Nee dan weet ik genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Nah, laat ik niet teveel prijsgeven maar je bent warm ja
Jeuh, erg leuk werk. Aparte wereld.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dan weet ik genoeg.
Maar leuk man.
Vette shit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef betyar het volgende:
Net een nieuwe aanwinst gekocht:
[ afbeelding ]
Met twee geleiderails en drie zaagbladen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb genoeg gewerkt voor vandaag.
Tijd om te chillen.
is mijn motto dan ook gewoon.quote:Relax no stress
Vanaf half mei ga ik 3 dagen per week training geven aan in totaal 130 man, maar eigenlijk het enige moment om alles uit te werken, wanneer er voldoende rust is, is 's avonds.quote:
Don't give a rats ass.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, mijn nieuwe avatar wordt Antoin Bodar.
Vinden jullie dat goed?
Wel eerst een verzoek tot verandering van avatar schriftelijk in drievoud bij Remlof indienen he.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, mijn nieuwe avatar wordt Antoin Bodar.
Vinden jullie dat goed?
Wat voor training?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vanaf half mei ga ik 3 dagen per week training geven aan in totaal 130 man, maar eigenlijk het enige moment om alles uit te werken, wanneer er voldoende rust is, is 's avonds.
Training aan directie informatie voorziening. Ga ik ze eens haarfijn uitleggen wat voor functionaliteit ze straks onder de vingers hebben. Nee, t is geen gebruikersopleiding.quote:
Ik heb nog een dutje gedaan in de avondzon in de tuin.quote:
Hallo!! Zijn jullie nog wakker. Hup, die TV aan.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
Von Der Dunk bij Pauw en Witteman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Wat voor functionaliteit?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Training aan directie informatie voorziening. Ga ik ze eens haarfijn uitleggen wat voor functionaliteit ze straks onder de vingers hebben. Nee, t is geen gebruikersopleiding.
Lelijke Von der dunk met zijn maffe stemmetje en leren broek....quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hallo!! Zijn jullie nog wakker. Hup, die TV aan.
Ik heb lekker met een select gezelschap gezellige collega's wat gegeten / gedronken.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb nog een dutje gedaan in de avondzon in de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |