mep no. 9quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want het woordje schat heeft voor mij eenzelfde functie als de [ afbeelding ] PI, schat
Mijn ervaring is dat filosofie en geloof maar moeilijk samen gaan.quote:
misschien een quiz en posters includen of filosofie + posters includen, of anders andere leuken dingen en de posters includenquote:
Ik uhm... heb... uhm... ja... woensdag al een afspraak staan bedenk ik me netquote:
jij gelooftquote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat filosofie en geloof maar moeilijk samen gaan.
goede vraag.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja waar blijven die tetten pics!
maar voor jou trek ik dat dikke mannetjes pak wel even uit!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik uhm... heb... uhm... ja... woensdag al een afspraak staan bedenk ik me net
Ik geloof wel dat er meer is. Ben er nog niet achter wat of wie.quote:
de kwaliteit is om te janken!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Viro het volgende:
Feedback mensen, is de muziek goed te horen?
OMG dat zijn de ergstequote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er meer is. Ben er nog niet achter wat of wie.
Ik vind het idee van meerdere goden zoals bij de Griekse, Romeinse en Noorse mythologie wel wat hebben.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er meer is. Ben er nog niet achter wat of wie.
Ik vind het idee van meerdere goden zoals bij de Griekse, Romeinse en Noorse mythologie wel wat hebben.
Mooi tochquote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OMG dat zijn de ergste
sorry
Pff dan kan ik die afspraak wel verzetten.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
maar voor jou trek ik dat dikke mannetjes pak wel even uit!
Ezechielkquote:
want?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat filosofie en geloof maar moeilijk samen gaan.
Hij is de enige echte blonde godquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |