________________________________________________quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Bart het volgende:
Hier dan een linkje om een datum te prikken voor een Alkmaar-meet:
http://www.doodle.com/d2euqgky76twss87
Aanvinken wanneer je kan.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef Bart het volgende:
Echt, ik had vroeger toen ik nog jong was moeten weten dat alle vrouwen zo wanhopig zijn, dan had ik veel meer seks gehad.
Is nu een reeks. Oude topics worden later toegevoegd.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
Bart, je moet je topiclijstje eens updaten. Of hier een reeks van laten maken, ofzo.
Mooi!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Is nu een reeks. Oude topics worden later toegevoegd.
Blijkbaar zaten ze in het topic.quote:
Werkt goed tegen hoofdpijn hoor.quote:
En uiteindelijk zitten we daar allemaal als mensenschuwe fokkertjes op ons mobieltje met elkaar te communiceren via fok!; met een glas koude melk erbij.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef Eenskijken het volgende:
ik dacht het wordt een rustige terras meet werdlees ik opeens verhalen over 40% drank zuipen, hoeren en drugs
met een glas fristi, m'n bestequote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En uiteindelijk zitten we daar allemaal als mensenschuwe fokkertjes op ons mobieltje met elkaar te communiceren via fok!; met een glas koude melk erbij.
Ik mag geen melk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En uiteindelijk zitten we daar allemaal als mensenschuwe fokkertjes op ons mobieltje met elkaar te communiceren via fok!; met een glas koude melk erbij.
Ik heb room voor je.quote:
Handcreme dan?quote:
Zoek maar een foto... Kom je ook naar de meet?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Mishu het volgende:
Moet Bertje Doperwtje niet in de OP? Alkmaar en seks trouwens. Pfff...
Zal deze stad waar ik mijn hele leven gewoond heb trouwens missen als ik straks in Amsterdam woon. Alle typische wijken met alle typische huizen en bewoners. Ik ken deze stad op mijn gat.
Als ik die plattegrond zie moet ik al liefdevol grinniken van alle wijken die een bepaald gevoel hebben.
Geen droge handen.quote:
Kan ook op je gezicht.quote:
Nah, teveel rotzooi vindt m'n huid niet fijn.quote:
Hoezo niet?quote:
We kennen je heus wel hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb al ongeveer 20 topics hier niet gepost. Lijkt me dan lastig om zo naar die meet te gaan_
Komt niet zo veel uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, teveel rotzooi vindt m'n huid niet fijn.
schijt aan hebben. bart post hier zoveel dat ie al een aantal topics zelf had kunnen volpostenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb al ongeveer 20 topics hier niet gepost. Lijkt me dan lastig om zo naar die meet te gaan_
Makkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
schijt aan hebben. bart post hier zoveel dat ie al een aantal topics zelf had kunnen volposten
Gewoon langskomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef FreezePop het volgende:
Hahaha!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
schijt aan hebben. bart post hier zoveel dat ie al een aantal topics zelf had kunnen volposten
Er is nog geen waar, zelfs nog geen wanneer.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef FreezePop het volgende:
Hoe wat en waar? Dat heb ik gemist. Straks zie ik een bekende op die meet
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Bart het volgende:
Gelijk maar even vereeuwigd:
[ afbeelding ]
Jij bent toch die vent die continu aan dubbellikkers likt?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef FreezePop het volgende:
Hoe wat en waar? Dat heb ik gemist. Straks zie ik een bekende op die meet
Hoera!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Bart het volgende:
Gelijk maar even vereeuwigd:
[ afbeelding ]
Er is wel een waar.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is nog geen waar, zelfs nog geen wanneer.
Alkmaar.quote:
Ik ben meer van de goedkope AH euroshopper ijsjes.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij bent toch die vent die continu aan dubbellikkers likt?
Invullen! http://www.doodle.com/d2euqgky76twss87quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Dunkie het volgende:
Dus maar moeten we niet wat plannen dan?
quote:
Waagpleinquote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Eenskijken het volgende:
zal wel waagplein worden.. andere locatie is mss ook leuk voor de verandering.
Je hebt PM gehad met linkje, staat ook in de OP, wat wil je nog meerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Dunkie het volgende:
Dus maar moeten we niet wat plannen dan?
Moet je van tevoren gewoon ff een halve liter wodka achterover tikken, heb je daar geen last van.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Beetje ongemakkelijk gaan lopen doen met mensen die je niet kent...Mij te veel moeite.
Probleem opgelost, gewoon komen dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je van tevoren gewoon ff een halve liter wodka achterover tikken, heb je daar geen last van.
'Wat heb jij vandaag op fok gedaan'quote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Beetje ongemakkelijk gaan lopen doen met mensen die je niet kent...Mij te veel moeite.
Maar.. maar wij zijn heel leuk!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waar doe jij je boodschappen? Vast wel een fokker die daar ook komtquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
'Wat heb jij vandaag op fok gedaan'Nah je hebt wel een punt.. ik ken niemand
Nee geen waagplein. We gaan naar de Victorie, heb ik nog wel wat muntjes voor liggenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Eenskijken het volgende:
zal wel waagplein worden.. andere locatie is mss ook leuk voor de verandering. Oudorp?
En dat.quote:
Heulemaal nietsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt PM gehad met linkje, staat ook in de OP, wat wil je nog meer.
Jij wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee geen waagplein. We gaan naar de Victorie, heb ik nog wel wat muntjes voor liggen.
Ik weet anders nog wel wat te willen hoor.quote:
De meeste hebben elkaar nog maar 1x gezien hequote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
'Wat heb jij vandaag op fok gedaan'Nah je hebt wel een punt.. ik ken niemand
Niet alleen ik.quote:
Geile slet die je bent.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet anders nog wel wat te willen hoor.
Shush. Ik ben heul geen slet.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef lynda het volgende:
[..]
De meeste hebben elkaar nog maar 1x gezien he![]()
Of 2 minuten bij de tomaten
Lijstje ingevuld trouwens
Oh sorryquote:
Moet er wel even heeeeel goed over nadenkenquote:
Ik ook wel maar vandaag eventjes nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet anders nog wel wat te willen hoor.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Dunkie het volgende:
[..]
Ik ook wel maar vandaag eventjes niet
Herkenbaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Dunkie het volgende:
[..]
Ik ook wel maar vandaag eventjes niet
Kleuter hier.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef Bart het volgende:
Leeftijd is volgens mij vrij divers hoor. Begin 20, eind 20, zelfs een oma die al in de 30 is hebben we hier rondlopen. Maar ook kleuters onder de 20.
Ja hoe oud?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Moet er wel even heeeeel goed over nadenkenSowieso zal de gemiddelde leeftijd wel hoger zijn dan dat van mij.
Hoe oud ben je dan precies? 12? 8? 19,9999?quote:
quote:
17. Bijna 18.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan precies? 12? 8? 19,9999?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |