Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Iets met mobielquote:
Sorry..quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
Hihi, ik zit ook mobiel.
[..]
Nymfomanen!
*wakker is.
Deaudt internetquote:
maar je bent stiller dan normaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deaudt internetmaar het leeft weer even merk ik
LDGquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:36 schreef littledrummergirl het volgende:
spontaan feestje gehad vanavond
Dat zij vaak de tofste.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:36 schreef littledrummergirl het volgende:
spontaan feestje gehad vanavond
ik ziot nog aan eerste halve literquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:45 schreef JJH het volgende:
Voordeel van balkon: koelkast is letterlijk 3 stappen..
Bummerquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn supermarkt verkoopt geen halve liters Warsteiner.
wat een leuke poes heb jij!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:42 schreef JJH het volgende:
http://yfrog.com/h030tsxj
Lazurrr!
Ff klikken want mobiel.
een goede vrijdagfeestjequote:
Maar het was gisteren Witte Donderdagquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een goede vrijdagfeestjeomdat iedereen toch morgen vrij was ( wat achtetaf niet zo bleek te zijn
) maar ach
twas gezellig
klinkt gezelliequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een goede vrijdagfeestjeomdat iedereen toch morgen vrij was ( wat achtetaf niet zo bleek te zijn
) maar ach
twas gezellig
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik dat tegen jou zeg krijg ik een knal
ach weet ik allemaal veelquote:
quote:
ik ook wel, maar bier en chips zijn nogquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:53 schreef Myraela het volgende:
Ik had een toffe avond.Maar nu ben ik moe.
quote:
Als het maar gezellig wasquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach weet ik allemaal veel
/drunk
Ik heb geen trek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook wel, maar bier en chips zijn nog
Even better.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:53 schreef Myraela het volgende:
Ik had een toffe avond.Maar nu ben ik moe.
heb mn ex gesproken zelfsquote:
als een pakje boterquote:
zowwwquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb mn ex gesproken zelfs
snap die uitdrukking nooitquote:
nope, boter vind ik nooit echt geil om zo maar te zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
snap die uitdrukking nooit
Nahh, moest even wachten tot internet het weer deedquote:
Ik wel, maar ik ben koppig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ookmaar ik ben nog niet moe
quote:
Myr had een date?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben koppig.
[..].
Ik was net nog samen met een mooie man, waarom bestaat er zoiets als naar huis gaan.![]()
Botergeil die uitdrukkingquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, boter vind ik nooit echt geil om zo maar te zeggen
gezamelijke vrienden, maar steeds kunnen vermijden en nu na 2 jaar ofzo weer gemeetquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zowww
nadat bij mij exen ex werden zag ik ze eigenlijk nooit meer
en je was niet hierquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben koppig.
[..].
Ik was net nog samen met een mooie man, waarom bestaat er zoiets als naar huis gaan.![]()
hmmmm zou best wel eens kunnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:58 schreef Myraela het volgende:
Botergeil. Boter. Smelten bij de eerste beste aanraking. Zoiets. I guess
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Het is er wel het weer voor, godsallemachtig zeg!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm zou best wel eens kunnen
Iemand botergeil hier![]()
kansloos figuur eigkquote:
Albert heijn? Of Jumbo? Of in iedergeval die ene die iets met supermarkten heeft?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
buitenbatsweerquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is er wel het weer voor, godsallemachtig zeg!
inderdaad...... kan me niet eens herinneren dat het ooit in April ZWOEL was 's avonds laatquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Albert heijn? Of Jumbo? Of in iedergeval die ene die iets met supermarkten heeft?
En al die mooie vrouwelijke rondingen die normaal onder dikke gewatteerde jassen verstopt zitten worden ook weer in al hun prachtigheid getoont.quote:
wat dat betreft zou het altijd dit weer moeten zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef JJH het volgende:
[..]
En al die mooie vrouwelijke rondingen die normaal onder dikke gewatteerde jassen verstopt zitten worden ook weer in al hun prachtigheid getoont.
Ik zat tot 2 minuten geleden nog op het balkon, en ik kon er nog wel een uur blijven zitten ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad...... kan me niet eens herinneren dat het ooit in April ZWOEL was 's avonds laat
love itquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad...... kan me niet eens herinneren dat het ooit in April ZWOEL was 's avonds laat
Maar dan vriezen ze dood en hebben we 's zomers niets meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat dat betreft zou het altijd dit weer moeten zijn
Of dikke kleding verbieden
En toch heb je er ooit wat in gezienquote:
quote:
nee dat is het dan ook niet neequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan vriezen ze dood en hebben we 's zomers niets meer.
Het was wel warm hoor, dan buiten of een verkoelde kamer, maar anders val ik na 5 minuten al flauw.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is er wel het weer voor, godsallemachtig zeg!
Die trekken nu ook net iets te weinig aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat is het dan ook niet nee
En er zijn zat vrouwen die ik ook liever in dikke kleren zie![]()
ik weetquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En toch heb je er ooit wat in gezien...
En ach, ik heb begin dit jaar met o.a. mijn ex en haar nieuwe vent in een en hetzelfde hotel gezeten... Vrijwillig...
nog ff en het gaat op de UK lijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Die trekken nu ook net iets te weinig aan.
Trouwens, het verschil tussen trashy en classy ligt dit jaar wel heel dicht bij elkaar.
Daar heb je gelijk in, ik had het meer over het bekijken van het schoon.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was wel warm hoor, dan buiten of een verkoelde kamer, maar anders val ik na 5 minuten al flauw.
Oh.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik had het meer over het bekijken van het schoon.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:58 schreef Myraela het volgende:
Botergeil. Boter. Smelten bij de eerste beste aanraking. Zoiets. I guess
In een vuilniszak?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog ff en het gaat op de UK lijken
Daar maken meiden er een sport van zich trashy te kleden
die van nu is echt geweldigquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe. Kan alleen maar een goed gevoel zijn als je bedenkt dat je nu veel beter hebt.
Aww. Zo schattig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die van nu is echt geweldigzo mooi en lief en attent en en en... Pffff
Nou, je hebt van die heul korte jurkjes/lange shirts die dan boven een legging horen, en als je dan iemand ziet lopen waarbij het net te hoog zit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog ff en het gaat op de UK lijken
Daar maken meiden er een sport van zich trashy te kleden
Hmmm... raar, inddquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weethet blijft iets raars exen. Ik voel er 0.0 meer voor, maar hij triggert wel iets.... Irritatie deze keer
zijn ze klaar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
even de laatste klanten buiten zetten
'eeeh, wel zelluf opruimenquote:
allangquote:
Kont afvegen? Doin' it wrongquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:10 schreef littledrummergirl het volgende:
dit dronken dropje gaat slapen liefies
slaap lekker!
dronken vrouwenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:10 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:10 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:08 schreef JJH het volgende:
Ah, er gaat een vliegtuig met babies neerstorten op NGC, even wat anders opzetten.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik de enige die 's nachts zo'n verschrikkelijke honger heeft?![]()
![]()
BAM, #15 schon wiederquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en die is pas 1 uur en 13 minuten oud
Ik ken het, maar vanavond goed gegeten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik de enige die 's nachts zo'n verschrikkelijke honger heeft?![]()
![]()
Vooral binnen nog ja.quote:
20.5 hier binnen nu, goed te doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral binnen nog ja.
22 zegt de thermometer.
Maar als het straks echt zomer is i s het binnen 25+.
als het echt langer goed heet blijft wordt het op gegeven moment 27quote:
Hier loopt het ook niet echt meer, volgens mij zijn we de laatsten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:21 schreef Koen66 het volgende:
bij de buren is het dood (qua SC bedoel ik)
ah toch niet de enigenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo ook richting mijn bed verhuizen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo ook richting mijn bed verhuizen.
preciesquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Klanten vriendelijk doch dringend op de stoep gezet?
lekker vroeg hequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:27 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht wat is hte nog vroeg, maar het is al 1:30
heel tevreden zelfsquote:
owwwww vastloper?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck ik moet deze pc even herstarten
iddquote:
laters koenquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 251 RockNijntje
02. 209 PeZu
03. 159 pgrferrari
04. 154 suikertaartje
05. 127 DaMart
06. 115 Trevland
07. 104 MaleDuck
08. 099 Crazy-M
09. 098 TheFamousMan
10. 096 wel.o.k
11. 084 Pheno
12. 078 MPG
13. 077 Dr_Flash
14. 074 Muck
15. 070 summer2bird
16. 057 Yuki
17. 048 Koen66
18. 048 Barreltje
19. 045 charmed_angel
20. 042 littledrummergirl
Reeks-statistieken!
quote:
Alleen een deken is al teveel nuquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral binnen nog ja.
22 zegt de thermometer.
Maar als het straks echt zomer is i s het binnen 25+.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen een deken is al teveel nu![]()
![]()
ik sta er niet eens inquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow ik moet het wel erg druk hebben gehad op m'n werk![]()
![]()
ftw airco'squote:Op vrijdag 22 april 2011 01:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen een deken is al teveel nu![]()
![]()
GFquote:
Ja en nee.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:47 schreef JJH het volgende:
Ik ga een horizontale positie aannemen, de wekker gaat wel om half acht. En weet je wat het leuke is, morgennacht heb ik nachtdienst, en het kon nog wel eens onrustig worden als Zwolle wint!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
GF
[..]
Ja en nee.
Prachtig concert van Laura Jansen in Het Paard en natuurlijk heerlijk weer, maar wel een onwijs emotionele dag. M'n hoofd is nog steeds druk
Truste!quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:47 schreef JJH het volgende:
Ik ga een horizontale positie aannemen, de wekker gaat wel om half acht. En weet je wat het leuke is, morgennacht heb ik nachtdienst, en het kon nog wel eens onrustig worden als Zwolle wint!
Ik begrijp heel goed waardoor ik zo'n jankende theemuts ben nu hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klinkt wat twijfelachtig inderdaad
slaap je ook slecht?
ik heb vandaag vrijquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:47 schreef JJH het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Truste!
[..]
Ik begrijp heel goed waardoor ik zo'n jankende theemuts ben nu hoormaar het is wel vervelend. En vooral vermoeiend.
Oh, en ik slaap slecht ja
Ik had het liever anders gezien, maar nu is het een kwestie van accepteren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar mooi dat je weet waar het aan ligt
Sterkte in ieder geval met je problemen![]()
quote:Heer, geef me de kracht om te veranderen
wat ik kan veranderen,
de berusting om te accepteren
wat ik niet kan veranderen
en de wijsheid om het verschil te zien.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had het liever anders gezien, maar nu is het een kwestie van accepteren.
Zoiets als dit:
[..]
Thanksquote:
klopt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Misschien morgen. Of in PM.
Eerst even rustig worden en slapen. Moe!
Ik krijg kippenvel, dus kamer wordt koel genoeg om te slapenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt.
ik begin nu alte worden
wordt tijd voor![]()
truste Yukiquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg kippenvel, dus kamer wordt koel genoeg om te slapen
Truste!![]()
woei, vanmorgen vroeg gewoon zonder jasquote:Op vrijdag 22 april 2011 06:25 schreef littledrummergirl het volgende:
stomme fluitende vogels maken me wakkerik wil helemaal nog niet wakker zijn!
jah ok, ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 06:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge M
Ik wel, maar vanaf dat ik klaar ben met werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
http://www.nu.nl/binnenla(...)ek-in-rotterdam.htmlquote:Pasgeboren baby zoek in Rotterdam
Uitgegeven:
22 april 2011 06:44
Laatst gewijzigd:
22 april 2011 06:44
AMSTERDAM - De politie in Rotterdam is op zoek naar een pasgeboren baby. Het meisje van tien dagen oud is waarschijnlijk verdwenen met haar moeder en oma, meldt de politie.
Donderdag besloot de kinderrechter dat het kind weg moest bij de moeder.
Toen medewerkers van de Raad van Kinderbescherming en bureau Jeugdzorg het meisje kwamen ophalen, bleek het niet bij de moeder te zijn. Volgens haar was de baby bij haar oma.
In de woning van de oma werd echter niemand aangetroffen. Toen opnieuw contact werd gelegd met de moeder, bleek ook zij verdwenen. De politie vreest dat de baby iets is overkomen.
Er is een zoekactie ingesteld naar het meisje en de twee vrouwen van Kaapverdische afkomst.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
En we hadden het gister over vrouwen in bikinis, Nu vooruit, voor ieder wat wils:Die tattoo's zijn lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Staa ner ook een paar zonderquote:
jahquote:
Mijn telefoon weergeeft de foto op ware grootte, dus fullscreen tattoo'squote:Op vrijdag 22 april 2011 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
die tattoo vrouwen had ik nog niet gezien
ook al vallen ze wel erg op haha
ok, bij mij is mobiel spoiler automatisch dicht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn telefoon weergeeft de foto op ware grootte, dus fullscreen tattoo'sEn spoilers zijn hier nog altijd vanzelf open
Zo zo, klinkt alsof je goed geslapen hebtquote:
Ik ben zo geen mens voor dit soort tijdstippen, zo de auto wegbrengen en ga ik gewoon nog even terug.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo zo, klinkt alsof je goed geslapen hebt
Hoi![]()
Zo vroeg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben zo geen mens voor dit soort tijdstippen, zo de auto wegbrengen en ga ik gewoon nog even terug.
Half 8!quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo vroeg is het nou ook weer niet
Dat was mijn opstaan-tijd in de 1e klasquote:
Dan be je er mooi op tijd bij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was mijn opstaan-tijd in de 1e klasHeb ik nu verlaat (ik vind dat een woord
) naar 8 uur
Meestal wordt het 8:05quote:
Dat was toen ik op school zat ook, ik moest altijd om kwart voor 8 van huis weg. Op een gegeven moment had ik aan een minuut of 20 genoeg om te douchen, aan te kleden, spullen te pakken en onderweg te gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal wordt het 8:05En dan eigenlijk om 8:15 aan moeten fietsen
Soms snap ik echt niet hoe ik het haal, om 8:30 gaat de bel, ik fietste om 8:25 aan en ik was op tijdquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was toen ik op school zat ook, ik moest altijd om kwart voor 8 van huis weg. Op een gegeven moment had ik aan een minuut of 20 genoeg om te douchen, aan te kleden, spullen te pakken en onderweg te gaan.
Toek komt uit de kast?quote:
inderdaad, alweer laat op de dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo vroeg is het nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
En we hadden het gister over vrouwen in bikinis, Nu vooruit, voor ieder wat wils:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is lingerie... heul geen bikini
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is lingerie... heul geen bikini
Ik zou er ook niet in gaan zwemmen neequote:Op vrijdag 22 april 2011 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is lingerie... heul geen bikini
hoezo, lekker sexy tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet in gaan zwemmen nee
ik ook niet, maar ook niet in een bikiniquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet in gaan zwemmen nee
quote:
ik zie inderdaad geen problemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Dat wordt nog sexier als je erin gaat zwemmen
Niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ook niet in een bikini
quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je ooit een eend in bikini gezien
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je ooit een eend in bikini gezien
quote:
die wilde ik net gaan postenquote:
die is niet in bikiniquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
ik zat ook aan deze te denken:
[ afbeelding ]
zat nog te kijken naar een leukequote:
faalquote:
Maar ik denk dat ik maar eens wat moet gaan doen hier... maar geen zinquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die is niet in bikini
[..]
zat nog te kijken naar een leuke
maar kon geen betere vinden
als jij gaat werken, ga ik ook werkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik maar eens wat moet gaan doen hier... maar geen zin
Mijn telefoon kopiërt http:// nooit mee, dacht ik na invoeren pas aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
faal
i kwas te traag
hij is wel leuk
hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als jij gaat werken, ga ik ook werken
ik heb ook geen zin om iets te doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
o ja, verder is er hier niemand...behalve RN dan
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Jij bent sterkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
laat me niet alleen met die eend en zijn geweer
eetsequote:
Gnagnagna...quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
laat me niet alleen met die eend en zijn geweer
ik pak gewoon mn jachtgeweer en de Barbequequote:
BBQ, hmm die moet ik nog aanschaffenquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik pak gewoon mn jachtgeweer en de Barbeque
ik heb er 2quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
BBQ, hmm die moet ik nog aanschaffen
quote:
goede morgen meneer famous manquote:
quote:
Sorry... kon het niet laten om te posten...quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:18 schreef Pheno het volgende:
Er zijn nieuwe updates. Klik hier om ze weer te geven
ik ook nietquote:
Doeiselsquote:
ik ook nietquote:
Dat dus... al denken veel collega's van mij er anders over... die zijn er niet vandaagquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:22 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou je vrij zijn, het is geen officiële feestdag ofzo
same over herequote:Op vrijdag 22 april 2011 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat dus... al denken veel collega's van mij er anders over... die zijn er niet vandaag
was vanmorgen wel grappig, er zaten alleen maar vrouwen hier, het lijkt wel of alle mannen vrij hebben genomen...quote:
Heel veel scholen in Nederland wel, het is dat onze school faalt met lesuren indelen, anders hadden wij vandaag ook vrijquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:22 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou je vrij zijn, het is geen officiële feestdag ofzo
niet erg toch ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
was vanmorgen wel grappig, er zaten alleen maar vrouwen hier, het lijkt wel of alle mannen vrij hebben genomen...
Dat was maandag toch al bekend?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet erg toch ?
http://www.nu.nl/internet(...)aanklacht-apple.html
De stijd Apple - samsung deeltje zoveel
Zo, zijn ze daar al, dat kon in Safari al tijden. Safariquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:28 schreef JJH het volgende:
In FF kun je het invoerbeld groter of kleiner maken.
Laat ik het zo zeggen... je hebt vrouwen en vrouwenquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet erg toch ?
http://www.nu.nl/internet(...)aanklacht-apple.html
De stijd Apple - samsung deeltje zoveel
nuttig toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:28 schreef JJH het volgende:
In FF kun je het invoerbeld groter of kleiner maken.
Ik kwam er net achter, ik weet niet of het al eerder kon.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, zijn ze daar al, dat kon in Safari al tijden. Safari
Dus een goede vrijdag voor jouquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter, ik weet niet of het al eerder kon.
Leuke dingen voor de mensen.
Soms word ik van kleine dingen gelukkig.quote:
@kpn ben ik ook benieuwd,quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was maandag toch al bekend?
Over dat KPN-gedoe, is dat nu contractbreuk, omdat ze hun "Eindeloos Online" gaan aanpassen?
Nou ja, mijn vrouw gebruikt vooral het internet voor whatsapp, twitter en dat soort dingen en nu gaan ze het blokkeren en apart in rekening brengen als je het alsnog wil. Ik ben heel benieuwd waarom het geen contractbreuk zou zijn, de naam van hun service zou genoeg moeten zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
@kpn ben ik ook benieuwd,
heb al jaren eindeloos online voor 10 euro.
En hoe zit dat bij andere aanbieders die onder de vlag van KPN werken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was maandag toch al bekend?
Over dat KPN-gedoe, is dat nu contractbreuk, omdat ze hun "Eindeloos Online" gaan aanpassen?
Moet je aan DaMart vragen... die weet toch meer van dat soort dingen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, mijn vrouw gebruikt vooral het internet voor whatsapp, twitter en dat soort dingen en nu gaan ze het blokkeren en apart in rekening brengen als je het alsnog wil. Ik ben heel benieuwd waarom het geen contractbreuk zou zijn, de naam van hun service zou genoeg moeten zeggen
GMTAquote:
mja ze willen whatsapp en pingen toch geld voor vragen ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, mijn vrouw gebruikt vooral het internet voor whatsapp, twitter en dat soort dingen en nu gaan ze het blokkeren en apart in rekening brengen als je het alsnog wil. Ik ben heel benieuwd waarom het geen contractbreuk zou zijn, de naam van hun service zou genoeg moeten zeggen
DJBart1 zegt: Hey wat zit er op je neus?? haha link - Ongeveer 7 uur geleden - Reageer op dit berichtquote:
The page you are trying to browse to is categorized as "Pornography"quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
The page you are trying to browse to is categorized as "Pornography"
Habbo hotel...quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
DJBart1 zegt: Hey wat zit er op je neus?? haha link - Ongeveer 7 uur geleden - Reageer op dit bericht
Op Habbo hotel heette ik D.J.Bart
Tja, Dries Roelvink...quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
The page you are trying to browse to is categorized as "Pornography"
gevonden:quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)nsten-blokkeren.htmlquote:Niet toegestaan
Volgens KPN is het volgens de algemene voorwaarden nu al niet toegestaan om VoIP-diensten als Skype te gebruiken onder het normale abonnement en verandert er dus niets.
In de voorwaarden (pdf) staat: "Internetbundels zijn niet bedoeld voor VoIP (Voice over IP) of sms over IP diensten. KPN behoudt zich het recht voor om maatregelen te nemen omtrent het gebruik van deze diensten."
Deze voorwaarden worden nu echter in de praktijk niet nageleefd.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind het wel jammer dat hij er God bij moet halen, dat gaat nou ook weer zo ver.
een serene rustquote:
quote:
Priemquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:48 schreef PriemGirl het volgende:
BIJNA WEEKENDJE KUST WOEI *overenthousiasm I has*
![]()
![]()
![]()
quote:
Tekstberichten via internet, hoe breed is dat, want FOK! is ook tekst!quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ze willen whatsapp en pingen toch geld voor vragen ?
en in princiepe geen contractbreuk aangezien dus in het contract staat dat mobiel internet niet gebruikt mag worden voor VOIP of tekstberichten via internet. Heb ik gister nog ergens gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |