Nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of ik nog wel sex met je wil hebben.
Die druk om te presteren is wel hoog.
Daar kom je maar op een manier achterquote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja is het ook wel maar ik denk niet dat als ik ooit ontmaagd wordt dat ik er dan toch nog op dezelfde manier naar kijk.
neuh, te lichtquote:Op donderdag 21 april 2011 16:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Doe je gordijnen open en zie het licht!
Ik vind hem aardig hoog.quote:
Maar, dat is heel niet moeilijk. Dus je moet echt waardeloos zijn wil het je niet lukkenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind hem aardig hoog.
Als ik jou geen spetterend orgasme bezorg ben je meteen weg.
Doen we wel eerst een drankje of eerst neuken?
Voor mij wel!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
HET IS HE-LE-MAAL GEEN WEEKEND, LULLO
voor mij welquote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
HET IS HE-LE-MAAL GEEN WEEKEND, LULLO
Oh, nou dan moet het wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, dat is heel niet moeilijk. Dus je moet echt waardeloos zijn wil het je niet lukken
Ja, bijna niemand dusquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Morgen goede vrijdag, dus bijna iedereen is vrij
Ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
faye mag lekker morgen nog naar schoolquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
school en werkquote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ben morgen vrij! Maar ik werk dan ook voor een bazen baas!
En werkenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
faye mag lekker morgen nog naar school
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
Oj, Fantasy world is wel jeugdsentiment eigenlijk
ergens tijdens jullie uitzending moet ik wel eten trouwensquote:Op donderdag 21 april 2011 17:12 schreef heloef het volgende:
50 minuten tot de uitzending en Viro is nergens te bekennen.
Nou ja het lijkt er op dat het een oneman show wordt.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ergens tijdens jullie uitzending moet ik wel eten trouwens
moet je in de nacht komenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef PeeJie_ het volgende:
jullie gaan altijd zo snel in dit soort "chat" topics, daarom ben ik hier nooit
Zo snel gaat het anders niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef PeeJie_ het volgende:
jullie gaan altijd zo snel in dit soort "chat" topics, daarom ben ik hier nooit
Ja maar, ik moet werken en slapenquote:
ik wil wel, maar dat willen de anderen hier nietquote:Op donderdag 21 april 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Okee Viro is onbereikbaar dus nu officieel neger zoekt collega met Skype.
Niks mee te maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil wel, maar dat willen de anderen hier niet
quote:
ik mis waarschijnlijk het eerste half uurquote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen is natuurlijk nu al eten om de suriweekendshow mee te pikken
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben er wel hoor... was alleen al een poos met andere dingen bezig
Dat zou kunnen...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen is natuurlijk nu al eten om de suriweekendshow mee te pikken
quote:
Eet zequote:
Bij hem weet je het maar nooitquote:Op donderdag 21 april 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
Viro online heb ik net 3 vervangers geregeld komt ie opdagen.
Behoorlijk.quote:
Of ik van het rooster af mag op vrijdag middag voor de komende weken omdat ik volgende week moet werken, de week daarna op vakantie ben en de 2 weken daarna examens heb. Dus pas over een week of 6 weer tijd op vrijdag middagquote:
Ik ga het vanavond voor je regelen broeder.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Of ik van het rooster af mag op vrijdag middag voor de komende weken omdat ik volgende week moet werken, de week daarna op vakantie ben en de 2 weken daarna examens heb.
Als jij hem constant ziet betekend het dus dat jij ook constant op fok zit, dit betekend dus dat jij werkloos bent, dit betekend dus dat jij niet geleerd hebquote:Op donderdag 21 april 2011 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond voor je regelen broeder.
Sterkte en succes.
EN WEL GAAN LEREN JA KLOOTZAK!
ANDERS WORD JE EEN WERKLOZE PAUPER EN MOET IK JOU CONSTANT ZIEN HIER OP FOK![]()
Hij heeft een topfunctie bij de Jumbo hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als jij hem constant ziet betekend het dus dat jij ook constant op fok zit, dit betekend dus dat jij werkloos bent, dit betekend dus dat jij niet geleerd heb
Vertelquote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft een topfunctie bij de Jumbo hoor
Jij hebt ook nooit opgelet bij Nederlands zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als jij hem constant ziet betekend het dus dat jij ook constant op fok zit, dit betekend dus dat jij werkloos bent, dit betekend dus dat jij niet geleerd heb
Ja thanks man ben de laatste tijd bijna nooit meer hierzo te vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond voor je regelen broeder.
Sterkte en succes.
EN WEL GAAN LEREN JA KLOOTZAK!
ANDERS WORD JE EEN WERKLOZE PAUPER EN MOET IK JOU CONSTANT ZIEN HIER OP FOK![]()
Ach gaan we op die toer, ik ga niet elke spellingsfout (ook die van jou niet) corrigeren op een forumquote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit opgelet bij Nederlands zeker
Je lacht maar ik maak hier een modderfokking grapjequote:Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach gaan we op die toer, ik ga niet elke spellingsfout (ook die van jou niet) corrigeren op een forum
Zeik niet manquote:Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach gaan we op die toer, ik ga niet elke spellingsfout (ook die van jou niet) corrigeren op een forum
Wees lief voor mijn zusje...quote:Op donderdag 21 april 2011 18:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Leer mijn naam eens uitspreken mono, ik word echt verdrietig van jou
oh ok dan is het goedquote:Op donderdag 21 april 2011 18:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben lief, het is goed bedoeld broeders en zusters
Ik doe mijn best!
Er zijn veel leukere plekken voor Koninginnedag!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Minder alcohol op Koninginnedag in Amsterdam
Ja godverdommeNet het jaar dat ik naar Amsterdam ga
Dan maar thuis zuipen
Den haagquote:Op donderdag 21 april 2011 18:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zijn veel leukere plekken voor Koninginnedag!
Alkmaar, Utrecht Zwolle
Super gezellig veel minder druk ( Lees: Perfect gezellig druk ) En overal gewoon bier
Nog nooit geweest op Koninginnedag, maar komt nog wel. Mijn oma woont er, dus ik kan lazerus thuiskomen bij haarquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog nooit geweest op Koninginnedag, maar komt nog wel. Mijn oma woont er, dus ik kan lazerus thuiskomen bij haar
Nah, heb afgesproken in A'dam.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zijn veel leukere plekken voor Koninginnedag!
Alkmaar, Utrecht Zwolle
Super gezellig veel minder druk ( Lees: Perfect gezellig druk ) En overal gewoon bier
Ja iets voor mijquote:Op donderdag 21 april 2011 18:46 schreef Rensjebree het volgende:
Zijn er nog mensen die iet speciaals willen horen vanavond tusssen 21:00 tot 22:00?
Pm of dm!
OP met moordenaar?quote:
Ja dat sowiesoquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef Viro het volgende:
Aan het geluid word gewerkt, is eerste keer dat wij dit proberen
Geniaal!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef Viro het volgende:
Aan het geluid word gewerkt, is eerste keer dat wij dit proberen
Heloef en ikquote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaal!
En wie zitten er allemaal op den skaip?
En naatje en een chick toch?quote:
Ik raad het afquote:Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
Zal ik maar weer eens gaan luisteren? Kijken of er wat leuks gedraaid word
Naatje?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
Wie heeft er nou die gruwelijke aardappel
fayquote:Op donderdag 21 april 2011 19:10 schreef Driepink het volgende:
welke dames zitten in de skype?
knetter en?
Fayequote:Op donderdag 21 april 2011 19:10 schreef Driepink het volgende:
welke dames zitten in de skype?
knetter en?
Huppelmuts13quote:
Driepink, hallo!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
hallo hallo hier driepink, hoort u mij? over!
Dat zeg je goed, koelkastquote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand zei dat koelkast op vakantie was?![]()
OT: plek hier
Oh ik dacht samenwonen = samen vakantie enzo..quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat zeg je goed, koelkast
ik dus niet.
Die retweet ik even voor hen die denken dat FOK!kers wel seks hebben!!quote:
Je bent alleen thuis, zal ik langskomen? Hij heoft van niets te weten hoor!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat zeg je goed, koelkast
ik dus niet.
Nee ik werk gewoon doorquote:Op donderdag 21 april 2011 19:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh ik dacht samenwonen = samen vakantie enzo..
Wat gaan we doen?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent alleen thuis, zal ik langskomen? Hij heoft van niets te weten hoor!
okok grgr
He monoquote:Op donderdag 21 april 2011 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent alleen thuis, zal ik langskomen? Hij heoft van niets te weten hoor!
okok grgr
Bier drinken, Filmpje, massage, sauna enzoquote:
Bier drinken, wat denk je anders?quote:
Mono gaat ook heus wel swaffelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bier drinken, wat denk je anders?
Ik had een banquote:
Ja zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bier drinken, wat denk je anders?
Bier drinken.quote:
Bier drinken met Mono en Ezechielkquote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bier drinken. [ afbeelding ]
Bier drinken met Mono
Toch niet de jingles ingesproken door mono zelf he?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef Rensjebree het volgende:
Mono! Had je nog de jingles voor mij?
Ik heb ze er niet allemaal bij gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch niet de jingles ingesproken door mono zelf he?
Grr grrquote:Op donderdag 21 april 2011 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ze er niet allemaal bij gedaan
Oh noesquote:
Ja dat geluid staat nog steeds baggerquote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef Driepink het volgende:
Ik schrok me rot toen ze "HALLO!" riepen.
Ik dacht, ik zet mn muziek zacht, ivm kutnummer van net. Hoor ik oppeens keihard halloquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat geluid staat nog steeds bagger
Beter gaan ze daar eerst naar kijken
je kan ook stoppen met klagen en met tips komen, we zijn ermee bezig. We hebben niet allemaal apparatuur staan zoals koelkastquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay jullie skypen met 4?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Viro het volgende:
[..]
je kan ook stoppen met klagen en met tips komen, we zijn ermee bezig. We hebben niet allemaal apparatuur staan zoals koelkast
Zeik niet zoquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het moeten persoonlijke vragen zijn joh.quote:
Oh, dan faal ik!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het moeten persoonlijke vragen zijn joh.
Mensen zetten hem uit door dat soort grappen. Ik wist ook serieus niet dat jullie het wisten en er mee bezig waren want het is allemaal niet te verstaanquote:
we weten dat het door skype komt dat muziek zacht is, we zijn bezig omdat te verhelpen alleen weten we niet welke functie of optie we aan/uit moeten zettenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay jullie skypen met 4?
3 ervan komen hard door die 4de dus niet. De muziek komt ook heel zacht door.
Kan je iets met die info?
Ik gok dus dat heloef zacht is en zacht uitzend maar zn skype geluid KEIHARD heeft staan
Alles staat normaal en dat automatisch dempen in Skype staat uit dus wat het probleem is weet ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay jullie skypen met 4?
3 ervan komen hard door die 4de dus niet. De muziek komt ook heel zacht door.
Kan je iets met die info?
Ik gok dus dat heloef zacht is en zacht uitzend maar zn skype geluid KEIHARD heeft staan
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]
we weten dat het door skype komt dat muziek zacht is, we zijn bezig omdat te verhelpen alleen weten we niet welke functie of optie we aan/uit moeten zetten
Kijk met dat soort feedback kunnen we iets.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles staat normaal en dat automatisch dempen in Skype staat uit dus wat het probleem is weet ik niet
Is de eerste keer dat heloef zo'n show doet, dan mag hetquote:
Zekers welquote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
Huppel je zit toch wel aan de Haajee nu hè?
Waar?quote:
2 surinamers door je speakersquote:
Leugenachtig monsterquote:
Dominiek bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn eerste vriendje, die heette dominique
ik heb nog nooit een vriendje gehadquote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dominiek bedoel je?
Vriendje is mannelijk.
Boh dat was mijn eerste vriendje ook alquote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Rensjebree het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje hete Rechter hand!
Waarom zeg je dan dat je eerste vriendje Dominique heette?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een vriendje gehad
Ik probeerde te liegenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je eerste vriendje Dominique heette?
Yeah. failquote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik probeerde te liegen
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Naatje is ook gewoon een schatje, zit niet altijd met hem op 1 lijn maar wil niet zeggen dat ik hem niet mag
ik zal straks wel hoi tegen je zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
knetter!! zeg ff: hoi sinterklaaskapoentje alles goed dit is mijn stem
ik wil weten of je net zo'n stem heb als ik in gedachten heb, ik hoop het maarquote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zal straks wel hoi tegen je zeggen
de muziek,schatquote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Viro het volgende:
Nu feedback over de geluid van het muziek
wat heb je in gedachten danquote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik wil weten of je net zo'n stem heb als ik in gedachten heb, ik hoop het maar
erg zacht schattig en ...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat heb je in gedachten dan
zacht en schattig is hij soberso al nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
erg zacht schattig en ...
als het maar geen hijgstem isquote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zacht en schattig is hij soberso al niet
Hey dat ben ik!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als het maar geen hijgstem is
[ afbeelding ]
mep no. 9quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want het woordje schat heeft voor mij eenzelfde functie als de [ afbeelding ] PI, schat
Mijn ervaring is dat filosofie en geloof maar moeilijk samen gaan.quote:
misschien een quiz en posters includen of filosofie + posters includen, of anders andere leuken dingen en de posters includenquote:
Ik uhm... heb... uhm... ja... woensdag al een afspraak staan bedenk ik me netquote:
jij gelooftquote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat filosofie en geloof maar moeilijk samen gaan.
goede vraag.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja waar blijven die tetten pics!
maar voor jou trek ik dat dikke mannetjes pak wel even uit!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik uhm... heb... uhm... ja... woensdag al een afspraak staan bedenk ik me net
Ik geloof wel dat er meer is. Ben er nog niet achter wat of wie.quote:
de kwaliteit is om te janken!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Viro het volgende:
Feedback mensen, is de muziek goed te horen?
OMG dat zijn de ergstequote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er meer is. Ben er nog niet achter wat of wie.
Ik vind het idee van meerdere goden zoals bij de Griekse, Romeinse en Noorse mythologie wel wat hebben.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er meer is. Ben er nog niet achter wat of wie.
Ik vind het idee van meerdere goden zoals bij de Griekse, Romeinse en Noorse mythologie wel wat hebben.
Mooi tochquote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OMG dat zijn de ergste
sorry
Pff dan kan ik die afspraak wel verzetten.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
maar voor jou trek ik dat dikke mannetjes pak wel even uit!
Ezechielkquote:
want?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat filosofie en geloof maar moeilijk samen gaan.
Hij is de enige echte blonde godquote:
Wordt vaak naar het geloof getrokkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |