Jemig, al had ik maar 1%.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou het niet goddelijk noemen.
Met zelfvertrouwen kom je al een heel end, goede opleiding, netwerken en wat "mazzel".quote:
Je moet een bedrijfsgodgen hebben. De X-factor voor het bedrijfsleven. 0,0 dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met zelfvertrouwen kom je al een heel end, goede opleiding, netwerken en wat "mazzel".
Ik heb er deze week weer genoeg gehad, morgen naar huis.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel het wel leuk is, adrenaline momentjes.
Vertel.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb er deze week weer genoeg gehad, morgen naar huis.
Ah, op de Maasvlakte?quote:
Haha, niet echt m'n ding maar het moet he... Hoop het ook nooit nodig te hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, op de Maasvlakte?
Daar zitten de meesten die ik ken die dat doen, heb zelf 't plezier niet mogen hebben nog, productieplatformen heb ik alleen in droogdok mogen aanschouwen in aanbouw.Maar leuk man!
Vervloekte verplichtingen inderdaad, en 't is nogal duur dus tripjes naar platformen zijn moeilijk te verantwoorden om die cursussen "even" te doen. Maar vertel, waar moet je heen, neem aan dat ook Offshore faciliteiten betreft?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Haha, niet echt m'n ding maar het moet he...
DM je wel.quote:
Ik werk gedeeltelijk offshore ja, productie rigs. Zit er op incidentbasis.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vervloekte verplichtingen inderdaad, en 't is nogal duur dus tripjes zijn moeilijk te verantwoorden om die cursussen "even" te doen. Maar vertel, waar moet je heen, neem aan dat ook Offshore faciliteiten betreft?
Ah oke, namens de NAM (EP-Europe/Shell)?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik werk gedeeltelijk offshore ja, productie rigs. Zit er op incidentbasis.
Nah, laat ik niet teveel prijsgeven maar je bent warm jaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah oke, namens de NAM (EP-Europe/Shell)?
Wil niet neuzerig zijn ofzo, maar ken aardig wat mensen daarin.
Nee dan weet ik genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Nah, laat ik niet teveel prijsgeven maar je bent warm ja
Jeuh, erg leuk werk. Aparte wereld.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dan weet ik genoeg.
Maar leuk man.
Vette shit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef betyar het volgende:
Net een nieuwe aanwinst gekocht:
[ afbeelding ]
Met twee geleiderails en drie zaagbladen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb genoeg gewerkt voor vandaag.
Tijd om te chillen.
is mijn motto dan ook gewoon.quote:Relax no stress
Vanaf half mei ga ik 3 dagen per week training geven aan in totaal 130 man, maar eigenlijk het enige moment om alles uit te werken, wanneer er voldoende rust is, is 's avonds.quote:
Don't give a rats ass.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, mijn nieuwe avatar wordt Antoin Bodar.
Vinden jullie dat goed?
Wel eerst een verzoek tot verandering van avatar schriftelijk in drievoud bij Remlof indienen he.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, mijn nieuwe avatar wordt Antoin Bodar.
Vinden jullie dat goed?
Wat voor training?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vanaf half mei ga ik 3 dagen per week training geven aan in totaal 130 man, maar eigenlijk het enige moment om alles uit te werken, wanneer er voldoende rust is, is 's avonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |