een niet schone ulkquote:
Zelfs lekker tien dagen te vroegquote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
POLELITIE TATUUTATUU was op tijd ja?
Een ulk is een soort van fret.quote:
oh nou, daar moet je bij de NS eens om komenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zelfs lekker tien dagen te vroeg
ja een verzonnen naam dan welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een ulk is een soort van fret.
Plat achterhoeks mijn waerde!quote:
ja verzonnen onzin dusquote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Plat achterhoeks mijn waerde!
Aaaaah, check!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je wat een bunzing is? een vieze ulk is dus een dooie
We doen dat express om al die mensen die uit de randstad komen te trollen. Ga toch terug naar je eigen streek.quote:
dikke vette onzin, je woont in nl een woord verzinnen omdat je dan anders kan praten in een rot dialect is pure poepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Dit was ik bijna op mijn zwangerst
das een heel beschaafde toeter jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Gewoon om jullie te laten gissenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
dikke vette onzin, je woont in nl een woord verzinnen omdat je dan anders kan praten in een rot dialect is pure poep
nee hoor, ik gis nergens naar als jij geen normaal nederlands praat doe ik geen moeite verderquote:
jaquote:
Op een hele toffe datumquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
een ruim weekje later was 'ie er ook
dan ben je van nature beter gebouwd daravoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
een ruim weekje later was 'ie er ook
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Dit was ik bijna op mijn zwangerst
Dat valt inderdaad best mee volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
ja, dat zal welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben je van nature beter gebouwd daravoor
quote:
toch heb ik er nog steeds geen 6 per jaar uitgepoeptquote:
meer tochquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toch heb ik er nog steeds geen 6 per jaar uitgepoept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |