quote:
Sorry... kon het niet laten om te posten...quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:18 schreef Pheno het volgende:
Er zijn nieuwe updates. Klik hier om ze weer te geven
ik ook nietquote:
Doeiselsquote:
ik ook nietquote:
Dat dus... al denken veel collega's van mij er anders over... die zijn er niet vandaagquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:22 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou je vrij zijn, het is geen officiële feestdag ofzo
same over herequote:Op vrijdag 22 april 2011 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat dus... al denken veel collega's van mij er anders over... die zijn er niet vandaag
was vanmorgen wel grappig, er zaten alleen maar vrouwen hier, het lijkt wel of alle mannen vrij hebben genomen...quote:
Heel veel scholen in Nederland wel, het is dat onze school faalt met lesuren indelen, anders hadden wij vandaag ook vrijquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:22 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou je vrij zijn, het is geen officiële feestdag ofzo
niet erg toch ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
was vanmorgen wel grappig, er zaten alleen maar vrouwen hier, het lijkt wel of alle mannen vrij hebben genomen...
Dat was maandag toch al bekend?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet erg toch ?
http://www.nu.nl/internet(...)aanklacht-apple.html
De stijd Apple - samsung deeltje zoveel
Zo, zijn ze daar al, dat kon in Safari al tijden. Safariquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:28 schreef JJH het volgende:
In FF kun je het invoerbeld groter of kleiner maken.
Laat ik het zo zeggen... je hebt vrouwen en vrouwenquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet erg toch ?
http://www.nu.nl/internet(...)aanklacht-apple.html
De stijd Apple - samsung deeltje zoveel
nuttig toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:28 schreef JJH het volgende:
In FF kun je het invoerbeld groter of kleiner maken.
Ik kwam er net achter, ik weet niet of het al eerder kon.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, zijn ze daar al, dat kon in Safari al tijden. Safari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |