jah ok, ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 06:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge M
Ik wel, maar vanaf dat ik klaar ben met werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
http://www.nu.nl/binnenla(...)ek-in-rotterdam.htmlquote:Pasgeboren baby zoek in Rotterdam
Uitgegeven:
22 april 2011 06:44
Laatst gewijzigd:
22 april 2011 06:44
AMSTERDAM - De politie in Rotterdam is op zoek naar een pasgeboren baby. Het meisje van tien dagen oud is waarschijnlijk verdwenen met haar moeder en oma, meldt de politie.
Donderdag besloot de kinderrechter dat het kind weg moest bij de moeder.
Toen medewerkers van de Raad van Kinderbescherming en bureau Jeugdzorg het meisje kwamen ophalen, bleek het niet bij de moeder te zijn. Volgens haar was de baby bij haar oma.
In de woning van de oma werd echter niemand aangetroffen. Toen opnieuw contact werd gelegd met de moeder, bleek ook zij verdwenen. De politie vreest dat de baby iets is overkomen.
Er is een zoekactie ingesteld naar het meisje en de twee vrouwen van Kaapverdische afkomst.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
En we hadden het gister over vrouwen in bikinis, Nu vooruit, voor ieder wat wils:Die tattoo's zijn lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Staa ner ook een paar zonderquote:
jahquote:
Mijn telefoon weergeeft de foto op ware grootte, dus fullscreen tattoo'squote:Op vrijdag 22 april 2011 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
die tattoo vrouwen had ik nog niet gezien
ook al vallen ze wel erg op haha
ok, bij mij is mobiel spoiler automatisch dicht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn telefoon weergeeft de foto op ware grootte, dus fullscreen tattoo'sEn spoilers zijn hier nog altijd vanzelf open
Zo zo, klinkt alsof je goed geslapen hebtquote:
Ik ben zo geen mens voor dit soort tijdstippen, zo de auto wegbrengen en ga ik gewoon nog even terug.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo zo, klinkt alsof je goed geslapen hebt
Hoi![]()
Zo vroeg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben zo geen mens voor dit soort tijdstippen, zo de auto wegbrengen en ga ik gewoon nog even terug.
Half 8!quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo vroeg is het nou ook weer niet
Dat was mijn opstaan-tijd in de 1e klasquote:
Dan be je er mooi op tijd bij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was mijn opstaan-tijd in de 1e klasHeb ik nu verlaat (ik vind dat een woord
) naar 8 uur
Meestal wordt het 8:05quote:
Dat was toen ik op school zat ook, ik moest altijd om kwart voor 8 van huis weg. Op een gegeven moment had ik aan een minuut of 20 genoeg om te douchen, aan te kleden, spullen te pakken en onderweg te gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal wordt het 8:05En dan eigenlijk om 8:15 aan moeten fietsen
Soms snap ik echt niet hoe ik het haal, om 8:30 gaat de bel, ik fietste om 8:25 aan en ik was op tijdquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was toen ik op school zat ook, ik moest altijd om kwart voor 8 van huis weg. Op een gegeven moment had ik aan een minuut of 20 genoeg om te douchen, aan te kleden, spullen te pakken en onderweg te gaan.
Toek komt uit de kast?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |