een goede vrijdagfeestjequote:
Maar het was gisteren Witte Donderdagquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een goede vrijdagfeestjeomdat iedereen toch morgen vrij was ( wat achtetaf niet zo bleek te zijn
) maar ach
twas gezellig
klinkt gezelliequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een goede vrijdagfeestjeomdat iedereen toch morgen vrij was ( wat achtetaf niet zo bleek te zijn
) maar ach
twas gezellig
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik dat tegen jou zeg krijg ik een knal
ach weet ik allemaal veelquote:
quote:
ik ook wel, maar bier en chips zijn nogquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:53 schreef Myraela het volgende:
Ik had een toffe avond.Maar nu ben ik moe.
quote:
Als het maar gezellig wasquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach weet ik allemaal veel
/drunk
Ik heb geen trek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook wel, maar bier en chips zijn nog
Even better.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:53 schreef Myraela het volgende:
Ik had een toffe avond.Maar nu ben ik moe.
heb mn ex gesproken zelfsquote:
als een pakje boterquote:
zowwwquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb mn ex gesproken zelfs
snap die uitdrukking nooitquote:
nope, boter vind ik nooit echt geil om zo maar te zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
snap die uitdrukking nooit
Nahh, moest even wachten tot internet het weer deedquote:
Ik wel, maar ik ben koppig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ookmaar ik ben nog niet moe
quote:
Myr had een date?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben koppig.
[..].
Ik was net nog samen met een mooie man, waarom bestaat er zoiets als naar huis gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |