Wil jij dan mijn verzochte plaatje draaien?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef Monopoly het volgende:
Om 5 uur een leuken show tussendoor
IPV Draakje, DJ MONO
Draai jij dan wel Alexis Jordan?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef Monopoly het volgende:
IPV Draakje, DJ MONO
Nou ja, ieder zijn ding daarin.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee zou ik persoonlijk niet doen maar het is wel te begrijpen.
Laten we hopen dat je nooit de keuze moet maken, dat je altijd gewoon geweldige sex hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zijn ding daarin.
Ik weet hoe het is om goede seks te hebben, dus daar wil ik eigenlijk geen concessies op doen.
Jeeej!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef Monopoly het volgende:
IPV Draakje, DJ MONO
Alexis Jordan - Happinessquote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef Monopoly het volgende:
Artiest + naam nummer
dan ga ik eens kijken wat ik kan doen
That's what the testride's forquote:Op donderdag 21 april 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je nooit de keuze moet maken, dat je altijd gewoon geweldige sex hebt
Maar ja eerlijk gezegd met iedere vorm van seks ben ik al tevreden dus ik snap wel dat Samzz er anders tegen aan kijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je nooit de keuze moet maken, dat je altijd gewoon geweldige sex hebt
Misschien wel het beste ja, eerst kijken of hij je kan laten squirten en er dan eventueel pas gevoelens voor krijgen.quote:
DAN MOET JE OOK OP TIJD ZIJN!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef gewoonfaye het volgende:
HEE HET GING OVER SEKS EN DAT HEB IK GEMIST!
Het is ook wel moeilijk een mening te vormen als je niet weet hoe het is, denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ja eerlijk gezegd met iedere vorm van seks ben ik al tevreden dus ik snap wel dat Samzz er anders tegen aan kijk.
Als een man dat niet bij me gedaan krijgt, is ie exitquote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wel het beste ja, eerst kijken of hij je kan laten squirten en er dan eventueel pas gevoelens voor krijgen.
Met beide dingen ben ik het gruwelijk eensquote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook wel moeilijk een mening te vormen als je niet weet hoe het is, denk ik.
[..]
Als een man dat niet bij me gedaan krijgt, is ie exit
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wel het beste ja, eerst kijken of hij je kan laten squirten en er dan eventueel pas gevoelens voor krijgen.
Nu weet ik niet of ik nog wel sex met je wil hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook wel moeilijk een mening te vormen als je niet weet hoe het is, denk ik.
[..]
Ja is het ook wel maar ik denk niet dat als ik ooit ontmaagd wordt dat ik er dan toch nog op dezelfde manier naar kijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Het gaat over de pausquote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef mr-green het volgende:
maar Naatje dit nummer is godslastering. Pope of Dope
Christelijke Hedonist, kortom, vrijzinnige Christenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef mr-green het volgende:
maar Naatje dit nummer is godslastering. Pope of Dope
Ahjaquote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Christelijke Hedonist, kortom, vrijzinnige Christen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |