als een pakje boterquote:
zowwwquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb mn ex gesproken zelfs
snap die uitdrukking nooitquote:
nope, boter vind ik nooit echt geil om zo maar te zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
snap die uitdrukking nooit
Nahh, moest even wachten tot internet het weer deedquote:
Ik wel, maar ik ben koppig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ookmaar ik ben nog niet moe
quote:
Myr had een date?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben koppig.
[..].
Ik was net nog samen met een mooie man, waarom bestaat er zoiets als naar huis gaan.![]()
Botergeil die uitdrukkingquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, boter vind ik nooit echt geil om zo maar te zeggen
gezamelijke vrienden, maar steeds kunnen vermijden en nu na 2 jaar ofzo weer gemeetquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zowww
nadat bij mij exen ex werden zag ik ze eigenlijk nooit meer
en je was niet hierquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben koppig.
[..].
Ik was net nog samen met een mooie man, waarom bestaat er zoiets als naar huis gaan.![]()
hmmmm zou best wel eens kunnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:58 schreef Myraela het volgende:
Botergeil. Boter. Smelten bij de eerste beste aanraking. Zoiets. I guess
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Het is er wel het weer voor, godsallemachtig zeg!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm zou best wel eens kunnen
Iemand botergeil hier![]()
kansloos figuur eigkquote:
Albert heijn? Of Jumbo? Of in iedergeval die ene die iets met supermarkten heeft?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
buitenbatsweerquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is er wel het weer voor, godsallemachtig zeg!
inderdaad...... kan me niet eens herinneren dat het ooit in April ZWOEL was 's avonds laatquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Albert heijn? Of Jumbo? Of in iedergeval die ene die iets met supermarkten heeft?
En al die mooie vrouwelijke rondingen die normaal onder dikke gewatteerde jassen verstopt zitten worden ook weer in al hun prachtigheid getoont.quote:
wat dat betreft zou het altijd dit weer moeten zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef JJH het volgende:
[..]
En al die mooie vrouwelijke rondingen die normaal onder dikke gewatteerde jassen verstopt zitten worden ook weer in al hun prachtigheid getoont.
Ik zat tot 2 minuten geleden nog op het balkon, en ik kon er nog wel een uur blijven zitten ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad...... kan me niet eens herinneren dat het ooit in April ZWOEL was 's avonds laat
love itquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad...... kan me niet eens herinneren dat het ooit in April ZWOEL was 's avonds laat
Maar dan vriezen ze dood en hebben we 's zomers niets meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat dat betreft zou het altijd dit weer moeten zijn
Of dikke kleding verbieden
En toch heb je er ooit wat in gezienquote:
quote:
nee dat is het dan ook niet neequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan vriezen ze dood en hebben we 's zomers niets meer.
Het was wel warm hoor, dan buiten of een verkoelde kamer, maar anders val ik na 5 minuten al flauw.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is er wel het weer voor, godsallemachtig zeg!
Die trekken nu ook net iets te weinig aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat is het dan ook niet nee
En er zijn zat vrouwen die ik ook liever in dikke kleren zie![]()
ik weetquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En toch heb je er ooit wat in gezien...
En ach, ik heb begin dit jaar met o.a. mijn ex en haar nieuwe vent in een en hetzelfde hotel gezeten... Vrijwillig...
nog ff en het gaat op de UK lijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Die trekken nu ook net iets te weinig aan.
Trouwens, het verschil tussen trashy en classy ligt dit jaar wel heel dicht bij elkaar.
Daar heb je gelijk in, ik had het meer over het bekijken van het schoon.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was wel warm hoor, dan buiten of een verkoelde kamer, maar anders val ik na 5 minuten al flauw.
Oh.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik had het meer over het bekijken van het schoon.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:58 schreef Myraela het volgende:
Botergeil. Boter. Smelten bij de eerste beste aanraking. Zoiets. I guess
In een vuilniszak?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog ff en het gaat op de UK lijken
Daar maken meiden er een sport van zich trashy te kleden
die van nu is echt geweldigquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe. Kan alleen maar een goed gevoel zijn als je bedenkt dat je nu veel beter hebt.
Aww. Zo schattig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die van nu is echt geweldigzo mooi en lief en attent en en en... Pffff
Nou, je hebt van die heul korte jurkjes/lange shirts die dan boven een legging horen, en als je dan iemand ziet lopen waarbij het net te hoog zit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog ff en het gaat op de UK lijken
Daar maken meiden er een sport van zich trashy te kleden
Hmmm... raar, inddquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weethet blijft iets raars exen. Ik voel er 0.0 meer voor, maar hij triggert wel iets.... Irritatie deze keer
zijn ze klaar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
even de laatste klanten buiten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |