________________________________________________quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Bart het volgende:
Hier dan een linkje om een datum te prikken voor een Alkmaar-meet:
http://www.doodle.com/d2euqgky76twss87
Aanvinken wanneer je kan.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef Bart het volgende:
Echt, ik had vroeger toen ik nog jong was moeten weten dat alle vrouwen zo wanhopig zijn, dan had ik veel meer seks gehad.
Is nu een reeks. Oude topics worden later toegevoegd.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
Bart, je moet je topiclijstje eens updaten. Of hier een reeks van laten maken, ofzo.
Mooi!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Is nu een reeks. Oude topics worden later toegevoegd.
Blijkbaar zaten ze in het topic.quote:
Werkt goed tegen hoofdpijn hoor.quote:
En uiteindelijk zitten we daar allemaal als mensenschuwe fokkertjes op ons mobieltje met elkaar te communiceren via fok!; met een glas koude melk erbij.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef Eenskijken het volgende:
ik dacht het wordt een rustige terras meet werdlees ik opeens verhalen over 40% drank zuipen, hoeren en drugs
met een glas fristi, m'n bestequote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En uiteindelijk zitten we daar allemaal als mensenschuwe fokkertjes op ons mobieltje met elkaar te communiceren via fok!; met een glas koude melk erbij.
Ik mag geen melk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En uiteindelijk zitten we daar allemaal als mensenschuwe fokkertjes op ons mobieltje met elkaar te communiceren via fok!; met een glas koude melk erbij.
Ik heb room voor je.quote:
Handcreme dan?quote:
Zoek maar een foto... Kom je ook naar de meet?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Mishu het volgende:
Moet Bertje Doperwtje niet in de OP? Alkmaar en seks trouwens. Pfff...
Zal deze stad waar ik mijn hele leven gewoond heb trouwens missen als ik straks in Amsterdam woon. Alle typische wijken met alle typische huizen en bewoners. Ik ken deze stad op mijn gat.
Als ik die plattegrond zie moet ik al liefdevol grinniken van alle wijken die een bepaald gevoel hebben.
Geen droge handen.quote:
Kan ook op je gezicht.quote:
Nah, teveel rotzooi vindt m'n huid niet fijn.quote:
Hoezo niet?quote:
We kennen je heus wel hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb al ongeveer 20 topics hier niet gepost. Lijkt me dan lastig om zo naar die meet te gaan_
Komt niet zo veel uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, teveel rotzooi vindt m'n huid niet fijn.
schijt aan hebben. bart post hier zoveel dat ie al een aantal topics zelf had kunnen volpostenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb al ongeveer 20 topics hier niet gepost. Lijkt me dan lastig om zo naar die meet te gaan_
Makkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
schijt aan hebben. bart post hier zoveel dat ie al een aantal topics zelf had kunnen volposten
Gewoon langskomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef FreezePop het volgende:
Hahaha!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
schijt aan hebben. bart post hier zoveel dat ie al een aantal topics zelf had kunnen volposten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |