Dan be je er mooi op tijd bij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was mijn opstaan-tijd in de 1e klasHeb ik nu verlaat (ik vind dat een woord
) naar 8 uur
Meestal wordt het 8:05quote:
Dat was toen ik op school zat ook, ik moest altijd om kwart voor 8 van huis weg. Op een gegeven moment had ik aan een minuut of 20 genoeg om te douchen, aan te kleden, spullen te pakken en onderweg te gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal wordt het 8:05En dan eigenlijk om 8:15 aan moeten fietsen
Soms snap ik echt niet hoe ik het haal, om 8:30 gaat de bel, ik fietste om 8:25 aan en ik was op tijdquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was toen ik op school zat ook, ik moest altijd om kwart voor 8 van huis weg. Op een gegeven moment had ik aan een minuut of 20 genoeg om te douchen, aan te kleden, spullen te pakken en onderweg te gaan.
Toek komt uit de kast?quote:
inderdaad, alweer laat op de dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo vroeg is het nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
En we hadden het gister over vrouwen in bikinis, Nu vooruit, voor ieder wat wils:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is lingerie... heul geen bikini
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is lingerie... heul geen bikini
Ik zou er ook niet in gaan zwemmen neequote:Op vrijdag 22 april 2011 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is lingerie... heul geen bikini
hoezo, lekker sexy tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet in gaan zwemmen nee
ik ook niet, maar ook niet in een bikiniquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet in gaan zwemmen nee
quote:
ik zie inderdaad geen problemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Dat wordt nog sexier als je erin gaat zwemmen
Niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ook niet in een bikini
quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je ooit een eend in bikini gezien
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je ooit een eend in bikini gezien
quote:
die wilde ik net gaan postenquote:
die is niet in bikiniquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
ik zat ook aan deze te denken:
[ afbeelding ]
zat nog te kijken naar een leukequote:
faalquote:
Maar ik denk dat ik maar eens wat moet gaan doen hier... maar geen zinquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die is niet in bikini
[..]
zat nog te kijken naar een leuke
maar kon geen betere vinden
als jij gaat werken, ga ik ook werkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik maar eens wat moet gaan doen hier... maar geen zin
Mijn telefoon kopiërt http:// nooit mee, dacht ik na invoeren pas aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
faal
i kwas te traag
hij is wel leuk
hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als jij gaat werken, ga ik ook werken
ik heb ook geen zin om iets te doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
o ja, verder is er hier niemand...behalve RN dan
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Jij bent sterkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
laat me niet alleen met die eend en zijn geweer
eetsequote:
Gnagnagna...quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
laat me niet alleen met die eend en zijn geweer
ik pak gewoon mn jachtgeweer en de Barbequequote:
BBQ, hmm die moet ik nog aanschaffenquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik pak gewoon mn jachtgeweer en de Barbeque
ik heb er 2quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
BBQ, hmm die moet ik nog aanschaffen
quote:
goede morgen meneer famous manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |