gelukkig is ze geen vogelquote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan word het zodadelijk vogelgriep mang!
Jahquote:
Nee, een zeenaald, toch?quote:
Kernafval? Nooit geproefdquote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
toeval: ik kijk een docu over tjernobyl, en ik eet nep bugles van de lidl die smaken naar kernafval
She dodged a bullet with that one!quote:
ja, ze moet zich afzetten tegen oudere mensen, jeweettoch!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah
doe ik zo aardig tegen r, en NOG eenen groten bakkesch
Ksssssst!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zou wel een mooie actie zijn.
Doe je ding! Heeft ze ook last van de griep? Hier (Twente) schijnt er weer eentje rond te gaan.
Wat heb ik nu dan weer gedaan?quote:
Aardig? Je noemde me bijdehandquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah
doe ik zo aardig tegen r, en NOG eenen groten bakkesch
een fluitbekzeenaald jaquote:
viesquote:
nee hoor of zijn jouw dames wel pluimvee en ben je een richtige kippenfotzerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
She dodged a bullet with that one!
En vast ook whatsapp.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft ook een telefoonnummer hoor!
Uno momento por favorquote:
EN whatsappquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh! Studenten houden zich meer bezig met hertjes enzo!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor of zijn jouw dames wel pluimvee en ben je een richtige kippenfotzer
pm/dm, mail, fobo allesquote:
Nee dat heeft pezu aan zijn ava te zien!quote:
Orlyquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
een schone deernequote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Studenten houden zich meer bezig met hertjes enzo!
Met je griepquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat heb ik nu dan weer gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |