Jaquote:
zijn maar 33 smsje sper dagquote:
Whahahahaha, ik durf het ook niet aanquote:
2 per uur dat je wakker bent. Dat is an sich wel te doen.quote:
easypeasyquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
2 per uur dat je wakker bent. Dat is an sich wel te doen.
ze heeft wel inet enzo, genoeg manquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die doen het dan ook wel
[..]
Veel te weinig
[..]
Hey Enfe![]()
Dat gelukkig wel maar lang niet altijd toegang totquote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
easypeasy
[..]
ze heeft wel inet enzo, genoeg man
Moet je naar dat icoontje voor z'n naam kijken hèquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
wil ik mijn lief die ziek op bed ligt beterschap smsen, ligt der foon naast me_!
geen inet op de rkamer?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel maar lang niet altijd toegang tot
Trevquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die doen het dan ook wel
[..]
Veel te weinig
[..]
Hey Enfe![]()
ja doe dat een sbij mij danquote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je naar dat icoontje voor z'n naam kijken hè
Dan kun je ook namens haar reageren... hoeft ze daar niet voor wakker te worden!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
wil ik mijn lief die ziek op bed ligt beterschap smsen, ligt der foon naast me_!
Bijdehantjequote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je naar dat icoontje voor z'n naam kijken hè
hee je bent er nietquote:
Tijd om een ouderwets bloemetje te sturen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
Werkt bij jou niet nee, maar bij Toek welquote:
spook posten ftwquote:
in mijn eigen huisquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tijd om een ouderwets bloemetje te sturen.
je mag de mijne wel hebben, ik stuur nooit wat. En ik heb geen ping, of wat dan ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er 1000 en zit er overheen
pff plakkertquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar niet op school of als ze ergens anders is
Ze is bij je thuis? Omgquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
in mijn eigen huis_!
ik loop wle ff nd slaapkamer
Nee, want pezu is er ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou het opvallen dat we er samen niet zijn?.
Nee, je bent dan thee aan het zetten!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou het opvallen dat we er samen niet zijn?.
Het zou wel een mooie actie zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
in mijn eigen huis_!
ik loop wle ff nd slaapkamer
Doe maar naar mijnquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
je mag de mijne wel hebben, ik stuur nooit wat. En ik heb geen ping, of wat dan ook
Als zij een weekend weg is dan zijn 33 veel te weinigquote:
Wat is er gebeurd met de scholieren die stiekem onder de les sms'en?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar niet op school of als ze ergens anders is
Die zijn er nog steedsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de scholieren die stiekem onder de les sms'en?
ja ze is thuis jaquote:
j agriep en eigenwijsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zou wel een mooie actie zijn.
Doe je ding! Heeft ze ook last van de griep? Hier (Twente) schijnt er weer eentje rond te gaan.
Handige combinatie. Zo'n eentje die perse constant het bed uit wil?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
j agriep en eigenwijs![]()
maar ze slaapt nu lief
niksquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de scholieren die stiekem onder de les sms'en?
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want pezu is er ook niet
nd dierentuin gaan enzoquote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Handige combinatie. Zo'n eentje die perse constant het bed uit wil?
En goed zo, even de rust pakken.
Dan word het zodadelijk vogelgriep mang!quote:
Dat ADHD-konijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |