Niet helemaal. Nu vereenzelvig je het belasten met protectionisme, terwijl belastingen ook net zo goed betaald worden om andere zaken in stand te houden (de zogenaamde enforcement of law and public order, protection of property enzovoort). Herverdeling (redistribution) is maar één van de functies.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als iets belast of gedwongen wordt is het niet langer vrij en de reden daarachter is protectionisme, anders liet men het wel aan de marktwerking over, maar bang als men is voor de schadelijke gevolgen int men belasting om te herverdelen.
Wat ben je ook een elitaire mongool, maar inderdaad, klinkt wel leukquote:
Sinds wanneer is in hemelsnaam de Radetzkymarsch elitair.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ben je ook een elitaire mongool, maar inderdaad, klinkt wel leuk
quote:
Onze gedachten zijn eender.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer is in hemelsnaam de Radetzkymarsch elitair.
Die muziek klinkt anders aardig pompeus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer is in hemelsnaam de Radetzkymarsch elitair.
De huidige generatie kan geen kwaliteit meer waarderen.quote:
Ja, mensen, blehquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef Dutchnative het volgende:
![]()
Nooit meer naar het zwembad.
Die kussende paren in de stroomversnelling, klierende knullen en vervelende en ruziezoekende ouders. Ik kom er niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De huidige generatie kan geen kwaliteit meer waarderen.
Het heet dan ook een "mars".quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die muziek klinkt anders aardig pompeus.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, mensen, blehJa, dat is toch irritant of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ennio is mijn muzikale held.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De huidige generatie kan geen kwaliteit meer waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |