Nou als het een wilde stoel is! moet ik uit kijken!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die stoel zie jij als lustobject zodat je mij flink kan nemen als je hier bent?_!
Neger kwam de straat uit (kwam zelfs nog van rechts) ik zag hem te laat omdat bouwkeet en hij aan de verkeerde kant van de weg fietste en dat wilde vervolgen na de bocht.quote:
Wel als ze stom zijn en tegen mijn George aanrijdenquote:
Mijn George voelt zich ook gekwetst. Het zwarte en het groene gedeelte van hemquote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn zwarte gedeelte voelt zich gekwetst
Dan moet je zwarte gedeelte maar geen fietsen jatten en tegen Huppel's George aanrijdenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn zwarte gedeelte voelt zich gekwetst
Yeah babyquote:
Dat dus!!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je zwarte gedeelte maar geen fietsen jatten en tegen Huppel's George aanrijden
Dat roepen we al sinds uitzending 1 van naatjequote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef mr-green het volgende:
Ingetunedgraag meer muziek en minder lullen Naatje
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef gewoonfaye het volgende:
DANCE THE WAR IS OOVEERRRRR AHAHAHAHAAAAAAAAAA
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat al mijn homies uitvreten.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je zwarte gedeelte maar geen fietsen jatten en tegen Huppel's George aanrijden
Jaaa, trek je handen er maar vanaf jaquote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat al mijn homies uitvreten.
Ik jat geen fietsen, hooguit een auto dan.
Ik trek me altijd met mijn handen af jaquote:Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, trek je handen er maar vanaf ja
Probeer het eens met je voeten. Schijnt ook geweldig te zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik trek me altijd met mijn handen af ja
Lukt me nietquote:Op donderdag 21 april 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer het eens met je voeten. Schijnt ook geweldig te zijn
Wat saaiquote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik trek me altijd met mijn handen af ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |