________________________________________________quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Bart het volgende:
Hier dan een linkje om een datum te prikken voor een Alkmaar-meet:
http://www.doodle.com/d2euqgky76twss87
Aanvinken wanneer je kan.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef Bart het volgende:
Echt, ik had vroeger toen ik nog jong was moeten weten dat alle vrouwen zo wanhopig zijn, dan had ik veel meer seks gehad.
Is nu een reeks. Oude topics worden later toegevoegd.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
Bart, je moet je topiclijstje eens updaten. Of hier een reeks van laten maken, ofzo.
Mooi!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Is nu een reeks. Oude topics worden later toegevoegd.
Blijkbaar zaten ze in het topic.quote:
Werkt goed tegen hoofdpijn hoor.quote:
En uiteindelijk zitten we daar allemaal als mensenschuwe fokkertjes op ons mobieltje met elkaar te communiceren via fok!; met een glas koude melk erbij.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef Eenskijken het volgende:
ik dacht het wordt een rustige terras meet werdlees ik opeens verhalen over 40% drank zuipen, hoeren en drugs
met een glas fristi, m'n bestequote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En uiteindelijk zitten we daar allemaal als mensenschuwe fokkertjes op ons mobieltje met elkaar te communiceren via fok!; met een glas koude melk erbij.
Ik mag geen melk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En uiteindelijk zitten we daar allemaal als mensenschuwe fokkertjes op ons mobieltje met elkaar te communiceren via fok!; met een glas koude melk erbij.
Ik heb room voor je.quote:
Handcreme dan?quote:
Zoek maar een foto... Kom je ook naar de meet?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Mishu het volgende:
Moet Bertje Doperwtje niet in de OP? Alkmaar en seks trouwens. Pfff...
Zal deze stad waar ik mijn hele leven gewoond heb trouwens missen als ik straks in Amsterdam woon. Alle typische wijken met alle typische huizen en bewoners. Ik ken deze stad op mijn gat.
Als ik die plattegrond zie moet ik al liefdevol grinniken van alle wijken die een bepaald gevoel hebben.
Geen droge handen.quote:
Kan ook op je gezicht.quote:
Nah, teveel rotzooi vindt m'n huid niet fijn.quote:
Hoezo niet?quote:
We kennen je heus wel hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb al ongeveer 20 topics hier niet gepost. Lijkt me dan lastig om zo naar die meet te gaan_
Komt niet zo veel uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, teveel rotzooi vindt m'n huid niet fijn.
schijt aan hebben. bart post hier zoveel dat ie al een aantal topics zelf had kunnen volpostenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb al ongeveer 20 topics hier niet gepost. Lijkt me dan lastig om zo naar die meet te gaan_
Makkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
schijt aan hebben. bart post hier zoveel dat ie al een aantal topics zelf had kunnen volposten
Gewoon langskomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef FreezePop het volgende:
Hahaha!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
schijt aan hebben. bart post hier zoveel dat ie al een aantal topics zelf had kunnen volposten
Er is nog geen waar, zelfs nog geen wanneer.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef FreezePop het volgende:
Hoe wat en waar? Dat heb ik gemist. Straks zie ik een bekende op die meet
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Bart het volgende:
Gelijk maar even vereeuwigd:
[ afbeelding ]
Jij bent toch die vent die continu aan dubbellikkers likt?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef FreezePop het volgende:
Hoe wat en waar? Dat heb ik gemist. Straks zie ik een bekende op die meet
Hoera!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Bart het volgende:
Gelijk maar even vereeuwigd:
[ afbeelding ]
Er is wel een waar.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is nog geen waar, zelfs nog geen wanneer.
Alkmaar.quote:
Ik ben meer van de goedkope AH euroshopper ijsjes.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij bent toch die vent die continu aan dubbellikkers likt?
Invullen! http://www.doodle.com/d2euqgky76twss87quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Dunkie het volgende:
Dus maar moeten we niet wat plannen dan?
quote:
Waagpleinquote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Eenskijken het volgende:
zal wel waagplein worden.. andere locatie is mss ook leuk voor de verandering.
Je hebt PM gehad met linkje, staat ook in de OP, wat wil je nog meerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Dunkie het volgende:
Dus maar moeten we niet wat plannen dan?
Moet je van tevoren gewoon ff een halve liter wodka achterover tikken, heb je daar geen last van.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Beetje ongemakkelijk gaan lopen doen met mensen die je niet kent...Mij te veel moeite.
Probleem opgelost, gewoon komen dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je van tevoren gewoon ff een halve liter wodka achterover tikken, heb je daar geen last van.
'Wat heb jij vandaag op fok gedaan'quote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Beetje ongemakkelijk gaan lopen doen met mensen die je niet kent...Mij te veel moeite.
Maar.. maar wij zijn heel leuk!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waar doe jij je boodschappen? Vast wel een fokker die daar ook komtquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
'Wat heb jij vandaag op fok gedaan'Nah je hebt wel een punt.. ik ken niemand
Nee geen waagplein. We gaan naar de Victorie, heb ik nog wel wat muntjes voor liggenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Eenskijken het volgende:
zal wel waagplein worden.. andere locatie is mss ook leuk voor de verandering. Oudorp?
En dat.quote:
Heulemaal nietsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt PM gehad met linkje, staat ook in de OP, wat wil je nog meer.
Jij wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee geen waagplein. We gaan naar de Victorie, heb ik nog wel wat muntjes voor liggen.
Ik weet anders nog wel wat te willen hoor.quote:
De meeste hebben elkaar nog maar 1x gezien hequote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
'Wat heb jij vandaag op fok gedaan'Nah je hebt wel een punt.. ik ken niemand
Niet alleen ik.quote:
Geile slet die je bent.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet anders nog wel wat te willen hoor.
Shush. Ik ben heul geen slet.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef lynda het volgende:
[..]
De meeste hebben elkaar nog maar 1x gezien he![]()
Of 2 minuten bij de tomaten
Lijstje ingevuld trouwens
Oh sorryquote:
Moet er wel even heeeeel goed over nadenkenquote:
Ik ook wel maar vandaag eventjes nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet anders nog wel wat te willen hoor.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Dunkie het volgende:
[..]
Ik ook wel maar vandaag eventjes niet
Herkenbaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Dunkie het volgende:
[..]
Ik ook wel maar vandaag eventjes niet
Kleuter hier.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef Bart het volgende:
Leeftijd is volgens mij vrij divers hoor. Begin 20, eind 20, zelfs een oma die al in de 30 is hebben we hier rondlopen. Maar ook kleuters onder de 20.
Ja hoe oud?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Moet er wel even heeeeel goed over nadenkenSowieso zal de gemiddelde leeftijd wel hoger zijn dan dat van mij.
Hoe oud ben je dan precies? 12? 8? 19,9999?quote:
quote:
17. Bijna 18.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan precies? 12? 8? 19,9999?
Nou doe je alsof wij allemaal oud zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Moet er wel even heeeeel goed over nadenkenSowieso zal de gemiddelde leeftijd wel hoger zijn dan dat van mij.
Idem. 19 hier. Heb die dinges ff ingevuld trouwens, heb overal behalve morgen ingevuld, maar ff kijken hoe het uitpakt.quote:
Prima leeftijd toch? Zolang je maar niet mee probeert te zuipen met de rest.quote:
En bedanktquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima leeftijd toch? Zolang je maar niet mee probeert te zuipen met de rest.
quote:
Tenzij het m'n zusje is, dan kan 'ie prima meezuipen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat, het is toch zo?quote:
Maar ik herhaal nog even de waarschuwing uit het vorige topic:quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doet me weer denken aan een meet die een paar jaar terug had met de redactie van FOK!games, daar was een redactielid van 17 bij en die probeerde ons (de oudere lullen) bij te houden met bier en tequila. Zijn ouders moesten hem ophalen nadat ie het terras had ondergekotst. Misan kan daar nog wel over meepraten
.
Ik lees een hoop over zuipen.. Dat gaat een hoop kosten als we op het terras belandenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij zou toch betalen deze keer?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik lees een hoop over zuipen.. Dat gaat een hoop kosten als we op het terras belanden
Heb jij nog een zusje?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenzij het m'n zusje is, dan kan 'ie prima meezuipen.
Ja 19 is inderdaad wel een mooie zuipleeftijd. Maar je mist dan weer de wijsheid.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Eenskijken het volgende:
Iedereen weet dat 19 de beste leeftijd isIk zuip die 20+'ers er makkelijk uit, de ouwe lullen
Nou, we gaan het belevenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gelukkig grote gezonde Hollander dus kan wel wat hebben.
Ik denk eerder dat ik bij moet leggenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Komt toch uit het toekomstige potje meerwaarde verkoop Bart's huis?
wat noem je groot?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gelukkig grote gezonde Hollander dus kan wel wat hebben.
Kraanwater is gratis hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker hoor, of ik mee ga. Sowieso financieel.
Sparenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
We nemen wel een doos lego voor jullie mee.quote:
oepsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik bij moet leggen.
1.93. Niet supergroot maar wel ok verder. Merk toch wel dat ik soms meer kan hebben dan anderen.quote:
Tja, is niet anders in deze tijden... Hoop dat het beperkt blijft tot een rug of driequote:
Niet supergroot noemt ie dat. Ik ben 30 cm kleinerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
1.93. Niet supergroot maar wel ok verder. Merk toch wel dat ik soms meer kan hebben dan anderen.
bart trakteert?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee 's avonds, uurtje of 9 ofzo...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Eenskijken het volgende:
Over welke tijd hebben we het? Op vrijdag werk ik meestal tot ~18.00 uur. Was de bedoeling om 's middags al te beginnen met de meet? Anders kom ik wat later aanschuiven
Dan gewoon doordrinkenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
1.93. Niet supergroot maar wel ok verder. Merk toch wel dat ik soms meer kan hebben dan anderen.
Ik ben 30cm.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet supergroot noemt ie dat. Ik ben 30 cm kleiner
Kan ook.quote:
En dat is natuurlijk gemeten vanaf de grond.quote:
Terwijl ik op de Eiffeltoren sta.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Bart het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk gemeten vanaf de grond.
Welnee. Je verwart mijn ego met mijn humor. Mijn ego is nķg groter.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En je ego is 300 cm. Minimaal.
Wij gingen donderdag toch al indrinken?quote:
Echt?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee. Je verwart mijn ego met mijn humor. Mijn ego is nķg groter.
Echt.quote:
Tot je hem ziet.quote:
Moet ik er bang voor worden? Bart, jij hebt al zo'n schattig hoofd dat ik niet bang voor je kan wordenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet ik er bang voor worden? Bart, jij hebt al zo'n schattig hoofd dat ik niet bang voor je kan worden
quote:
Ik zeg doen, hoe laat? Al is het zaterdag ook wel erg mooi weerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Wij gingen donderdag toch al indrinken?
Ja moet van mamaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Je moet weer optijd in bed liggen?
Schattig hoofd? Oh ja, jij was dronkenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet ik er bang voor worden? Bart, jij hebt al zo'n schattig hoofd dat ik niet bang voor je kan worden
Wanneer was ik dronken?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Schattig hoofd? Oh ja, jij was dronken.
Nee de donderdag voor de meet. Vanavond heb ik geen tijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zeg doen, hoe laat? Al is het zaterdag ook wel erg mooi weer
Iedere keer dat je dacht dat ik een schattig hoofd had.quote:
Ja duh, ik werk in een lab. Ik snuif pure alcohol.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Iedere keer dat je dacht dat ik een schattig hoofd had.
Bier staat koudquote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee de donderdag voor de meet. Vanavond heb ik geen tijd.
Pas op of ik ga je spanken.quote:
Voorbij tong?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Bart het volgende:
Ik sta al op #498. Over een week sta ik op 1!
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja duh, ik werk in een lab. Ik snuif pure alcohol.
Tuurlijk, geen probleem.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef FreezePop het volgende:
Weet iemand hoe je een artiest uit je lijst kan verwijderen bij LastFM en als je hem later weer luistert hij niet weer tevoorschijn popt?
Neem ff wat mee voor de meetquote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gebruik ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef FreezePop het volgende:
Weet iemand hoe je een artiest uit je lijst kan verwijderen bij LastFM en als je hem later weer luistert hij niet weer tevoorschijn popt?
Wat een flutdreigement.quote:
Jij weet niet waar ik mee spank.quote:
Ik 70% ook goed?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
100% belastingvrije alcohol.
Is dat mogelijk dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef FreezePop het volgende:
Open er een topic over...quote:
Ja dat vraag ik mij dus afquote:
Dan nog.quote:
Volgens mij niet, ik kan het niet vinden iig.quote:
quote:
Morgenavond gaat sowieso niet lukken en andere dagen moet ik ff kijken. Moet ook weer terug naar Amersfoortquote:
Zo makkelijk ga ik niet stuk hoor.quote:
Gast. Wat moet je nou weer in Amersfoortquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Misan het volgende:
[..]
Morgenavond gaat sowieso niet lukken en andere dagen moet ik ff kijken. Moet ook weer terug naar Amersfoort
Da's waar, je hebt aardig wat demping.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo makkelijk ga ik niet stuk hoor.
Blauw is een ander verhaal, maar da's niet erg.
Je mag me wel wat muziek aanraden?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij dus afGebruik het nog niet heel lang.
Your musical compatibility with Ayca1993 is Low
Music you have in common includes The Police, Foo Fighters, Run-D.M.C., Jack Johnson and Electric Light Orchestra.
Jammer
Idd een ander verhaalquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo makkelijk ga ik niet stuk hoor.
Blauw is een ander verhaal, maar da's niet erg.
Pics?quote:
Ik heb meer dan genoeg. Moet je maar rondkijken.quote:
Die was vorige maand wel weer weggetrokken hoor.quote:
Ik nog niet. Dus pics!quote:
Maar waarom laat je dan je tiet spanken?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was vorige maand wel weer weggetrokken hoor.![]()
Na drie weken beurs te zijn geweest.
Spanken? Fijngeknepen!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar waarom laat je dan je tiet spanken?
Dat was een gevalletje van per ongeluk iets te hard vastgrijpen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar waarom laat je dan je tiet spanken?
Wonen ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast. Wat moet je nou weer in Amersfoort.
Door wie?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was een gevalletje van per ongeluk iets te hard vastgrijpen.
Pauperquote:
Ik kan de naam wel zeggen, maar je weet waarschijnlijk toch niet welk gezicht erbij hoort.quote:
Victorie?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan de naam wel zeggen, maar je weet waarschijnlijk toch niet welk gezicht erbij hoort.
Nou, vertel dan maar.quote:
Je kan het.quote:
Maar nu nog willen.quote:
Je wil het.quote:
Je durft het niet? Je schaamt je ervoorquote:
Neuh, dat deed ik de vorige keer ook niet. Maar ik acht de kans miniem dat je ondertussen weet wie het is.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Je durft het niet? Je schaamt je ervoor.
Turkenbuurt, jarenlang naar school gegaan in Zaandam en geloof me als ik zeg dat je liever in Almere woontquote:
Zodra we ons appartementje verkocht hebben. Maar ik ga niet in een Turkenbuurt wonen, maar in een mooie nieuwbouwwijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef Misan het volgende:
[..]
Turkenbuurt, jarenlang naar school gegaan in Zaandam en geloof me als ik zeg dat je liever in Almere woont
Wanneer is het plan?
Doe maar gewoon in Alkmaar wonenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef Misan het volgende:
[..]
Turkenbuurt, jarenlang naar school gegaan in Zaandam en geloof me als ik zeg dat je liever in Almere woont
Wanneer is het plan?
Te ver van het werk...quote:
Is het nog steeds dezelfde dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, dat deed ik de vorige keer ook niet. Maar ik acht de kans miniem dat je ondertussen weet wie het is.
Aan welke kant van Zaandam is dat? Ik heb in de wijk poelenburg op school gezetenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Zodra we ons appartementje verkocht hebben. Maar ik ga niet in een Turkenbuurt wonen, maar in een mooie nieuwbouwwijk.
Niet nog steeds, weer.quote:
Tja, liever quality time dan reistijd he...quote:
Heb je gelijk inquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, liever quality time dan reistijd he...
En nog steeds weet ie niet hoe hard ie in je tiet kan knijpen?quote:
http://maps.google.nl/map(...),+Noord-Holland&z=16quote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Aan welke kant van Zaandam is dat? Ik heb in de wijk poelenburg op school gezeten
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Bart het volgende:
[..]
En nog steeds weet ie niet hoe hard ie in je tiet kan knijpen?
Waar werk jij nou dan? Ook in Amersfoort?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Misan het volgende:
[..]
Die A9 weerhoudt mij ook om terug te gaan, dat is het enige dat me weerhoudt om terug te gaan
Is ie 16 ofzoquote:
Waar zie je me voor aan.quote:
Voor iemand die d'r tiet laat fijnknijpen door een amateurquote:
Het deed niet eens pijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor iemand die d'r tiet laat fijnknijpen door een amateur.
Hoe dorknen was jequote:
Nicequote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Bart het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...),+Noord-Holland&z=16
Toen eigenlijk zo goed als nuchter.quote:
Nee, heb al een paar jaar een klus in Amsterdam Zuidoostquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar werk jij nou dan? Ook in Amersfoort?
Waar zit jij nu? Niet meer bij Liander toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar werk jij nou dan? Ook in Amersfoort?
Niet te doen? Ik ken mensen die elke dag van alkmaar naar utrecht en den haag gaan.. Amsterdam ligt op een steenworp afstand..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, heb al een paar jaar een klus in Amsterdam Zuidoostmaar dat is vanuit Alkmaar echt niet te doen
Nog wel. 27 juni begin ik bij Joulz in Haarlem.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Misan het volgende:
[..]
Waar zit jij nu? Niet meer bij Liander toch?
Daar is het inderdaad echt kutvolkquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Niceik heb op school gezeten aan de tjalkstraat
Nee vanuit Amersfoort wel over die A1...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, heb al een paar jaar een klus in Amsterdam Zuidoostmaar dat is vanuit Alkmaar echt niet te doen
En hij?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen eigenlijk zo goed als nuchter.
Als straks die spitsstrook af is op de A9 dan rijdt het best goed door naar Zuid-Oost denk ik...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Niet te doen? Ik ken mensen die elke dag van alkmaar naar utrecht en den haag gaan.. Amsterdam ligt op een steenworp afstand..
Half uurtje heen, half uur/drie kwartier terug. Prima te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee vanuit Amersfoort wel over die A1...
Mijn meisje heeft trouwens driekwart jaar dagelijks Alkmaar-Amersfoort moeten doenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Misan het volgende:
[..]
Half uurtje heen, half uur/drie kwartier terug. Prima te doen
Tot Amsterdam ben je in de spits toch al een uur kwijt?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Niet te doen? Ik ken mensen die elke dag van alkmaar naar utrecht en den haag gaan.. Amsterdam ligt op een steenworp afstand..
Amersfoortquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn meisje heeft trouwens driekwart jaar dagelijks Alkmaar-Amersfoort moeten doen.
Viel ook alles mee eigenlijk.quote:
Ja was anderhalf uur in totaal ofzo naar Amersfoort.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Tot Amsterdam ben je in de spits toch al een uur kwijt?
Sjezesquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn meisje heeft trouwens driekwart jaar dagelijks Alkmaar-Amersfoort moeten doen.
mja dat wel. je doet er wel 2,5 uur over...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Tot Amsterdam ben je in de spits toch al een uur kwijt?
Ik woon er ook voornamelijk vanwege de ligging in het landquote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Amersfoort. Wat ben ik blij dat ik daar weg ben zeg.
Dan wel, maar wat een suffe stad zeg. Waar woon je in Amersfoort?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik woon er ook voornamelijk vanwege de ligging in het landerg handig als je in de detachering zit
Dat is me net ff teveel van het goedequote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja dat wel. je doet er wel 2,5 uur over...
Ga dan ook eens ergens vast in dienstquote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik woon er ook voornamelijk vanwege de ligging in het landerg handig als je in de detachering zit
Nieuwland, krijg niet veel mee verder van Amersfoortquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan wel, maar wat een suffe stad zeg. Waar woon je in Amersfoort?
Dat valt nog wel mee jaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Misan het volgende:
[..]
Nieuwland, krijg niet veel mee verder van Amersfoort
Nicequote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog wel. 27 juni begin ik bij Joulz in Haarlem.
Even snel volspammen dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Bart het volgende:
Als dit topic vol is ga ik naar bed hoor.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee ja. Ik heb 12 jaar in het Soesterkwartier gewoond, dat wil je ook niet
Dat zeker ja, haha. Het tokkie-niveau is in het soesterkwartier ook wel érg hoog.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Misan het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaspoorbuurt in Alkmaar is prettiger wonen
Wij gingen toch de hele nacht in bed met elkaar PM'en?quote:
Ja, meet is daar mooie gelegenheid voorquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Misan het volgende:
[..]
Niceje nieuwe nummer heb ik opgeslagen btw. Binnenkort sowieso maar eens op zaterdag of zondag bieren
Ksst.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Wij gingen toch de hele nacht in bed met elkaar PM'en?
Oh sorry, mocht niemand dat wetenquote:
Ik weet van niks?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
spoorbuurt?daar wordt toch altijd gevochten en mensen neergestoken enzo?
Niets veranderdquote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Wij gingen toch de hele nacht in bed met elkaar PM'en?
Natuurlijk niet.quote:
Iddquote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, meet is daar mooie gelegenheid voor.
Jammiequote:
Blijf je toch slapen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Iddalleen moet ik met de trein uiterlijk om 2300 uur terug wil ik nog thuis kunnen komen met het OV
Volgens mij ook jaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
Bart, kom op zeg. Je appartement is groot zat
Klopt, maar ik woon hier niet alleenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
Bart, kom op zeg. Je appartement is groot zat
Ik vind het niet erg als jij ook blijft pitten hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik woon hier niet alleen.
Nou niet zo miepen en ga dat dan eens aan je vrouw vragenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik woon hier niet alleen.
Precies.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Jammie
Maar laten we de echt opwindende dingen nou maar prive houden.
Die is niet thuis.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou niet zo miepen en ga dat dan eens aan je vrouw vragen.
Dat vond je toch zo opwindendquote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Precies.
En je bent ook nog eens getrouwd.
Gelukkigquote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als jij ook blijft pitten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |