Dat gelukkig wel maar lang niet altijd toegang totquote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
easypeasy
[..]
ze heeft wel inet enzo, genoeg man
Moet je naar dat icoontje voor z'n naam kijken hèquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
wil ik mijn lief die ziek op bed ligt beterschap smsen, ligt der foon naast me_!
geen inet op de rkamer?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel maar lang niet altijd toegang tot
Trevquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die doen het dan ook wel
[..]
Veel te weinig
[..]
Hey Enfe![]()
ja doe dat een sbij mij danquote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je naar dat icoontje voor z'n naam kijken hè
Dan kun je ook namens haar reageren... hoeft ze daar niet voor wakker te worden!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
wil ik mijn lief die ziek op bed ligt beterschap smsen, ligt der foon naast me_!
Bijdehantjequote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je naar dat icoontje voor z'n naam kijken hè
hee je bent er nietquote:
Tijd om een ouderwets bloemetje te sturen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
Werkt bij jou niet nee, maar bij Toek welquote:
spook posten ftwquote:
in mijn eigen huisquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tijd om een ouderwets bloemetje te sturen.
je mag de mijne wel hebben, ik stuur nooit wat. En ik heb geen ping, of wat dan ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er 1000 en zit er overheen
pff plakkertquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar niet op school of als ze ergens anders is
Ze is bij je thuis? Omgquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
in mijn eigen huis_!
ik loop wle ff nd slaapkamer
Nee, want pezu is er ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou het opvallen dat we er samen niet zijn?.
Nee, je bent dan thee aan het zetten!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou het opvallen dat we er samen niet zijn?.
Het zou wel een mooie actie zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
in mijn eigen huis_!
ik loop wle ff nd slaapkamer
Doe maar naar mijnquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
je mag de mijne wel hebben, ik stuur nooit wat. En ik heb geen ping, of wat dan ook
Als zij een weekend weg is dan zijn 33 veel te weinigquote:
Wat is er gebeurd met de scholieren die stiekem onder de les sms'en?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar niet op school of als ze ergens anders is
Die zijn er nog steedsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de scholieren die stiekem onder de les sms'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |