Nee, dan mag je er gerust een kilo van wegvretenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als het uitgelopen drabbeltjes zijn, is het technisch gezien ook niet echt taart meer he?

gewoon zo een korst, klein beetje appel, korst etc etc en dikke kost hehquote:

...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
Maar je wekte wel de indruk dat ze iets van gebak hadden gebracht

lees eens terug man koekebakkertquote:

Klopt, maar ik bedoel op de dik-wordt-manierquote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel hoor, want vet en veel slecht spul is ook niet goed voor je als je er niet van aankomt

boterkoek dus?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef PeZu het volgende:
dikke korst van appeltaart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil een appeltaartkorst taart
Preciesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als het uitgelopen drabbeltjes zijn, is het technisch gezien ook niet echt taart meer he?

quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon zo een korst, klein beetje appel, korst etc etc en dikke kost heh

neeee, boterkoekquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
boterkoek dus?
[..]
Precies
maar nee, mijn buik, beter van niet

lees gewoon terug en valt weinig aan uit te leggenquote:

nee ik heb in de boterkoeken fabriek gewerktquote:

Ik snap het nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees gewoon terug en valt weinig aan uit te leggen

kusje op je buikquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Muck het volgende:
Precies
maar nee, mijn buik, beter van niet

Nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap het nietzal wel aan liggen dat ik ergens maar zo ben binnen komen vallen

nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap het nietzal wel aan liggen dat ik ergens maar zo ben binnen komen vallen

ja dat had ik al wel door jaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik snap er nu dus echt geen zak meer van

johquote:Op donderdag 21 april 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik snap er nu dus echt geen zak meer van

gast lkees, gewoon terug vanaf jouw gebak post, als je het dan nog niet snapt dan dan nou danquote:

Laat maat lekker zitten hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast lkees, gewoon terug vanaf jouw gebak post, als je het dan nog niet snapt dan dan nou dan

Piepjes blazen je boxen niet op hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaah dat piepjes-intro van Closer blaast je boxen bekant op als het geluid wat hard staat
Edit: Ja ik zei bekant![]()

quote:

Zo klinkt hetquote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piepjes blazen je boxen niet op hoor

Moeten deze wel een enorm hoge toon hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piepjes blazen je boxen niet op hoor

Ja hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Moeten deze wel een enorm hoge toon hebben.
Is het wel goed als dubbelglas trilt?

Zo zoquote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Moeten deze wel een enorm hoge toon hebben.
Is het wel goed als dubbelglas trilt?

Dubstep + 1250 watt aan boxen = trillend huisquote:

Omgquote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Dubstep + 1250 watt aan boxen = trillend huis

Waarom zoveel, dat lukt ook wel met mijn setje hier hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Solique het volgende:
[..]

limit to your love dan trillen hie rbij de buren de kopjes de kast uitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Solique het volgende:
[..]

Gaat niet specifiek om aantal watts, maar zuiverheid van geluid.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zoveel, dat lukt ook wel met mijn setje hier hoor

Ik krijg het hier makkelijk voor elkaar om alle ramen en glazen te laten trillenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat niet specifiek om aantal watts, maar zuiverheid van geluid.
Dat het max. 1250 is ok. Maar haal dat nooit, moet ik ook niet proberen dan sneuvelen er vazen, etc.

dan zget watts helemaal niksquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat niet specifiek om aantal watts, maar zuiverheid van geluid.
Dat het max. 1250 is ok. Maar haal dat nooit, moet ik ook niet proberen dan sneuvelen er vazen, etc.

Klopt, kwaliteit van speakers is veel belangrijker.quote:

En November Rain is zeker van Led Zeppelinquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mam dacht dat Stairway To Heaven van GNR was

Die wist ze dan weer welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
En November Rain is zeker van Led Zeppelin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |