Training aan directie informatie voorziening. Ga ik ze eens haarfijn uitleggen wat voor functionaliteit ze straks onder de vingers hebben. Nee, t is geen gebruikersopleiding.quote:
Ik heb nog een dutje gedaan in de avondzon in de tuin.quote:
Hallo!! Zijn jullie nog wakker. Hup, die TV aan.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
Von Der Dunk bij Pauw en Witteman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Wat voor functionaliteit?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Training aan directie informatie voorziening. Ga ik ze eens haarfijn uitleggen wat voor functionaliteit ze straks onder de vingers hebben. Nee, t is geen gebruikersopleiding.
Lelijke Von der dunk met zijn maffe stemmetje en leren broek....quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hallo!! Zijn jullie nog wakker. Hup, die TV aan.
Ik heb lekker met een select gezelschap gezellige collega's wat gegeten / gedronken.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb nog een dutje gedaan in de avondzon in de tuin.
Begraven in een loden kist, dat is wel zwaar extreem zeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef gelly het volgende:
Docu over Tsjernobyl nu op RTL4. Dat was pas bizar werk.
Agenten vervangen door bonnenschrijvers.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
10.000 agenten weg, is dat niet zo'n beetje het halve landelijke politiekorps?
Ja daarom ook, "zijn dood werd nooit in verband gebracht met de ramp".quote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef gelly het volgende:
Dan had je als dienstplichtige de keuze, de cel in of daar aan het werk. Wisten zij veel....
Apart ook van die regiseur die alles vastlegde, ook na een jaar dood.
Vaak mogen ze niet eens een wapen dragen...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Agenten vervangen door bonnenschrijvers.
Och, het werkt ook in Groot-Britannie.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Vaak mogen ze niet eens een wapen dragen...
Maar goed dat we een caviapolitie krijgen.
Maar dat zijn dan wel volwaardige agenten..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, het werkt ook in Groot-Britannie.
Niet dat ik het er mee eens ben, maar toch.
Als ik de bron zo lees gaat het meer over opleiding en bewapening, verder niet over bevoegdheden behalve recherche werk.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan wel volwaardige agenten..
duizenden agenten de laan uitschoppen en vervangen door halve agenten...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, het werkt ook in Groot-Britannie.
Niet dat ik het er mee eens ben, maar toch.
Ik heb zijn stem nog niet gehoord.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Lelijke Von der dunk met zijn maffe stemmetje en leren broek....
Doe niet zo onnozel. Bevoegdheden zonder opleiding of uitrusting. Dat geloof je toch zelf niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik de bron zo lees gaat het meer over opleiding en bewapening, verder niet over bevoegdheden behalve recherche werk.
hmmmm, het zou ook gewoon Koos kunnen zijn aangezien hij hier vanavond nog niet is geweest.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb zijn stem nog niet gehoord.
Lees ik mijn naam?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:37 schreef Tem het volgende:
[..]
hmmmm, het zou ook gewoon Koos kunnen zijn aangezien hij hier vanavond nog niet is geweest.
Ik ben inderdaad geen oude, gefrustreerde zuurpruim met een voorliefde voor leren broeken en een vlotte pen.quote:
Nog niet Koos, nog niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen oude, gefrustreerde zuurpruim met een voorliefde voor leren broeken en een vlotte pen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |