Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik kan het niet vergelijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
een smartphone zonder android kopen dat is net zoiets als neuken zonde rklaarkomen_!
officiele updatequote:
Doet de mijn ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn HTC met Android geeft ook zelf aan wanneer er weer een update beschikbaar is.
Ja, precies, dat moest ik wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb de mijne geupdate anders zou ik niet kunnen whats app er op kunnen zetten
Ik ben het eens met pezuquote:
Inderdaad, het gaat echt falenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig dat KPN straks waarschijnlijk geld wil gaan vragen voor gebruik van diensten als Whats App... kun je voor hetzelfde geld net zo goed sms'en.
vandaar dat je ook een foon zonder android hebtquote:
boelveel geld?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig dat KPN straks waarschijnlijk geld wil gaan vragen voor gebruik van diensten als Whats App... kun je voor hetzelfde geld net zo goed sms'en.
Graag gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, dat moest ik weten
Ik hoorde al op het nieuws dat ze te veel mis lopen, wat een onzin zeg dat ze dit gaan doenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef DaMart het volgende:
Mijn volgende wordt een Androidfoon hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
vandaar dat je ook een foon zonder android hebt
Ik ga er gewoon zaterdag eentje halen, want ik wil WhatsAppquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn volgende wordt een Androidfoon hoorOf klinkt dat nu een beetje verkeerd?
![]()
nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn volgende wordt een Androidfoon hoorOf klinkt dat nu een beetje verkeerd?
![]()
Dus de gewone miniquote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon zaterdag eentje halen, want ik wil WhatsApp
Ik las het vanmiddag op een nieuwssite, en daarin stond dat messengerdiensten, tv via mobiel, voip en sms over IP straks uit dezelfde bundel gaan komen als bellen en sms. Met andere woorden: het kost net zo veel als het versturen van een sms, zoals ze het nu omschrijven.quote:
ja handig als de ander ook een smartponhe heeftquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus de gewone mini, ik zeg doen. Welke kleur?
Ik heb het weken geleden geīnstalleerd en verder nooit meer wat mee gedaan... nooit ingesteld of zoquote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon zaterdag eentje halen, want ik wil WhatsApp
Ik heb elke maand 280 van de 300 smsjes ofzo overquote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja handig als de ander ook een smartponhe heeft![]()
nu heb ik alsnog een zorgeloos sms blox ervbij
ik 300 van de 1000quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb elke maand 280 van de 300 smsjes ofzo over
Ik heb er 1000 en zit er overheenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kerel! Hoe is het?quote:
Dat had ik ook voordat ik WA had :pquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er 1000 en zit er overheen
Gaat en daar?quote:
Ik vind die laatste toch het tofstquote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
V.l.n.r.:
1. Nokia 1611
2. KPN Pocketline Swing
3. Philips Diga
4. KPN Pocketline Swing 200
5. Nokia 6150
6. Nokia 9210
7. Sony-Ericsson P910i
8. Nokia 6021
9. Nokia 6500c
10. HTC Desire
11. John's Snow
Die Pocket Swing is wel hip.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
V.l.n.r.:
1. Nokia 1611
2. KPN Pocketline Swing
3. Philips Diga
5. Nokia 6150
6. Nokia 9210
7. Sony-Ericsson P910i
8. Nokia 6021
9. Nokia 6500c
10. HTC Desire
11. John's Snow
Warm en gaar! Maar an sich wel goed!quote:
Bazending is datquote:
Hoe de fok, ik zit al de hele dag met mn telefoon in mn handenquote:
Als je toch voor zwart gaat dan zou ik de pro nemen, toetsenbordje is zo ideaalquote:
Dit weekend hier nog in de buurt?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Warm en gaar! Maar an sich wel goed!
Ik houd er tegenwoordig meer dan 100 per maand over bij een abonnement van 100 sms'jes (ik kan er maximaal 100 meenemenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
V.l.n.r.:
1. Nokia 1611
2. KPN Pocketline Swing
3. Philips Diga
5. Nokia 6150
6. Nokia 9210
7. Sony-Ericsson P910i
8. Nokia 6021
9. Nokia 6500c
10. HTC Desire
11. John's Snow
EN hoeveel whatsapp je?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
ROZEquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je toch voor zwart gaat dan zou ik de pro nemen, toetsenbordje is zo ideaal
[..]
Dit weekend hier nog in de buurt?
En dat is zonder Whatsapp dusquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd er tegenwoordig meer dan 100 per maand over bij een abonnement van 100 sms'jes (ik kan er maximaal 100 meenemen), dus kan er nu 200 versturen of zo
.
Dat zeker, als ik voor mijn werk een foon moet hebben dan wordt het zo'n eentjequote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bazending is datal gebruik ik m bjna nooit
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoe de fok, ik zit al de hele dag met mn telefoon in mn handen
Ohh ja, dan snap ik het welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, als ik voor mijn werk een foon moet hebben dan wordt het zo'n eentje
[..]die geen mobiel i-net heeft en smart foon
Jaquote:
zijn maar 33 smsje sper dagquote:
Whahahahaha, ik durf het ook niet aanquote:
2 per uur dat je wakker bent. Dat is an sich wel te doen.quote:
easypeasyquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
2 per uur dat je wakker bent. Dat is an sich wel te doen.
ze heeft wel inet enzo, genoeg manquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die doen het dan ook wel
[..]
Veel te weinig
[..]
Hey Enfe![]()
Dat gelukkig wel maar lang niet altijd toegang totquote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
easypeasy
[..]
ze heeft wel inet enzo, genoeg man
Moet je naar dat icoontje voor z'n naam kijken hčquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
wil ik mijn lief die ziek op bed ligt beterschap smsen, ligt der foon naast me_!
geen inet op de rkamer?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel maar lang niet altijd toegang tot
Trevquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die doen het dan ook wel
[..]
Veel te weinig
[..]
Hey Enfe![]()
ja doe dat een sbij mij danquote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je naar dat icoontje voor z'n naam kijken hč
Dan kun je ook namens haar reageren... hoeft ze daar niet voor wakker te worden!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
wil ik mijn lief die ziek op bed ligt beterschap smsen, ligt der foon naast me_!
Bijdehantjequote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je naar dat icoontje voor z'n naam kijken hč
hee je bent er nietquote:
Tijd om een ouderwets bloemetje te sturen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
Werkt bij jou niet nee, maar bij Toek welquote:
spook posten ftwquote:
in mijn eigen huisquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tijd om een ouderwets bloemetje te sturen.
je mag de mijne wel hebben, ik stuur nooit wat. En ik heb geen ping, of wat dan ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
pff plakkertquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar niet op school of als ze ergens anders is
Ze is bij je thuis? Omgquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
in mijn eigen huis_!
ik loop wle ff nd slaapkamer
Nee, want pezu is er ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou het opvallen dat we er samen niet zijn?.
Nee, je bent dan thee aan het zetten!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou het opvallen dat we er samen niet zijn?.
Het zou wel een mooie actie zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
in mijn eigen huis_!
ik loop wle ff nd slaapkamer
Doe maar naar mijnquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
je mag de mijne wel hebben, ik stuur nooit wat. En ik heb geen ping, of wat dan ook
Als zij een weekend weg is dan zijn 33 veel te weinigquote:
Wat is er gebeurd met de scholieren die stiekem onder de les sms'en?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar niet op school of als ze ergens anders is
Die zijn er nog steedsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de scholieren die stiekem onder de les sms'en?
ja ze is thuis jaquote:
j agriep en eigenwijsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zou wel een mooie actie zijn.
Doe je ding! Heeft ze ook last van de griep? Hier (Twente) schijnt er weer eentje rond te gaan.
Handige combinatie. Zo'n eentje die perse constant het bed uit wil?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
j agriep en eigenwijs![]()
maar ze slaapt nu lief
niksquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de scholieren die stiekem onder de les sms'en?
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want pezu is er ook niet
nd dierentuin gaan enzoquote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Handige combinatie. Zo'n eentje die perse constant het bed uit wil?
En goed zo, even de rust pakken.
Dan word het zodadelijk vogelgriep mang!quote:
Dat ADHD-konijn?quote:
gelukkig is ze geen vogelquote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan word het zodadelijk vogelgriep mang!
Jahquote:
Nee, een zeenaald, toch?quote:
Kernafval? Nooit geproefdquote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
toeval: ik kijk een docu over tjernobyl, en ik eet nep bugles van de lidl die smaken naar kernafval
She dodged a bullet with that one!quote:
ja, ze moet zich afzetten tegen oudere mensen, jeweettoch!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah
doe ik zo aardig tegen r, en NOG eenen groten bakkesch
Ksssssst!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zou wel een mooie actie zijn.
Doe je ding! Heeft ze ook last van de griep? Hier (Twente) schijnt er weer eentje rond te gaan.
Wat heb ik nu dan weer gedaan?quote:
Aardig? Je noemde me bijdehandquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah
doe ik zo aardig tegen r, en NOG eenen groten bakkesch
een fluitbekzeenaald jaquote:
viesquote:
nee hoor of zijn jouw dames wel pluimvee en ben je een richtige kippenfotzerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
She dodged a bullet with that one!
En vast ook whatsapp.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft ook een telefoonnummer hoor!
Uno momento por favorquote:
EN whatsappquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh! Studenten houden zich meer bezig met hertjes enzo!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor of zijn jouw dames wel pluimvee en ben je een richtige kippenfotzer
pm/dm, mail, fobo allesquote:
Nee dat heeft pezu aan zijn ava te zien!quote:
Orlyquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
een schone deernequote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Studenten houden zich meer bezig met hertjes enzo!
Met je griepquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat heb ik nu dan weer gedaan?
Dat is nog aardigquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aardig? Je noemde me bijdehand
Dus geen kikkers meer ontleden maar herten? Daar zal Marianne Thieme blij mee zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Studenten houden zich meer bezig met hertjes enzo!
Een bevallige deerne is het in soos-praat.quote:
Nee joh! Kikkers is voor de middelbare school. Studenten houden zich bezig met het grote werk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus geen kikkers meer ontleden maar herten? Daar zal Marianne Thieme blij mee zijn
blauwe duikers zijn zomg teh cuteness mini hertjes uit bos en zo miniquote:
ja ratten en koeienhartenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Kikkers is voor de middelbare school. Studenten houden zich bezig met het grote werk.
Scheelt je de voorpret.quote:
Die is straks ook bevalligquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef pgrferrari het volgende:
Daarstraks weer wat schone deernes in de winkel gezien
En ook een mooie zwangere vrouw![]()
Moet jij ook altijd huilen als bambi's moeder word doodgeschoten?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
blauwe duikers zijn zomg teh cuteness mini hertjes uit bos en zo mini![]()
![]()
![]()
Ik wist dat het niet om het geld gingquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef pgrferrari het volgende:
Daarstraks weer wat schone deernes in de winkel gezien
En ook een mooie zwangere vrouw![]()
wel de lasten,niet de lustenquote:
Dat is pas emancipatie!quote:
Soms denk ik wel eens dat biologie-docenten allemaal gruwelijk gepest zijn op de middelbare school en nu alle kinderen een trauma willen geven door ranzige smurrie te ontleden!quote:
nee dan krijg ik zin in hertenrug filetquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet jij ook altijd huilen als bambi's moeder word doodgeschoten?
Duhquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist dat het niet om het geld ging
Ik vind het juist leuk om dat te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat biologie-docenten allemaal gruwelijk gepest zijn op de middelbare school en nu alle kinderen een trauma willen geven door ranzige smurrie te ontleden!
ja wnat als je biologie studeert zag je dat niet aankomenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat biologie-docenten allemaal gruwelijk gepest zijn op de middelbare school en nu alle kinderen een trauma willen geven door ranzige smurrie te ontleden!
Ik wist dat ik het verkeerde beroep had gekozen!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uhu, totdat zij het in de gaten krijgenquote:
Ja Jezus, maar als dat zo doorgaat zijn ze allemaal uitgestorven en is er nergens meer hertenrug te verkrijgen. Elke keer als iemand naar bambi kijkt is er weer een hertje minder.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dan krijg ik zin in hertenrug filet
Ik schrok me de tyfus in de kiosk in Ede-Wageningen vanmiddag trouwens. Ik kom daar al 200 keer minstens dus ik weet wel wie er rond loopt, en daar loopt o.a. een best aantrekkelijke blonde meid rond.quote:
Dat gebeurt somsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schrok me de tyfus in de kiosk in Ede-Wageningen vanmiddag trouwens. Ik kom daar al 200 keer minstens dus ik weet wel wie er rond loopt, en daar loopt o.a. een best aantrekkelijke blonde meid rond.
Zag ik r vandaag weer, blijkt ze echt HOOGzwanger te zijn
Ik werd gewoon gedwongen op de middelbare school om het te doen. Doen of één.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wnat als je biologie studeert zag je dat niet aankomen_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ja, dat gebeurt wel eens. Van die vrouwen die dan ook echt gaan neuken!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schrok me de tyfus in de kiosk in Ede-Wageningen vanmiddag trouwens. Ik kom daar al 200 keer minstens dus ik weet wel wie er rond loopt, en daar loopt o.a. een best aantrekkelijke blonde meid rond.
Zag ik r vandaag weer, blijkt ze echt HOOGzwanger te zijn
Hoaxquote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt wel eens. Van die vrouwen die dan ook echt gaan neuken!
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik werd gewoon gedwongen op de middelbare school om het te doen. Doen of één.What's next? een vieze ulk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durf te wedden dat als je ooit vader wordt mijn sig daadwerkelijk zou uitvoeren.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wist dat ik het verkeerde beroep had gekozen!
jamaar jamaarquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik werd gewoon gedwongen op de middelbare school om het te doen. Doen of één.op d emiddelbare school ontleed je hoogstens een koeienoog man, aanstellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Zo'n eentje die ligt te rotten langs de kant van de weg ja.quote:
Sommige hebben het wel doorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhu, totdat zij het in de gaten krijgen
en je moeder danquote:
Niet eens. Wij deden de kikker.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
op d emiddelbare school ontleed je hoogstens een koeienoog man, aansteller
Die jaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n eentje die ligt te rotten langs de kant van de weg ja.
dan nogquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet eens. Wij deden de kikker.
RockNijntje krijgt punten voor jumpen hequote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet eens. Wij deden de kikker.
Nja, ook dat gebeurt, dat het ineens pas op zwenkt uit wordtquote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jamaar jamaar
afgelopen weken NIKS gezien. Niet echt op gelet ook natuurlijk, maar nu echt dat je zegt blessuretijd van de verlenging![]()
Met uitpuilende navel en zo. Het zag er gewoon vies uit
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als je ooit vader wordt mijn sig daadwerkelijk zou uitvoeren.
Nou, jij zal het wel wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, ook dat gebeurt, dat het ineens pas op zwenkt uit wordt
Was het ook niet jouw vader die ooit een dode konijn bij iemand in de voortent heeft gelegd?quote:
kan best, ik zag er vandaag ook meerderequote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vond dat die vrouw echt mooi zwanger was, best sexy
quote:
Nee, ik ben nooit zo enorm zwanger geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, jij zal het wel weten
Ik vind het maar eng
Niet inquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Was het ook niet jouw vader die ooit een dode konijn bij iemand in de voortent heeft gelegd?
Oh! Ik dacht dat weer een ander verhaal was. Maar ik weet genoeg dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet iner onder en het was geen konijn, het was een vieze ulk
Dat moet ook wel, je was er bijquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat weer een ander verhaal was. Maar ik weet genoeg dan.
Dat is alweer een tijd geleden man. Ik ga echt niet alles onthouden.quote:
POLELITIE TATUUTATUU was op tijd ja?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben nooit zo enorm zwanger geweest
een niet schone ulkquote:
Zelfs lekker tien dagen te vroegquote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
POLELITIE TATUUTATUU was op tijd ja?
Een ulk is een soort van fret.quote:
oh nou, daar moet je bij de NS eens om komenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zelfs lekker tien dagen te vroeg
ja een verzonnen naam dan welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een ulk is een soort van fret.
Plat achterhoeks mijn waerde!quote:
ja verzonnen onzin dusquote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Plat achterhoeks mijn waerde!
Aaaaah, check!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je wat een bunzing is? een vieze ulk is dus een dooie
We doen dat express om al die mensen die uit de randstad komen te trollen. Ga toch terug naar je eigen streek.quote:
dikke vette onzin, je woont in nl een woord verzinnen omdat je dan anders kan praten in een rot dialect is pure poepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Dit was ik bijna op mijn zwangerst
das een heel beschaafde toeter jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Gewoon om jullie te laten gissenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
dikke vette onzin, je woont in nl een woord verzinnen omdat je dan anders kan praten in een rot dialect is pure poep
nee hoor, ik gis nergens naar als jij geen normaal nederlands praat doe ik geen moeite verderquote:
jaquote:
Op een hele toffe datumquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
een ruim weekje later was 'ie er ook
dan ben je van nature beter gebouwd daravoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
een ruim weekje later was 'ie er ook
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Dit was ik bijna op mijn zwangerst
Dat valt inderdaad best mee volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
ja, dat zal welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben je van nature beter gebouwd daravoor
quote:
toch heb ik er nog steeds geen 6 per jaar uitgepoeptquote:
meer tochquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toch heb ik er nog steeds geen 6 per jaar uitgepoept
sssssst.quote:
beter betaal je meet zwijggeldquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sssssst.
stiekem verkoop ik ze en doe ik alsof ik dik ben![]()
ja, sorry, ik zal ook nooit zeggen dat we hebben gemeetquote:
meeten wijquote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, sorry, ik zal ook nooit zeggen dat we hebben gemeet
nee, sssssst...meet zwijggeld zei je toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
meeten wij![]()
nee joh ik doe niet aan meets
Truste snoetquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook slapen hoor ik net van DM
jaaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, sssssst...meet zwijggeld zei je toch?
denken dat st zo goed luistert, wel aaint that cutequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
denken dat st zo goed luistert, wel aaint that cute
BUT IT'S WRONG!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
denken dat st zo goed luistert, wel aaint that cute
quote:
trustequote:
dat betekent toch niet dat ze luistertquote:
Op een stoel.quote:
Slaap lekker suikerbeeeeebquote:
op der kont sowiesoquote:
Slaap lekker prinsesquote:
Oh oke, ik wilde eigenlijk net online gaanquote:
Doe maar danquote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh oke, ik wilde eigenlijk net online gaan
Truste![]()
Weltrustenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker. Droom Fijn
en Bis Later
Heb je al bedacht wat je gaat doen dan?quote:
Nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je al bedacht wat je gaat doen dan?
heel verstandigquote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, ik ben weer klaar voor Koninginnedag![]()
Met de eerste ICE van de dag het land uit
April gaat een hele goede maand worden. Misschien haal ik de 5000 km wel. Zou voor het eerst zijn sinds juli 2009.quote:
wats met niau kauwquote:Op donderdag 21 april 2011 23:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Baksteen. De rest is geschiedenisssss...
Go Fles Goquote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
April gaat een hele goede maand worden. Misschien haal ik de 5000 km wel. Zou voor het eerst zijn sinds juli 2009.
daquote:
Ja eigenlijk is het een beetje dubbel. Ik ben tegenwoordig heel blij met een maandscore van boven de 4000 km.quote:
En ik vind het gewoon allemaal wel een beetje heel erg veelquote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het een beetje dubbel. Ik ben tegenwoordig heel blij met een maandscore van boven de 4000 km.
Terwijl er in 2007 ook maanden bij zaten van 8237 en 6876 km.
Maar 3000 per maand is wel de norm eigenlijk. En dan is 4000 gewoon heel netjes.
Dat kan. Ik vind het gewoon heerlijk eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ik vind het gewoon allemaal wel een beetje heel erg veel
nah ik open het hier ook net maar erg rustig zo te zienquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef JJH het volgende:
Is hier nog wat gaande?
Ik zit op m'n balkon.
ja, die kleine moet nog ff in bed gemikt worden, maar ze wil niet ergquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef JJH het volgende:
Is hier nog wat gaande?
Ik zit op m'n balkon.
Nijn, ga es slapen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, die kleine moet nog ff in bed gemikt worden, maar ze wil niet erg
Het werkt 3 minuten per dag...quote:
Nouja, het werkt gewoon bagger iigquote:
Ook geen balkonquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet blij zijn met wat je hebt, de kindertjes in Afrika hbben helemaal geen internet!
heeft Fles geheimen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent niet die kleine waar Fles het over had?
OOWjawelquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Denk het wel, maar het was een algemene vraag, dus ook aan Flesquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik tot 3x toe lasquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
mooie tijd voor de pyromanen onder ons om de bossen in te trekken
iets met nymfomanen??quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik tot 3x toe las
Alles is zo droog als de neten idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
mooie tijd voor de pyromanen onder ons om de bossen in te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |