Ik werd gewoon gedwongen op de middelbare school om het te doen. Doen of één.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wnat als je biologie studeert zag je dat niet aankomen_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ja, dat gebeurt wel eens. Van die vrouwen die dan ook echt gaan neuken!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schrok me de tyfus in de kiosk in Ede-Wageningen vanmiddag trouwens. Ik kom daar al 200 keer minstens dus ik weet wel wie er rond loopt, en daar loopt o.a. een best aantrekkelijke blonde meid rond.
Zag ik r vandaag weer, blijkt ze echt HOOGzwanger te zijn
Hoaxquote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt wel eens. Van die vrouwen die dan ook echt gaan neuken!
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik werd gewoon gedwongen op de middelbare school om het te doen. Doen of één.What's next? een vieze ulk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durf te wedden dat als je ooit vader wordt mijn sig daadwerkelijk zou uitvoeren.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wist dat ik het verkeerde beroep had gekozen!
jamaar jamaarquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik werd gewoon gedwongen op de middelbare school om het te doen. Doen of één.op d emiddelbare school ontleed je hoogstens een koeienoog man, aanstellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Zo'n eentje die ligt te rotten langs de kant van de weg ja.quote:
Sommige hebben het wel doorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhu, totdat zij het in de gaten krijgen
en je moeder danquote:
Niet eens. Wij deden de kikker.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
op d emiddelbare school ontleed je hoogstens een koeienoog man, aansteller
Die jaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n eentje die ligt te rotten langs de kant van de weg ja.
dan nogquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet eens. Wij deden de kikker.
RockNijntje krijgt punten voor jumpen hequote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet eens. Wij deden de kikker.
Nja, ook dat gebeurt, dat het ineens pas op zwenkt uit wordtquote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jamaar jamaar
afgelopen weken NIKS gezien. Niet echt op gelet ook natuurlijk, maar nu echt dat je zegt blessuretijd van de verlenging![]()
Met uitpuilende navel en zo. Het zag er gewoon vies uit
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als je ooit vader wordt mijn sig daadwerkelijk zou uitvoeren.
Nou, jij zal het wel wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, ook dat gebeurt, dat het ineens pas op zwenkt uit wordt
Was het ook niet jouw vader die ooit een dode konijn bij iemand in de voortent heeft gelegd?quote:
kan best, ik zag er vandaag ook meerderequote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vond dat die vrouw echt mooi zwanger was, best sexy
quote:
Nee, ik ben nooit zo enorm zwanger geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, jij zal het wel weten
Ik vind het maar eng
Niet inquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Was het ook niet jouw vader die ooit een dode konijn bij iemand in de voortent heeft gelegd?
Oh! Ik dacht dat weer een ander verhaal was. Maar ik weet genoeg dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet iner onder en het was geen konijn, het was een vieze ulk
Dat moet ook wel, je was er bijquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat weer een ander verhaal was. Maar ik weet genoeg dan.
Dat is alweer een tijd geleden man. Ik ga echt niet alles onthouden.quote:
POLELITIE TATUUTATUU was op tijd ja?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben nooit zo enorm zwanger geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |