nationaliteit moet ik dan inleveren? Ooh wacht ik kan geen hongaars paspoort krijgen omdat ik vrijwillig in dienst heb gezeten hier, dat was onder Kamp's bewind.
Ik nooit, mijn vader of beter gezegd ons pap is in 1956 gevlucht. Toen was hij 6.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wanneer ben je uit Hongarije vertrokken als ik vragen mag
We hebben dus te maken met de tweede generatie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik nooit, mijn vader of beter gezegd ons pap is in 1956 gevlucht. Toen was hij 6.
Dat klopt, dezelfde generatie als die "kut" Marokkanen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
We hebben dus te maken met de tweede generatie.
Alsof collectieve goederen in het Nederland van tegenwoordig (of uberhaupt) zonder belasting tot stand komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:34 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
" toer.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef Compatibel het volgende:
Bij dwdd maakte John van de Heuvel zich net druk om de politie die heeft staan toekijken hoe de ene topcrimineel de andere neerschoot. Deden die agenten eigenlijk niet gewoon het beste voor de samenleving?
Tja het klinkt wel wat onsympathiek, voor de nabestaanden vooral, maar ik vind het prima hoorquote:
Ik wil graag reeks 1 tot en met 1870 zien, in chronologische volgorde als het kan. Doe je best!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef remlof het volgende:
De meeste topics staan nu wel weer in http://forum.fok.nl/topicchain/509 maar ik kap er mee want ik krijg er rsi van
U wilt wel meer........quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil graag reeks 1 tot en met 1870 zien, in chronologische volgorde als het kan. Doe je best!
PM GlowMouse maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil graag reeks 1 tot en met 1870 zien, in chronologische volgorde als het kan. Doe je best!
Staat vast nuttige info in voor je prikbord. Ten minste, heb je een prikbord? Ik zou een prikbord maken als ik obsessief gegevens ging verzamelen, gewoon, voor het Hollywood-effect.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wrom, jij kan toch ook programmeren?quote:
Nee, ik verzamel alleen messen en hakbijlen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Staat vast nuttige info in voor je prikbord. Ten minste, heb je een prikbord? Ik zou een prikbord maken als ik obsessief gegevens ging verzamelen, gewoon, voor het Hollywood-effect.
Saai hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik verzamel alleen messen en hakbijlen.
Op freelance, 50.000 incl btw voor de slacht en 50.000 incl btw na de slacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |