Ik heb meer dan genoeg. Moet je maar rondkijken.quote:
Die was vorige maand wel weer weggetrokken hoor.quote:
Ik nog niet. Dus pics!quote:
Maar waarom laat je dan je tiet spanken?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was vorige maand wel weer weggetrokken hoor.![]()
Na drie weken beurs te zijn geweest.
Spanken? Fijngeknepen!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar waarom laat je dan je tiet spanken?
Dat was een gevalletje van per ongeluk iets te hard vastgrijpen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar waarom laat je dan je tiet spanken?
Wonen ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast. Wat moet je nou weer in Amersfoort.
Door wie?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was een gevalletje van per ongeluk iets te hard vastgrijpen.
Pauperquote:
Ik kan de naam wel zeggen, maar je weet waarschijnlijk toch niet welk gezicht erbij hoort.quote:
Victorie?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan de naam wel zeggen, maar je weet waarschijnlijk toch niet welk gezicht erbij hoort.
Nou, vertel dan maar.quote:
Je kan het.quote:
Maar nu nog willen.quote:
Je wil het.quote:
Je durft het niet? Je schaamt je ervoorquote:
Neuh, dat deed ik de vorige keer ook niet. Maar ik acht de kans miniem dat je ondertussen weet wie het is.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Je durft het niet? Je schaamt je ervoor.
Turkenbuurt, jarenlang naar school gegaan in Zaandam en geloof me als ik zeg dat je liever in Almere woontquote:
Zodra we ons appartementje verkocht hebben. Maar ik ga niet in een Turkenbuurt wonen, maar in een mooie nieuwbouwwijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef Misan het volgende:
[..]
Turkenbuurt, jarenlang naar school gegaan in Zaandam en geloof me als ik zeg dat je liever in Almere woont
Wanneer is het plan?
Doe maar gewoon in Alkmaar wonenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef Misan het volgende:
[..]
Turkenbuurt, jarenlang naar school gegaan in Zaandam en geloof me als ik zeg dat je liever in Almere woont
Wanneer is het plan?
Te ver van het werk...quote:
Is het nog steeds dezelfde dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, dat deed ik de vorige keer ook niet. Maar ik acht de kans miniem dat je ondertussen weet wie het is.
Aan welke kant van Zaandam is dat? Ik heb in de wijk poelenburg op school gezetenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Zodra we ons appartementje verkocht hebben. Maar ik ga niet in een Turkenbuurt wonen, maar in een mooie nieuwbouwwijk.
Niet nog steeds, weer.quote:
Tja, liever quality time dan reistijd he...quote:
Heb je gelijk inquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, liever quality time dan reistijd he...
En nog steeds weet ie niet hoe hard ie in je tiet kan knijpen?quote:
http://maps.google.nl/map(...),+Noord-Holland&z=16quote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Aan welke kant van Zaandam is dat? Ik heb in de wijk poelenburg op school gezeten
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Bart het volgende:
[..]
En nog steeds weet ie niet hoe hard ie in je tiet kan knijpen?
Waar werk jij nou dan? Ook in Amersfoort?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Misan het volgende:
[..]
Die A9 weerhoudt mij ook om terug te gaan, dat is het enige dat me weerhoudt om terug te gaan
Is ie 16 ofzoquote:
Waar zie je me voor aan.quote:
Voor iemand die d'r tiet laat fijnknijpen door een amateurquote:
Het deed niet eens pijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor iemand die d'r tiet laat fijnknijpen door een amateur.
Hoe dorknen was jequote:
Nicequote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Bart het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...),+Noord-Holland&z=16
Toen eigenlijk zo goed als nuchter.quote:
Nee, heb al een paar jaar een klus in Amsterdam Zuidoostquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar werk jij nou dan? Ook in Amersfoort?
Waar zit jij nu? Niet meer bij Liander toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar werk jij nou dan? Ook in Amersfoort?
Niet te doen? Ik ken mensen die elke dag van alkmaar naar utrecht en den haag gaan.. Amsterdam ligt op een steenworp afstand..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, heb al een paar jaar een klus in Amsterdam Zuidoostmaar dat is vanuit Alkmaar echt niet te doen
Nog wel. 27 juni begin ik bij Joulz in Haarlem.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Misan het volgende:
[..]
Waar zit jij nu? Niet meer bij Liander toch?
Daar is het inderdaad echt kutvolkquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Niceik heb op school gezeten aan de tjalkstraat
Nee vanuit Amersfoort wel over die A1...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, heb al een paar jaar een klus in Amsterdam Zuidoostmaar dat is vanuit Alkmaar echt niet te doen
En hij?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen eigenlijk zo goed als nuchter.
Als straks die spitsstrook af is op de A9 dan rijdt het best goed door naar Zuid-Oost denk ik...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Niet te doen? Ik ken mensen die elke dag van alkmaar naar utrecht en den haag gaan.. Amsterdam ligt op een steenworp afstand..
Half uurtje heen, half uur/drie kwartier terug. Prima te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee vanuit Amersfoort wel over die A1...
Mijn meisje heeft trouwens driekwart jaar dagelijks Alkmaar-Amersfoort moeten doenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Misan het volgende:
[..]
Half uurtje heen, half uur/drie kwartier terug. Prima te doen
Tot Amsterdam ben je in de spits toch al een uur kwijt?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Niet te doen? Ik ken mensen die elke dag van alkmaar naar utrecht en den haag gaan.. Amsterdam ligt op een steenworp afstand..
Amersfoortquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn meisje heeft trouwens driekwart jaar dagelijks Alkmaar-Amersfoort moeten doen.
Viel ook alles mee eigenlijk.quote:
Ja was anderhalf uur in totaal ofzo naar Amersfoort.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Tot Amsterdam ben je in de spits toch al een uur kwijt?
Sjezesquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn meisje heeft trouwens driekwart jaar dagelijks Alkmaar-Amersfoort moeten doen.
mja dat wel. je doet er wel 2,5 uur over...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Tot Amsterdam ben je in de spits toch al een uur kwijt?
Ik woon er ook voornamelijk vanwege de ligging in het landquote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Amersfoort. Wat ben ik blij dat ik daar weg ben zeg.
Dan wel, maar wat een suffe stad zeg. Waar woon je in Amersfoort?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik woon er ook voornamelijk vanwege de ligging in het landerg handig als je in de detachering zit
Dat is me net ff teveel van het goedequote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja dat wel. je doet er wel 2,5 uur over...
Ga dan ook eens ergens vast in dienstquote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik woon er ook voornamelijk vanwege de ligging in het landerg handig als je in de detachering zit
Nieuwland, krijg niet veel mee verder van Amersfoortquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan wel, maar wat een suffe stad zeg. Waar woon je in Amersfoort?
Dat valt nog wel mee jaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Misan het volgende:
[..]
Nieuwland, krijg niet veel mee verder van Amersfoort
Nicequote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog wel. 27 juni begin ik bij Joulz in Haarlem.
Even snel volspammen dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Bart het volgende:
Als dit topic vol is ga ik naar bed hoor.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee ja. Ik heb 12 jaar in het Soesterkwartier gewoond, dat wil je ook niet
Dat zeker ja, haha. Het tokkie-niveau is in het soesterkwartier ook wel érg hoog.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Misan het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaspoorbuurt in Alkmaar is prettiger wonen
Wij gingen toch de hele nacht in bed met elkaar PM'en?quote:
Ja, meet is daar mooie gelegenheid voorquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Misan het volgende:
[..]
Niceje nieuwe nummer heb ik opgeslagen btw. Binnenkort sowieso maar eens op zaterdag of zondag bieren
Ksst.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Wij gingen toch de hele nacht in bed met elkaar PM'en?
Oh sorry, mocht niemand dat wetenquote:
Ik weet van niks?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
spoorbuurt?daar wordt toch altijd gevochten en mensen neergestoken enzo?
Niets veranderdquote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Wij gingen toch de hele nacht in bed met elkaar PM'en?
Natuurlijk niet.quote:
Iddquote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, meet is daar mooie gelegenheid voor.
Jammiequote:
Blijf je toch slapen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Iddalleen moet ik met de trein uiterlijk om 2300 uur terug wil ik nog thuis kunnen komen met het OV
Volgens mij ook jaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
Bart, kom op zeg. Je appartement is groot zat
Klopt, maar ik woon hier niet alleenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
Bart, kom op zeg. Je appartement is groot zat
Ik vind het niet erg als jij ook blijft pitten hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik woon hier niet alleen.
Nou niet zo miepen en ga dat dan eens aan je vrouw vragenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik woon hier niet alleen.
Precies.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Jammie
Maar laten we de echt opwindende dingen nou maar prive houden.
Die is niet thuis.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou niet zo miepen en ga dat dan eens aan je vrouw vragen.
Dat vond je toch zo opwindendquote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Precies.
En je bent ook nog eens getrouwd.
Gelukkigquote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als jij ook blijft pitten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |