quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
Mutant, je moet je zieligheidsgehalte flink naar beneden brengen. Melk neutraliseert zuur. Probeer eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:48 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wil dit pareltje even in feedback delen, gewoon omdat het kan.
Bus rijdt provocerende jongen aan
Mutantquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:24 schreef 3-voud het volgende:
Mutant, je moet me eens vertellen hoe je dat doet. Je legt altijd de vinger op de zere plek.
Je quote knop is kaduuk.quote:
Wat is dit voor een onzin zeg? Meneer is het er niet mee eens en dan gaat hij mij maar "in de gaten houden"?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Krijsen nog wel.
Waar heb ik het over geloof dan in mijn commentaar?
Nergens inderdaad.
Maar blijkbaar ben je een figuur wat alleen maar kan trollen en zuigen dus zal ik daar zeker op gaan letten in de toekomst.
Dus zeer veel dank voor het laten zien van je ware aard.
Gemodquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:45 schreef Boldface het volgende:
Kan dit even worden bekeken? Ik geef gewoon mijn mening, meer niet...
HTM en politie controleren OV:Bekeuring wegens geenID kaart
Merge aangevraagdquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:33 schreef Boldface het volgende:
Dubbel-topic: Studenten later naar school: minder spits!
GroenLinks: studenten uit ochtendspits, colleges later beginnen
Gemodquote:Op zaterdag 30 april 2011 07:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
'PvdA had moslims moeten spreken over slacht'
TS scheldt iedereen die het waagt iets te zeggen dat hem niet zint de huid vol.
Hij kwam een tijdje nadat ik dat schreef tevoorschijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef sp3c het volgende:
staat er gewoon tussen, ik weet he took niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |