ik snap niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt vaak naar het geloof getrokken
nee heb ze toch liever iets ouderquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
Vinden jullie de meiden van 16 ook zo aantrekkelijk?
Filosofie gaat over alles. Mijn ervaring is dat gelovigen het dan allemaal uitleggen/rationaliseren/whatever met behulp van de bijbel.quote:
Ik had veel inspiratie. Het was dat of iets met goddelijk.quote:
Heb je die?quote:
Van wat ik hoor, Faye, Viro, Knetter en Naatje..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
Wie zijn dit op de radio? Onze troetelneger en..?
De rest niet dan?quote:
Ik bedoel, zijn stem herken ik naast die van Heloef.quote:
Verre van zelfsquote:
ik heb geen turkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
doe een spellingkurrrrrsus hoi ik ben 16 en heb een sugababes en ben 16 en ik heb soort van een turk
Dan doe ik met je mee huppel,quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is de enige echte blonde god![]()
Ik zou uhm Angelina Jolie wel willen doen
Hard ook
Je bent Turks.quote:
Mijne ook!quote:
Trio met popje en angelinaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dan doe ik met je mee huppel,
wat een geil wijf![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne ook!
[..]
Trio met popje en angelina
Bam instant geilheid hier
ik, loverboy?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fay heeft half hyves, met alleen dr loverboy als vriend
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jaaaaaaaaaa heloef dankje wel
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Trio met popje en angelina
Bam instant geilheid hier
Neequote:
Tot hoe laat doen jullie? 21:00?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goeien muziek
al zeg ik het zelf
Kreeg ik maar een bootquote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fay heeft een boot gekregen van dr loverboy
Zo komt het wel over hequote:
die ken ik nu welquote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef Driepink het volgende:
Royco, je kan een trio doen met L en R
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef Viro het volgende:
Het is de eerste keer wat wij dat zo'n radio show proberen, dus we mogen falen
quote:
Wombats dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit liedje is wel oke binnen dit genre, hoe heet de band?
Samen met jou dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Faye wil graag kreunen op de radio.. wat vinden jullie .. moet ze het doen?
liever jijquote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Faye wil graag kreunen op de radio.. wat vinden jullie .. moet ze het doen?
quote:
Solo ook goedquote:Op donderdag 21 april 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er is al genoeg gekreun van mij op de radio
Verdomme, ik kan niet stilzittenquote:
super lief stemmetjequote:
brugklas muziekquote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verdomme, ik kan niet stilzitten![]()
Jan Wayne is gonna move yaaaaaaaa
Genoeg kreunen van Knetter al hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
super lief stemmetje
ik denk dat ik het mentaal wel aankan als je gaat kreunen en dat ik niet gelijk verliefd wordt (hopen maar)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ZOMETEEN.. epische kreunen van faye
er is ook nog de chatquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zijn Sint en ik de enige die actief zijn in het topic?
Maar je was dr wel bijquote:
Mjah, maar of ik daar blij van moet worden?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar je was dr wel bij![]()
( iig als t gebeurde )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |