Nee dat heeft pezu aan zijn ava te zien!quote:
Orlyquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft ook een telefoonnummer hoor!
quote:
een schone deernequote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Studenten houden zich meer bezig met hertjes enzo!
Met je griepquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat heb ik nu dan weer gedaan?
Dat is nog aardigquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aardig? Je noemde me bijdehand
Dus geen kikkers meer ontleden maar herten? Daar zal Marianne Thieme blij mee zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Studenten houden zich meer bezig met hertjes enzo!
Een bevallige deerne is het in soos-praat.quote:
Nee joh! Kikkers is voor de middelbare school. Studenten houden zich bezig met het grote werk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus geen kikkers meer ontleden maar herten? Daar zal Marianne Thieme blij mee zijn
blauwe duikers zijn zomg teh cuteness mini hertjes uit bos en zo miniquote:
ja ratten en koeienhartenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Kikkers is voor de middelbare school. Studenten houden zich bezig met het grote werk.
Scheelt je de voorpret.quote:
Die is straks ook bevalligquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef pgrferrari het volgende:
Daarstraks weer wat schone deernes in de winkel gezien
En ook een mooie zwangere vrouw![]()
Moet jij ook altijd huilen als bambi's moeder word doodgeschoten?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
blauwe duikers zijn zomg teh cuteness mini hertjes uit bos en zo mini![]()
![]()
![]()
Ik wist dat het niet om het geld gingquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef pgrferrari het volgende:
Daarstraks weer wat schone deernes in de winkel gezien
En ook een mooie zwangere vrouw![]()
wel de lasten,niet de lustenquote:
Dat is pas emancipatie!quote:
Soms denk ik wel eens dat biologie-docenten allemaal gruwelijk gepest zijn op de middelbare school en nu alle kinderen een trauma willen geven door ranzige smurrie te ontleden!quote:
nee dan krijg ik zin in hertenrug filetquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet jij ook altijd huilen als bambi's moeder word doodgeschoten?
Duhquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist dat het niet om het geld ging
Ik vind het juist leuk om dat te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat biologie-docenten allemaal gruwelijk gepest zijn op de middelbare school en nu alle kinderen een trauma willen geven door ranzige smurrie te ontleden!
ja wnat als je biologie studeert zag je dat niet aankomenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat biologie-docenten allemaal gruwelijk gepest zijn op de middelbare school en nu alle kinderen een trauma willen geven door ranzige smurrie te ontleden!
Ik wist dat ik het verkeerde beroep had gekozen!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uhu, totdat zij het in de gaten krijgenquote:
Ja Jezus, maar als dat zo doorgaat zijn ze allemaal uitgestorven en is er nergens meer hertenrug te verkrijgen. Elke keer als iemand naar bambi kijkt is er weer een hertje minder.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dan krijg ik zin in hertenrug filet
Ik schrok me de tyfus in de kiosk in Ede-Wageningen vanmiddag trouwens. Ik kom daar al 200 keer minstens dus ik weet wel wie er rond loopt, en daar loopt o.a. een best aantrekkelijke blonde meid rond.quote:
Dat gebeurt somsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schrok me de tyfus in de kiosk in Ede-Wageningen vanmiddag trouwens. Ik kom daar al 200 keer minstens dus ik weet wel wie er rond loopt, en daar loopt o.a. een best aantrekkelijke blonde meid rond.
Zag ik r vandaag weer, blijkt ze echt HOOGzwanger te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |