Dat taxeren ze dus per persoon. Je karakter, voorgeschiedenis, opleiding, ervaring en weet ik wat allemaal wordt gewogen. Jij neemt een bedrag in je kop die jij redelijk vind, gaat daar (ver) boven zitten, en hopen dat je tot elkaar komt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jezelf waard vindt? Nogal subjectief. Op hoeveel taxeert een werkgever dit soort banen?
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
Ik betaal ¤16,11 per maand, zet maar in je dossier
Koehandel.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo hoog als dat jij inzet aan de onderhandelingstafel, en wat je werkgever je waard vind.
Waarom dat, ze kunnen gewoon je advies in de wind slaan als ze willen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met zo'n functie ben je redelijk goddelijk te noemen.
Yep.quote:
Ik ken het gevoel, ik zat tegenover meerdere managers en een begon te morren, maar de rest zei meteen ja, dus ik had gewoon nog meer moeten pushen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef Reya het volgende:
Een werkgever ging een keer akkoord met mijn eerste voorstel tot salariėring. Blijkbaar had ik hoger moeten inzetten
Tuurlijk kunnen ze dat. Maar je wordt niet zomaar consultant. Je moet kunnen overtuigen. En dus beschikken over goddelijk kwaliteiten. En schaal 14 zeker?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom dat, ze kunnen gewoon je advies in de wind slaan als ze willen.
[..]
Yep.
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef Reya het volgende:
Een werkgever ging een keer akkoord met mijn eerste voorstel tot salariėring. Blijkbaar had ik hoger moeten inzetten
Ik zou het niet goddelijk noemen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dat. Maar je wordt niet zomaar consultant. Je moet kunnen overtuigen. En dus beschikken over goddelijk kwaliteiten. En schaal 14 zeker?
Jemig, al had ik maar 1%.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou het niet goddelijk noemen.
Met zelfvertrouwen kom je al een heel end, goede opleiding, netwerken en wat "mazzel".quote:
Je moet een bedrijfsgodgen hebben. De X-factor voor het bedrijfsleven. 0,0 dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met zelfvertrouwen kom je al een heel end, goede opleiding, netwerken en wat "mazzel".
Ik heb er deze week weer genoeg gehad, morgen naar huis.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel het wel leuk is, adrenaline momentjes.
Vertel.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb er deze week weer genoeg gehad, morgen naar huis.
Ah, op de Maasvlakte?quote:
Haha, niet echt m'n ding maar het moet he... Hoop het ook nooit nodig te hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, op de Maasvlakte?
Daar zitten de meesten die ik ken die dat doen, heb zelf 't plezier niet mogen hebben nog, productieplatformen heb ik alleen in droogdok mogen aanschouwen in aanbouw.Maar leuk man!
Vervloekte verplichtingen inderdaad, en 't is nogal duur dus tripjes naar platformen zijn moeilijk te verantwoorden om die cursussen "even" te doen. Maar vertel, waar moet je heen, neem aan dat ook Offshore faciliteiten betreft?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Haha, niet echt m'n ding maar het moet he...
DM je wel.quote:
Ik werk gedeeltelijk offshore ja, productie rigs. Zit er op incidentbasis.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vervloekte verplichtingen inderdaad, en 't is nogal duur dus tripjes zijn moeilijk te verantwoorden om die cursussen "even" te doen. Maar vertel, waar moet je heen, neem aan dat ook Offshore faciliteiten betreft?
Ah oke, namens de NAM (EP-Europe/Shell)?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik werk gedeeltelijk offshore ja, productie rigs. Zit er op incidentbasis.
Nah, laat ik niet teveel prijsgeven maar je bent warm jaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah oke, namens de NAM (EP-Europe/Shell)?
Wil niet neuzerig zijn ofzo, maar ken aardig wat mensen daarin.
Nee dan weet ik genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Nah, laat ik niet teveel prijsgeven maar je bent warm ja
Jeuh, erg leuk werk. Aparte wereld.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dan weet ik genoeg.
Maar leuk man.
Vette shit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef betyar het volgende:
Net een nieuwe aanwinst gekocht:
[ afbeelding ]
Met twee geleiderails en drie zaagbladen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb genoeg gewerkt voor vandaag.
Tijd om te chillen.
is mijn motto dan ook gewoon.quote:Relax no stress
Vanaf half mei ga ik 3 dagen per week training geven aan in totaal 130 man, maar eigenlijk het enige moment om alles uit te werken, wanneer er voldoende rust is, is 's avonds.quote:
Don't give a rats ass.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, mijn nieuwe avatar wordt Antoin Bodar.
Vinden jullie dat goed?
Wel eerst een verzoek tot verandering van avatar schriftelijk in drievoud bij Remlof indienen he.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, mijn nieuwe avatar wordt Antoin Bodar.
Vinden jullie dat goed?
Wat voor training?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vanaf half mei ga ik 3 dagen per week training geven aan in totaal 130 man, maar eigenlijk het enige moment om alles uit te werken, wanneer er voldoende rust is, is 's avonds.
Training aan directie informatie voorziening. Ga ik ze eens haarfijn uitleggen wat voor functionaliteit ze straks onder de vingers hebben. Nee, t is geen gebruikersopleiding.quote:
Ik heb nog een dutje gedaan in de avondzon in de tuin.quote:
Hallo!! Zijn jullie nog wakker. Hup, die TV aan.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
Von Der Dunk bij Pauw en Witteman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Wat voor functionaliteit?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Training aan directie informatie voorziening. Ga ik ze eens haarfijn uitleggen wat voor functionaliteit ze straks onder de vingers hebben. Nee, t is geen gebruikersopleiding.
Lelijke Von der dunk met zijn maffe stemmetje en leren broek....quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hallo!! Zijn jullie nog wakker. Hup, die TV aan.
Ik heb lekker met een select gezelschap gezellige collega's wat gegeten / gedronken.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb nog een dutje gedaan in de avondzon in de tuin.
Begraven in een loden kist, dat is wel zwaar extreem zeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef gelly het volgende:
Docu over Tsjernobyl nu op RTL4. Dat was pas bizar werk.
Agenten vervangen door bonnenschrijvers.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
10.000 agenten weg, is dat niet zo'n beetje het halve landelijke politiekorps?
Ja daarom ook, "zijn dood werd nooit in verband gebracht met de ramp".quote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef gelly het volgende:
Dan had je als dienstplichtige de keuze, de cel in of daar aan het werk. Wisten zij veel....
Apart ook van die regiseur die alles vastlegde, ook na een jaar dood.
Vaak mogen ze niet eens een wapen dragen...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Agenten vervangen door bonnenschrijvers.
Och, het werkt ook in Groot-Britannie.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Vaak mogen ze niet eens een wapen dragen...
Maar goed dat we een caviapolitie krijgen.
Maar dat zijn dan wel volwaardige agenten..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, het werkt ook in Groot-Britannie.
Niet dat ik het er mee eens ben, maar toch.
Als ik de bron zo lees gaat het meer over opleiding en bewapening, verder niet over bevoegdheden behalve recherche werk.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan wel volwaardige agenten..
duizenden agenten de laan uitschoppen en vervangen door halve agenten...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, het werkt ook in Groot-Britannie.
Niet dat ik het er mee eens ben, maar toch.
Ik heb zijn stem nog niet gehoord.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Lelijke Von der dunk met zijn maffe stemmetje en leren broek....
Doe niet zo onnozel. Bevoegdheden zonder opleiding of uitrusting. Dat geloof je toch zelf niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik de bron zo lees gaat het meer over opleiding en bewapening, verder niet over bevoegdheden behalve recherche werk.
hmmmm, het zou ook gewoon Koos kunnen zijn aangezien hij hier vanavond nog niet is geweest.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb zijn stem nog niet gehoord.
Lees ik mijn naam?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:37 schreef Tem het volgende:
[..]
hmmmm, het zou ook gewoon Koos kunnen zijn aangezien hij hier vanavond nog niet is geweest.
Ik ben inderdaad geen oude, gefrustreerde zuurpruim met een voorliefde voor leren broeken en een vlotte pen.quote:
Nog niet Koos, nog niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen oude, gefrustreerde zuurpruim met een voorliefde voor leren broeken en een vlotte pen.
Whiskers.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thomas wordt helaas helaas geheel ongeloofwaardig door zijn stem..
En "mal" is hij ook. maar dat wil nog nog niet zeggen dat hij soms geen rake dingen schrijft..
Hey! Hoestie met jou Zeeland??quote:
Owh ja joh, en wie is dat dan??quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weggejaagd was door onze mavo-klant.
Je bedoeld dat er over je gepraat wordt, anders begrijp ik je opmerking niet. En alles gaat overigens goed met mij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als ik weg ben wordt er met me gepraat.. Bijzonder wel ;-)
Ik bedoelde dat er verdomd weinig ( jij uitgezonderd) tegen me gezegd werd net toen ik duidelijk ff aanwezig was, maar dat er ineens wel "dag" tegen me gezegd werd door iemand toen ik "weg" was..quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bedoeld dat er over je gepraat wordt, anders begrijp ik je opmerking niet. En alles gaat overigens goed met mij.Met jou ook alles zijn gangetje?
PHP is onze mavo-klant. Je kent hem vast nog.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja joh, en wie is dat dan??
Zie mijn 2e bericht aan Friek... :-)quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
PHP is onze mavo-klant. Je kent hem vast nog.
Als jij op fok komt gaan de meesten al naar bed, dus vind ik het niet zo gek dat iedereen weg gaat7. Heeft met de tijd te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er verdomd weinig ( jij uitgezonderd) tegen me gezegd werd net toen ik duidelijk ff aanwezig was, maar dat er ineens wel "dag" tegen me gezegd werd door iemand toen ik "weg" was..
Fijn dat het goed met je gaat.
In POL wellicht wel ja :-)quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als jij op fok komt gaan de meesten al naar bed, dus vind ik het niet zo gek dat iedereen weg gaat7. Heeft met de tijd te maken.
295e post.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:39 schreef Zeeland het volgende:
De hoeveelste post is dit? Ik zie dat niet op mijn telefoon.
Kijk, kijk, daar is hij dan weer...quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
295e post.
Aah, de kat is ook weer terug zie ik. hopelijk ditmaal wat beter gehumeurd.
Dank, voor je warme onthaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk, kijk, daar is hij dan weer...
's avonds posten is vaak wel leuker dan overdag, maar 24/7 is het forum niet actief de laatste tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |