ik snap niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt vaak naar het geloof getrokken
nee heb ze toch liever iets ouderquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
Vinden jullie de meiden van 16 ook zo aantrekkelijk?
Filosofie gaat over alles. Mijn ervaring is dat gelovigen het dan allemaal uitleggen/rationaliseren/whatever met behulp van de bijbel.quote:
Ik had veel inspiratie. Het was dat of iets met goddelijk.quote:
Heb je die?quote:
Van wat ik hoor, Faye, Viro, Knetter en Naatje..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
Wie zijn dit op de radio? Onze troetelneger en..?
De rest niet dan?quote:
Ik bedoel, zijn stem herken ik naast die van Heloef.quote:
Verre van zelfsquote:
ik heb geen turkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
doe een spellingkurrrrrsus hoi ik ben 16 en heb een sugababes en ben 16 en ik heb soort van een turk
Dan doe ik met je mee huppel,quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is de enige echte blonde god![]()
Ik zou uhm Angelina Jolie wel willen doen
Hard ook
Je bent Turks.quote:
Mijne ook!quote:
Trio met popje en angelinaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dan doe ik met je mee huppel,
wat een geil wijf![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne ook!
[..]
Trio met popje en angelina
Bam instant geilheid hier
ik, loverboy?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fay heeft half hyves, met alleen dr loverboy als vriend
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jaaaaaaaaaa heloef dankje wel
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Trio met popje en angelina
Bam instant geilheid hier
Neequote:
Tot hoe laat doen jullie? 21:00?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goeien muziek
al zeg ik het zelf
Kreeg ik maar een bootquote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fay heeft een boot gekregen van dr loverboy
Zo komt het wel over hequote:
die ken ik nu welquote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef Driepink het volgende:
Royco, je kan een trio doen met L en R
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef Viro het volgende:
Het is de eerste keer wat wij dat zo'n radio show proberen, dus we mogen falen
quote:
Wombats dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit liedje is wel oke binnen dit genre, hoe heet de band?
Samen met jou dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Faye wil graag kreunen op de radio.. wat vinden jullie .. moet ze het doen?
liever jijquote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Faye wil graag kreunen op de radio.. wat vinden jullie .. moet ze het doen?
quote:
Solo ook goedquote:Op donderdag 21 april 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er is al genoeg gekreun van mij op de radio
Verdomme, ik kan niet stilzittenquote:
super lief stemmetjequote:
brugklas muziekquote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verdomme, ik kan niet stilzitten![]()
Jan Wayne is gonna move yaaaaaaaa
Genoeg kreunen van Knetter al hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
super lief stemmetje
ik denk dat ik het mentaal wel aankan als je gaat kreunen en dat ik niet gelijk verliefd wordt (hopen maar)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ZOMETEEN.. epische kreunen van faye
er is ook nog de chatquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zijn Sint en ik de enige die actief zijn in het topic?
Maar je was dr wel bijquote:
Mjah, maar of ik daar blij van moet worden?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar je was dr wel bij![]()
( iig als t gebeurde )
ben ik zo erg?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is maar goed dat ik m'n koptelefoon op heb
Nou, ik denk dat m'n ma aardig raar kijkt als er opeens een kreunend meisje door de speakers van m'n pa z'n boxen galmtquote:
Zit je nou te kwijlen op je eigen zus?quote:
Verkeerd begrepen schatquote:Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit je nou te kwijlen op je eigen zus?
Of heb ik iets verkeerd begrepen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit je nou te kwijlen op je eigen zus?
Of heb ik iets verkeerd begrepen.
dit dusquote:Op donderdag 21 april 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Viro is mijn stiefbroer, dat weet je toch
Ik vind het wel vreemd om op je (stief)zusje te kwijlen jaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
fokkers die zusje gadverdamme vinden
True thatquote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd om op je (stief)zusje te kwijlen ja
yepquote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef Driepink het volgende:
Is de hopeloze live/SC afgelopen op de radio?
Gelukkig! Want dit nummer is wel lekker rustig, maar het past niet echt bij mequote:
Wanneer ga jij ons weer verblijden met fijne rock deuntjes?quote:
Presentquote:
Vanavond eerst een uur Reggae/ska, daarna een uur rock!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ons weer verblijden met fijne rock deuntjes?
Oh, hoe laat is dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vanavond eerst een uur Reggae/ska, daarna een uur rock!
Ik ken geen shaggies draaien, dus ik doe duurquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ken geen shaggies draaien, dus ik doe duur
verkapt kijk-mij-wel-geld-hebben-rookmanier-iets
Ik kan wel draaien maar ik ga dood als ik shag rook dus ik rook veel te dure peuken waar ik helemaal geen geld voor hebquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ken geen shaggies draaien, dus ik doe duur
verkapt kijk-mij-wel-geld-hebben-rookmanier-iets
Ja, man, dan slaap ikquote:
Valt best mee hoor.quote:
Rook dan Samson halfzwaar. Is lichte sjekquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel draaien maar ik ga dood als ik shag rook dus ik rook veel te dure peuken waar ik helemaal geen geld voor heb
Niet rokenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel draaien maar ik ga dood als ik shag rook dus ik rook veel te dure peuken waar ik helemaal geen geld voor heb
En nee, ik houd niet van rook.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.
Als je dr aan gewend bent![]()
Neequote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Driepink het volgende:
Er is tussendoor zeker niet nog een uurtje vrij?
Ik rookte vroeger drum.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rook dan Samson halfzwaar. Is lichte sjek
Misschien draai ik zondag welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, man, dan slaap ik
Nou ja, rain check dan maar
jammerquote:
Die Antwoordquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
jammer
OT: Enter the ninja is wel een leuk liedje, maar dat wijvenstemmetje blijft steeds in mijn hoofd hangen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Misschien draai ik zondag wel
En dan alleen maar lekkere rockmuziekjes
Oh en we zitten vol tot 1 uur.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
jammer
OT: Enter the ninja is wel een leuk liedje, maar dat wijvenstemmetje blijft steeds in mijn hoofd hangen.
Kan, welk nummer?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Driepink het volgende:
Rensjebree, kans dat je Steen misschien voor me draait?
Na 1en lig ik wel op mijn bed hoorquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Misschien draai ik zondag wel
En dan alleen maar lekkere rockmuziekjes
Ik zal even kijken!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maakt niet uit wel nummer
Maar misschien "muziek voor je oma"
Het was heeeeeeeeeeel rustig. Maar ik heb me rotgelachen!!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef Driepink het volgende:
Compleet offtopic, maar huppel, hoe was je housewarming? Was er nog wat aan zonder mij?![]()
![]()
zometeen steenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
Haha ik was (en ben) sowieso al Steen aan het draaien. Open ik dit topic komt 'ie zo weer langs.
Terror is alleen leuk wanneer het de MoH remix is, door Drokz.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef Watertornado het volgende:
Wowowow ik hoor nu Moordenaar
In dat geval MOET je Terror draaien geloof ik.
Dan kick ik direct!quote:
Sowieso behoorlijk mongoloïde om een nummer een dergelijke naam te geven.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Inderdaad niet echt gepast, prive draai ik hem heel soms, maar niet echt radio materiaal.
Klopt, want daar hoort helemaal geen spatie tussen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso behoorlijk mongoloïde om een nummer een dergelijke naam te geven.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die Steen staat vrijwel non stop strak, ik weet niet of je bekend met zijn teksten bent?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die Steen staat vrijwel non stop strak, ik weet niet of je bekend met zijn teksten bent?
Ik kwam ooit uit school en toen zat die gast van Golden Earring bij ons thuis op de bankquote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Rensjebree het volgende:
zelfs met deze man heb ik bier gedronken!
Als het goed is komt dalijk een ander nummer van Steen langs, dan moet je voor de gein eens naar de tekst luisterenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.En ik heb ook niet de behoefte dat specifieke nummer te gaan luisteren.
hhw?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Rensjebree het volgende:
29/5 is zijn laatste concert in de waardstetempel in hhw
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam ooit uit school en toen zat die gast van Golden Earring bij ons thuis op de bank![]()
En ik heb Bono bijna aangeraakt
Misschienquote:
Hey die plaats ken ikquote:
Barry Hayquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam ooit uit school en toen zat die gast van Golden Earring bij ons thuis op de bank![]()
Nee, ik kijk een film nu. Ik zoek 't wel een keer op of zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als het goed is komt dalijk een ander nummer van Steen langs, dan moet je voor de gein eens naar de tekst luisteren
Ja die!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barry Hay
[..]
Nee, ik kijk een film nu. Ik zoek 't wel een keer op of zo.
Jaloers is Barry "Radar Love"quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor een eerste keer behoorlijk goed.quote:
"geil moet ze zijn" was een betere keuze geweest om te draaien iddquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit heb ik nooit grappig gevonden
ik denk dat youssef en kamal het grappigste is wat ik maar kenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
Dit is zo heerlijk, en ik vind dit grappig zelfs ook nog.
Heloef en ik hebben het een en ander net besproken op skype. Volgende show word beterquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor een eerste keer behoorlijk goed.
Probeer voor de volgende keer wel de posters meer erbij te betrekken.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Heloef en ik hebben het een en ander net besproken op skype. Volgende show word beter
Vandaag was het meer uitproberen, nu we weten dat het werkt gaan we aan de slag met vaste items enzo. Maar dat merken jullie volgende keer.
Mijn eerste concert was Vanilla Ice, toen was ik 12quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Limp Bizkit was mijn eerste concert
was toen 13
Mijn 2e en ik was ook 13quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Limp Bizkit was mijn eerste concert
was toen 13
DAT NOEM IK NOU BAAS!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn eerste concert was Vanilla Ice, toen was ik 12
Dudequote:
DAAR doe ik het voorquote:
OMG de koning van de wiggers, dat moet wel cool zijn geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn eerste concert was Vanilla Ice, toen was ik 12
Als er 500 man waren was het veel. In de ahoyquote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OMG de koning van de wiggers, dat moet wel cool zijn geweest
2001 in euh volgens mij 013quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die in maart 2004 in de pepsi stage?
helaas heb ik niet! Volgende keer!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tony Solis - Guilty Pleasures
Johan - Tumble and fall?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef Rensjebree het volgende:
als er iemand nog een aanvraagje heeft!
Doet het!
HAHAH wat een failquote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als er 500 man waren was het veel. In de ahoy![]()
Ze hadden een tribune op het veld gezet, halverwege. Daar zaten misschien 200 man op en de rest stond ervoor
Omdat metal. Ik hou helemaal niet van die jodelende gitaren metal behalve dit nummer en Fade to Blackquote:
Maar je bent toch de rock godquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat metal. Ik hou helemaal niet van die jodelende gitaren metal behalve dit nummer en Fade to Black
Ze smelten de paashaasquote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef Rensjebree het volgende:
als er iemand nog een aanvraagje heeft!
Doet het!
Uhuhquote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HAHAH wat een fail
Maar hij is wel de grootste antibaas ooit
had hij ook zo een harembroek met 1000 kleuren aanquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
En ik was bij zijn concert
Rock is meer dan metal alleenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar je bent toch de rock god
Ik heb geen idee meer.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
had hij ook zo een harembroek met 1000 kleuren aan
je mocht alleen naar een concert toen je 12 wasquote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer.
Ik weet wel dat ie 45 minuten te laat was en een half uur te lang doorging waardoor ik op mn klote kreeg van mn moeder die buiten stond te wachten
Samen met een klasgenootje.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je mocht alleen naar een concert toen je 12 was
quote:
Moet pleuris zoeken tussen mijn triljoen mp3tjes!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
RENS RENS RENS IK HEB DE ULTIEME RIEKWEST!!!
EEN ECHT OUDERWETS TRAUMATISCH SCHUIFELNUMMER!!
Maar dat doe je met liefdequote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
[..]
Moet pleuris zoeken tussen mijn triljoen mp3tjes!
Enig idee waar hij gisteren was ?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems is wat later vdaag plus minus tien minuten later
Ga ik even 10 min langer doorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems is wat later vdaag plus minus tien minuten later
in slaap gevallenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enig idee waar hij gisteren was ?
Strak plan dusquote:
Wat een figuurquote:
Dat doet hij vast welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Rensjebree het volgende:
Moet hij zich maar even melden in het topic!
Draaien met je piemel?quote:
Ik wil wel een steen naar je toe gooien hoorquote:
Kinderen voor kinderen!!quote:
Ik schrok vooral!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwen, hadden jullie dat ook, dat de hele wereld veranderde toen jullie je eerste heuveltjes betastte?
vanaf je 16 pasquote:Op donderdag 21 april 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok vooral!
Tot mn 16de zo plat als een strijkplank maar toen ze gingen groeien hield het ook niet meer op leek wel
Ik vond het kut dat ik ze kreegquote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwen, hadden jullie dat ook, dat de hele wereld veranderde toen jullie je eerste heuveltjes betastte?
Tuurlijk welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen!!
Dat draai je toch niet
Nope. Ik zat echter wel in bad toen ik ze voor 't eerst voeldequote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb de hele middelbare school HEL gehad omdat ik plat was. En dan bedoel ik echt plat he, nog net geen deukjesquote:Op donderdag 21 april 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vanaf je 16 pasje ziet tegenwoordig 12 jarigen met cup D man
Kan jij ook kopen hoor, HEMA, 1 euro, 2 paar sokken.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vanaf je 16 pasje ziet tegenwoordig 12 jarigen met cup D man
Pics van jou in badquote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Ik zat echter wel in bad toen ik ze voor 't eerst voelde
KUTquote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vond het kut dat ik ze kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |